شماره ۱۱۰ «قلک» منتشر شد

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، صدودهمین شماره این ماهنامه همراه با شعر، داستان، بازی، سرگرمی و مطالبی درباره اهمیت حفاظت از محیط‌زیست، آموزش انتخاب در شرایط اضطراری و… منتشر شد. در شماره ۱۱۰ «قلک» به مدیرمسئولی بهنام تقی‌پور و سردبیری معصومه یزدانی، هم‌چون شماره‌های پیشین، کارشناسی داستان‌ها را زهرا شاهی و کارشناسی شعر را

کد خبر : 396885
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
شماره ۱۱۰ «قلک» منتشر شد

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، صدودهمین شماره این ماهنامه همراه با شعر، داستان، بازی، سرگرمی و مطالبی درباره اهمیت حفاظت از محیط‌زیست، آموزش انتخاب در شرایط اضطراری و… منتشر شد. در شماره ۱۱۰ «قلک» به مدیرمسئولی بهنام تقی‌پور و سردبیری معصومه یزدانی، هم‌چون شماره‌های پیشین، کارشناسی داستان‌ها را زهرا شاهی و کارشناسی شعر را زهرا موسوی برعهده داشته‌اند.

از جمله مطالبی که در این شماره از «قلک» می‌خوانیم داستانی با عنوان «چی ببرم سفر؟» نوشته مریم شجاعی‌پور با تصویرگری فاطمه زمانه‌رو است که می‌کوشد لزوم انتخاب در شرایط اضطراری را به کودکان بیاموزد. شهرزاد شهرجردی و بهار علیجانی، نویسنده و تصویرگر داستان دنباله‌دار «شای‌شای» در این شماره در داستانی با عنوان «مامان شای‌شای و آقا دام‌دام در آشتی‌کنان» از قهر و آشتی‌های کودکان نوشته و آن را به تصویر کشیده‌اند. در دیگر داستان دنباله‌دار «قلک» با عنوان «نقاشی‌های پتوی گل‌بهار» به قلم الهه ایران‌فرد و تصویرگری ویدا کریمی، با محوریت لزوم حفاظت از محیط‌زیست، این بار در مورد سمندر لرستانی و خطراتی که حیاتش را تهدید می‌کند می‌خوانیم.

در «اخبار قِل‌قُلکی»، دیگر بخش ثابت ماهنامه «قلک»، نوشته زهرا جلایی‌فر با تصویرگری میثم موسوی، اخبار روز در قالبی طنز به تصویر کشیده شده است. آموزش بازی حرکتی «گل‌بال» به کودکان به نویسندگی علی‌اکبر و حسن جلایی‌فر با تصویرگری فاطمه زمانه‌رو هم از دیگر بخش‌های شماره ۱۱۰ ماهنامه «قلک» است. در «تابستان در این‌ور و آن‌ور دنیا» نوشته جویا میرزاده کودکان با تفریحات و سرگرمی‌های دیگر مردم دنیا از جمله مکزیک، جامائیکا و ایسلند در فصل تابستان آشنا می‌شوند. «کاغذهای رنگی‌رنگی ژوان» هم عنوان گفت‌وگوی بهارگل تولایی، خبرنگار شش ساله افتخاری «قلک» با ژوان منصوریان است که با کاغذ و رنگ، کاغذکادوهایی رنگی‌رنگی درست می‌کند.

شماره شهریورماه نشریه «قلک» در دهمین سال فعالیت خود با مدیریت داخلی الهام تقی‌پور و طراحی گرافیک و صفحه‌آرایی نگار آشتیانی در ۳۲ صفحه و با قیمت ۷۰ هزار تومان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

245245

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.