شماره نهایی نهایی شد 27 | وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1] tl ؛ دکتر ارتقاء برای لندن ، بله شما! ارتقاء پیش بینی شده برای شبکه اصلی اتریوم – لندن – یک بلوک چنگال برنامه ریزی کرده است و نسخه های مشتری اصلی منتشر نمی شود. همانطور که قبلاً ذکر شد ، برای اجازه سپرده های اعتبارسنج ، اعتبارسنجان زنجیره ای چراغ در مورد وضعیت

کد خبر : 90015
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
شماره نهایی نهایی شد  27 |  وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1]

tl ؛ دکتر

ارتقاء برای لندن ، بله شما!

ارتقاء پیش بینی شده برای شبکه اصلی اتریوم – لندن – یک بلوک چنگال برنامه ریزی کرده است و نسخه های مشتری اصلی منتشر نمی شود. همانطور که قبلاً ذکر شد ، برای اجازه سپرده های اعتبارسنج ، اعتبارسنجان زنجیره ای چراغ در مورد وضعیت زنجیره اثبات کار به توافق می رسند و سپرده ها را به ترتیب از آنجا پردازش می کنند.

برای حفظ این پیوند ، همه معتبرهای شبکه اصلی باید گره های اثبات کار خود را (که اغلب “نقطه پایانی eth1” نامیده می شود) ارتقا دهد.

لطفاً برای جزئیات بیشتر اطلاعیه لندن را ببینید.

هشدار

به دلیل مشکلی که هفته گذشته در testnet Ropsten کشف شد (به گذشته مراجعه کنید) ، Go-Ethereum (گت)، هلندی، و اریگون تا اواخر هفته گذشته نسخه های جدید و مهم را قطع کرده اند. اگر قبل از این نسخه ها ، گره اثبات کار خود را ارتقا داده اید ، شما باید دوباره ارتقا دهید بعد از لندن در اجماع باقی بماند.

چنگال لندن بین 3-5 آگوست 2021 پیش بینی می شود. هیچ زمانی مانند زمان حال وجود ندارد- اکنون ارتقا دهید!

ادغام – چک لیست و پیش نویس EIP

میخائیل ، تیم ، و من یک نمای عمومی با عنوان “Merge Mainnet Readiness Readlist” (فهرست ادغام آمادگی Mainnet) را جمع آوری کردیم. این سند وظایف مختلفی را که برای رساندن ما از اینجا به ادغام مورد نیاز است ، مستند می کند ، هم به هماهنگی تیم مشتری کمک می کند و هم دید بهتری را برای پیشرفت جامعه به ارمغان می آورد. توجه داشته باشید که این لیست زیبا است سطح بالا، و این به معنای کمک است. بیشتر سازماندهی و ارتباطات ظریف تر در اطراف هر نقطه در تماس ها ، چت های ناسازگار ، نمایندگی های مستقل و غیره اتفاق می افتد.

علاوه بر این ، اگر می خواهید فنی بیشتری داشته باشید ، من و میخائیل ، ویتالیک ، یک مشخصات ادغام برای چشم انداز لایه اجرا را در قالب پیش نویس EIP منتشر کردیم. این شامل هیچ شگفتی بزرگی نیست اما گامی مهم در جهت موج بعدی توسعه ادغام است!

پیشرفت آلتایر

Altair ، اولین ارتقاء بزرگ Beacon Chain ، پس از راه اندازی دو devnets کوچک که عمدتا متشکل از گره ها و اعتبارسنج ها هستند و توسط تیم های مشتری اداره می شوند ، پیشرفت چشمگیری دارد. با استفاده از اولین توسعه دهنده ها ، ما از نسخه آلفا به نسخه بتا منتقل شدیم زیرا مجموعه ویژگی ها توسط همه تیم ها با تمام اصلاحات مورد انتظار در مشخصات مورد بررسی قرار گرفته است- v1.1.0-beta.2 ماخوکای

این هفته ، ما انتظار داریم راه اندازی devnet دیگری را دنبال کنیم و به دنبال آن بحث هایی در مورد انتخاب تاریخ خرید Pyrmont ، یک آزمایش کننده زنجیره ای چراغ دار دیرینه ، مطرح شود. این عملگرهای گره بیشتری را در مقیاس بزرگتر به ارمغان می آورد و زمینه را برای موج نهایی آزمایش و انتخاب تاریخ راه اندازی شبکه اصلی آماده می کند.

برای آشنایی بیشتر با چگونگی ، چگونگی و نحوه استفاده از Altair ، این مجموعه عالی از PETApanEIP های Altair توسط Ethereum Cat Herders را بررسی کنید:

  1. شماره 34: آلتایر – اصلاح حسابداری با الکس استوکس
  2. شماره 35: ارتقاء زنجیره ای Altair Beacon با ویتالیک و دنی
  3. شماره 38: آلتایر در تکو با آدریان ساتون

در نهایت ، آماده سازی پایگاه های کد Beacon Chain برای اولین ارتقاء آنها یک کار سرگرم کننده و در عین حال چالش برانگیز بوده است. در اینجا یک فریاد بزرگ برای همه کارهای عالی تیم های مشتری برای رسیدن ما به این نقطه عطف مهم است

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.