شما هنوز زود هستید: نگاهی عینی به پذیرش بیت کوین

[ad_1] چند کاربر بیت کوین وجود دارد؟ چگونه باید کاربر بیت کوین را تعریف کنیم؟ تحلیلی برای طبقه بندی و ردیابی رشد کاربران در مقایسه با سایر برآوردها. در زیر گزیده ای از نسخه اخیر Bitcoin Magazine PRO، خبرنامه بازارهای برتر مجله بیت کوین است. برای اینکه جزو اولین کسانی باشید که این بینش ها

کد خبر : 316346
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
شما هنوز زود هستید: نگاهی عینی به پذیرش بیت کوین

[ad_1]

چند کاربر بیت کوین وجود دارد؟ چگونه باید کاربر بیت کوین را تعریف کنیم؟ تحلیلی برای طبقه بندی و ردیابی رشد کاربران در مقایسه با سایر برآوردها.

در زیر گزیده ای از نسخه اخیر Bitcoin Magazine PRO، خبرنامه بازارهای برتر مجله بیت کوین است. برای اینکه جزو اولین کسانی باشید که این بینش ها و سایر تحلیل های بازار بیت کوین را مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت می کنند، اکنون مشترک شوید.


توجه: این مقاله شامل تمام داده ها و تحلیل ها نمی شود. کل قطعه را می توانید در اینجا پیدا کنید.

پذیرش کاربران بیت کوین

یکی از قوی ترین موارد برای بیت کوین اثرات شبکه رو به رشد آن است. برای ادامه رشد بیت کوین در آینده، نیاز به پذیرش و تقاضا دارد. این تقاضا از رشد سرمایه بیشتر به شبکه و/یا رشد تعداد کاربران آن ناشی می شود.

با این حال، تعریف شخصی که از شبکه بیت کوین استفاده می کند یا از بیت کوین استفاده می کند دارایی فوق العاده دشوار است و بسته به اینکه از چه کسی بپرسید می تواند تعاریف زیادی داشته باشد. هدف این مقاله جمع‌آوری و تحلیل تعاریف و تخمین‌های مختلف برای کاربران بیت‌کوین، تعریف دیدگاه ترجیحی ما از پذیرش بیت‌کوین و ایجاد تخمین‌های خود برای کاربران فعلی بیت‌کوین است.

کاربر بیت کوین را چگونه تعریف می کنید؟

هیچ پاسخ درستی در تعریف کاربر بیت کوین وجود ندارد، اما ما هنگام ارائه تعریف خود، سؤالات زیر را در نظر گرفتیم:

  • آیا شخصی که بیت کوین را در یک صرافی ذخیره می کند کاربر محسوب می شود یا باید فقط کسانی را که به نوعی از خود حضانت دارند حساب کنیم؟
  • تفاوت بین شمارش آدرس های زنجیره ای در مقابل حساب ها یا موجودیت ها چیست؟
  • آیا آستانه ای برای مالکیت بیت کوین وجود دارد که باید آن را برای پذیرش در نظر بگیریم؟ آیا این آستانه به بیت کوین، ارز فیات یا به عنوان سهمی از ثروت خالص است؟
  • آیا کاربر به عنوان شخصی تعریف می شود که فقط بیت کوین را در اختیار دارد یا باید به طور فعال در زنجیره یا لایتنینگ تراکنش کند؟
  • آیا تاجری که از ریل پرداخت شبکه لایتنینگ به دلیل کارمزدهای ارزان‌تر استفاده می‌کند اما تصمیم می‌گیرد بلافاصله وجوه را به ارز فیات تبدیل کند، کاربر خواهد بود؟
  • آیا کاربر نیاز به اجرای یک گره دارد؟

به احتمال زیاد بهتر است به پذیرش بیت کوین توسط کاربران در مراحل یا به صورت سطل های مختلف فکر کنید. چند دسته بندی تقریبی برای فکر کردن در مورد انواع مختلف کاربر:

  1. علاقه‌مند به صورت تصادفی: کاربر مالک هر مقدار بیت کوین یا محصول مرتبط با بیت کوین است. این ممکن است شخصی با 5 دلار در یک کیف پول قدیمی، سهمی از GBTC یا کسی باشد که یک بار در Coinbase مقدار کمی بیت کوین بخرد.
  2. تخصیص دهنده/سرمایه گذار: کاربری که بیت کوین یا محصولات مرتبط با بیت کوین را به صورت مکرر خریداری می کند. در درجه اول علاقه مند به کسب سود مالی در افزایش بالقوه قیمت بیت کوین است. ممکن است خود حضانت کند یا از راه حل حضانت استفاده کند. احتمالاً 1-5٪ از ارزش خالص خود را در محصولات بیت کوین / بیت کوین تخصیص داده است.
  3. کاربر سنگین: کاربری که بخش قابل توجهی از ارزش خالص بیت کوین را از طریق حضانت شخصی ذخیره می کند و/یا فعالانه در معاملات زنجیره ای یا لایتنینگ شرکت می کند. شخصی که در درجه اول علاقه مند به استفاده از شکل جداگانه پول و شبکه پولی است. احتمالاً بیش از 5 درصد از ارزش خالص خود را به بیت کوین تخصیص داده است.

