شما به مردم بدهکارید – خبرآنلاین

بهانه مخالفان داخلی برجام از سال 2015 تا امروز این بود که می گفتند در صنعت هسته ای بتون ریختند! ظاهرا روسیاهی به ذغال مانده است و امروز دکتر صالحی از پیشرفت عظیم هسته ای خبر می دهد: الان ۱۶ هزار و پانصد سو ظرفیت غنی سازی داریم و دائم دارد به این ظرفیت اضافه

کد خبر : 40994
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
شما به مردم بدهکارید – خبرآنلاین



بهانه مخالفان داخلی برجام از سال 2015 تا امروز این بود که می گفتند در صنعت هسته ای بتون ریختند! ظاهرا روسیاهی به ذغال مانده است و امروز دکتر صالحی از پیشرفت عظیم هسته ای خبر می دهد:

الان ۱۶ هزار و پانصد سو ظرفیت غنی سازی داریم و دائم دارد به این ظرفیت اضافه هم می‌شود.

دو زنجیره کامل IR4 نصب شده است و به سرعت جلو می‌روند.

امروز یک زنجیره کامل IR۶ را راه اندازی کردیم در حالی که باید هفت تا هشت سال دیگر آن را می‌ساختیم.

در فاصله کوتاهی هزار ماشین IR۲m را نصب و راه اندازی کردیم و یک زنجیره IR۶ را راه‌اندازی کردیم. ایران در بخش غنی‌سازی به آستانه‌های این فناوری رسیده و خودمان طراحی می‌کنیم. برای هر ماشین بیش از دو، سه هزار سند فنی تولید کردیم.

الان ما طراح سانتریفیوژ هستیم.

مرکز یون درمانی در البرز ششمین نوع از مراکز یون درمانی است و در غرب آسیا ایران اولین کشور است و تا پایان ۱۴۰۰ کامل می‌شود.

می‌توانیم راکتور تحقیقاتی طراحی کرده و بسازیم.

در پروژه تترا که در خاورمیانه بی نظیر است و در ۳۷ هزار متر پر از تجهیزات و تحقیقات در حوزه رادیوداروهاست که ان‌شاءالله در شهریور بخش اول آن آماده می شود.

آنهایی که از روز اول مذاکرات در سال 2015 آب بر آسیاب دشمن ریختند امروز آیا حرفی برای گفتن دارند جز اینکه برای غنیمت برجام در آستانه انتخابات از یکدیگیر در حال سبقت گیری هستند و به دنبال اینکه این توافق مهم و تاریخی را به نام خود ثبت کنند. آنهایی که معیشت مردم را با این اظهارات دروغ به گروگان گرفتند چرا امروز برای بازگشت آمریکا به برجام موفقیت ها را به نام خود ثبت می کنند؟ اگر همان روزها این دعوای جناحی و دروغ های مکرر به دستگاه دیپلماسی و سازمان انرژی اتمی نمی بستند آیا ترامپ بهانه ای برای خروج داشت؟ همان هایی که امروز با ژست انقلابی گری خواهان بسته شدن درهای کشور به سوی دنیا هستند آیا بازهم می گویند برجام صنعت هسته ای را نابود کرد یا به دنبال راهی دیگر برای ماندگاری تحریم ها هستند؟

مخالفان برجام به این مردم بدهکار هستند؛آنها افکار عمومی را طوری جهت دهی کردند که همگان فراموش کرده اند که یکسال اجرای توافق از سوی همه طرف ها شرکت های خارجی به ایران آمدند و ایران توانست با عمده کشورها حداقل برای یکسال تا قبل از خروج ترامپ از برجام همکاری اقتصادی داشته باشد. افکار عمومی طوری جهت دهی شد که حتی خودشان یادشان رفت نفوذ و قدرت ایران در منطقه از نعمات برجام بود تا قبل انعقاد برجام همان روسیه دوست و برادر قدمی در منطقه در حمایت از ایران برنداشت چراکه ایران تحریم تسلیحاتی بود و کشورها اجازه همکاری نظامی و امنیتی با ایران را نداشتند. حداقل یکسال مردم اسوده با طیاره نو پرواز کردند بدون اینکه استرس مردن را داشته باشند! تا قبل از برجام سیب زمینی و سنگ پا در دولت به ظاهر پاکدست در برابر نفت وارد می کردید آیا ان روزها فراموش شده؟

شما مخالفان برجام به مردم بدهکار هستید؛با شانتاژ اخبار دروغ و تاثیر آن در بالا رفتن دلار، طلا و مسکن وضعیت معیشت مردم را به قهقرا بردید و تورم سر به فلک کشید. امروز هم که روزنه های امیدی از احیای توافق دیده می شود تیتر درشت می زنید که ایران باید وین را ترک کند! ایران نباید به اف ای تی اف بپیوندد.از چه واهمه دارید که این لایحه را تصویب نمی کنید؟

شما مخالفان برجام به مردم بدهکار هستید؛ که مقاومت را با سازش و تسلیم یکی خواندید! اقایان صف مرغ عزت نیست،هیات امریکایی را پشت در نگه داشتن،دروغ به مردم گفتن، گاندو ساختن و سربازان دیپلماسی را در دنیا جاسوس نشان دادن، هم عزت نیست! همراه شدن با دشمن اسرائیلی، علیه این مردم است.

شمایی که امروز به دنبال غنیمت برجام هستید به مردم بدهکارید شاید دلسردی مردم از خودتان را در ماههای آینده به وضوح ببینید!



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.