بسیاری از اعداد پذیرش چشمگیر که امروزه می بینیم تمایل دارند این دسته بندی ها را با هم دنبال کنند. شاید این رویکرد درستی برای یک دیدگاه سطح بالا از پذیرش احتمالی و اولین نقطه تماس باشد، اما در مورد تعداد کاربرانی که از بیت کوین برای هدف اصلی آن استفاده می‌کنند، چیزی به ما نمی‌گوید: پول نقد غیرمتمرکز همتا به همتا که کاربران می‌توانند در آن ذخیره کنند. و ارزش معاملات را در یک شبکه پولی جداگانه انجام دهید. در حالت ایده‌آل، ما می‌خواهیم رشد کاربران سنگین را دنبال کنیم تا پذیرش معنی‌دار بیت کوین را منعکس کنیم.

جدول زیر برخی از تخمین‌های کلیدی کاربران بیت‌کوین را که در شش سال گذشته منتشر شده‌اند جمع‌آوری می‌کند تا به شما ایده دهد که چقدر این تخمین‌ها می‌توانند متفاوت باشند. با نگاهی به کاربران معمولی علاقه مند، اعداد از سال 2022 بین 200 تا 800 میلیون کاربر متغیر است. اینها تعداد نمونه‌های نظرسنجی، داده‌های تجزیه و تحلیل درون زنجیره‌ای و شامل کاربران صرافی است. همه این مطالعات تعاریف و روش‌های متفاوتی برای محاسبه پذیرش دارند که نشان می‌دهد مقایسه برآوردهای امروزی چقدر دشوار است.

داده های جمع آوری شده از نظرسنجی های مختلف و برآوردهای کاربران

منحنی S پذیرش فناوری: اینترنت در مقابل بیت کوین

فناوری های جدید معمولاً با به دست آوردن سهم بازار، چرخه منحنی S را طی می کنند. پذیرش توسط جمعیت در یک منحنی زنگ آماری معمولی قرار می گیرد. منحنی S فقط مسیر پذیرش معمولی فناوری‌های نوآورانه را در طول زمان منعکس می‌کند.

منبع

بسیاری از پیش‌بینی‌های کلاسیک برای پذیرش منحنی S از دید سطح بالایی از کاربران عادی برای ردیابی رشد بیت‌کوین در مقایسه با پذیرش اینترنت استفاده می‌کنند. اساساً، این تخمین‌ها کاربران علاقه‌مند از همه نوع را دنبال می‌کنند: کسانی که از خرید بیت‌کوین در صرافی، داشتن کیف پولی با ارزش 5 دلار تا کاربر بیت‌کوین که بیش از 50 درصد از ارزش خالص آنها را ذخیره می‌کند، نقاط تماسی با بیت‌کوین داشته‌اند. در حضانت شخصی

ردیابی کاربرانی که به طور معمولی علاقه مند هستند، به افراد تخمینی از همان منحنی پذیرش مانند اینترنت را می دهد. با این حال، اگر ما واقعاً علاقه مند به ردیابی پذیرش معنی دار و پایدار بیت کوین هستیم، باید استدلال کنیم که ردیابی تعداد کاربران سنگین معیار بهتری برای وضعیت فعلی پذیرش بیت کوین است و تأکید می کند که چقدر در چرخه حیات بیت کوین هستیم. وقتی به مقایسه‌های تحلیلی محبوب‌تری که قبلاً منتشر شده‌اند (که در زیر آمده است) نگاه می‌کنیم، تصویری را نشان می‌دهند که پذیرش بیت‌کوین بسیار فراتر از آن چیزی است که ما آن را محاسبه می‌کنیم.

یک مقایسه از میزان پذیرش اینترنت با قیمت بیت کوین همپوشانی دارد
مقایسه پذیرش اینترنت و کریپتو

در سال 2020، کروسئوس موضوعی نوشت که پذیرش بیت کوین را به روشی مشابه که ما در این مقاله انجام دادیم، تجزیه و تحلیل می کند. نتیجه‌گیری‌های او دیدگاهی مشابه با دیدگاه ما را نشان می‌دهد: پذیرش قابل‌توجه بیت‌کوین بسیار کمتر از تخمین‌های 10 تا 15 درصدی نفوذ یا تقریباً 500 میلیون کاربر است که معمولاً امروزه در اطراف پرتاب می‌شوند. در واقع، او پیشنهاد می‌کند که پذیرش بیت‌کوین توسط افرادی که «کاربران سنگین» در نظر می‌گیریم، ۰.۰۱ درصد از جمعیت جهان را نفوذ می‌کنند.

منبع

آدرس ها

ساده ترین مکان برای شروع تخمین کاربران، آدرس های زنجیره ای است. آدرس ها به تعداد کاربران ترجمه نمی شوند، اما می توانند به عنوان یک پروکسی تقریبی برای رشد کلی عمل کنند. آدرس‌های منحصربه‌فرد با مقادیر بیت‌کوین می‌توانند با کسب بیت‌کوین توسط کاربران جدید یا دارندگان بیت‌کوین فعلی از بسیاری از آدرس‌های منحصربه‌فرد برای گسترش دارایی‌های خود استفاده می‌کنند – یک روش رایج حفظ حریم خصوصی.

ما از سال 2012 شاهد انفجاری در رشد آدرس‌ها بوده‌ایم که از کمتر از 1 میلیون به نزدیک به 42 میلیون آدرس منحصر به فرد امروزی رسیده است. بیایید فرض کنیم که میانگین آدرس‌های هر نفر 10 باشد – که فقط یک حدس تقریبی است – سپس سقف کاربران بیت کوین که آدرس‌های خود را دارند حدود 4.2 میلیون است.

تعداد آدرس هایی که موجودی بیت کوین غیر صفر دارند

از دیدگاه دلار، تنها 5.3 میلیون آدرس وجود دارد که حداقل 1000 دلار بیت کوین را در خود جای داده است. با استفاده از فرض تقریبی ما از 10 آدرس به ازای هر نفر، ما زیر 1 میلیون کاربر با 1000 دلار بیت کوین هستیم. با متوسط ​​ثروت جهانی به ازای هر بزرگسال 8360 دلار، تخصیص بیت کوین 1000 دلار سهم قابل توجهی از نزدیک به 12 درصد را تشکیل می دهد. تخصیص نسبتاً کمی برای برخی، اما با توجه به جهانی بودن بیت کوین و نرخ پذیرش بالاتر در کشورهای کمتر ثروتمند، این معیار مناسب به نظر می رسد.

آدرس‌های بیت‌کوین منحصربه‌فرد با حداقل x مقدار ($)

با استفاده از تعریف ما از «کاربر سنگین» برای محاسبه، اگر از آدرس‌هایی با آستانه معینی از BTC یا USD استفاده می‌کنیم و فرضیات تقریبی در مورد آدرس‌های هر نفر در کنار عدم شمارش کاربران صرافی یا آدرس‌هایی که بیت‌کوین را از طرف دیگران در اختیار دارند، می‌کنیم، رویکرد تنها 593000 کاربر بیت کوین را تخمین می زند.

ما در مقاله ای در Substack به جزئیات بیشتری در مورد روش های دیگر برای تجزیه و تحلیل کاربران بیت کوین می پردازیم. مهم نیست که داده ها را از چه طریقی کاهش دهید، تعداد زیادی از جمعیت جهان وجود ندارد که کاربران سنگینی در نظر گرفته شوند که آستانه قابل توجهی از بیت کوین را در اختیار خود دارند.

نتیجه

تجزیه و تحلیل در این مقاله به این منظور است که مشخص کند چقدر دشوار است که رشد کاربران بیت کوین را به روشی قابل اعتماد تعریف و ردیابی کنید.

ما ضریب نفوذ کمتری از پذیرش را برجسته می‌کنیم تا خوانندگان را از رشد تأثیرات شبکه بیت‌کوین تا کنون منصرف نکنیم، بلکه برای برجسته کردن فرصت قابل توجه رشد بالقوه آن در آینده.


این محتوا را دوست دارید؟ اکنون مشترک شوید برای دریافت مقالات PRO به طور مستقیم در صندوق ورودی خود.

مقالات مرتبط:

  • انتشار داشبورد BM Pro Market!
  • بیت کوین به 21000 دلار رسید، شورت با بیشترین فشار از سال 2021 تخریب شد
  • فروشندگان بیت کوین خسته شده اند، انباشته ها HODL The Line
  • کاپیتولاسیون مبتنی بر زمان: نوسانات بیت کوین در بحبوحه بی تفاوتی بازار به پایین ترین حد تاریخی می رسد
  • سال 2022 در بررسی



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.