شماره رکورد پرداخت های QR قابل همکاری در آرژانتین – فین تک بیت کوین نیوز

[ad_1] پرداخت‌های interoperable QR، سیستمی که به تمام کیف‌های دیجیتال در آرژانتین امکان پرداخت در چندین فروشگاه را می‌دهد، در ماه سپتامبر به یک رکورد رسید. بر اساس اعداد رسمی، 3.15 میلیون پرداخت با استفاده از این سیستم انجام شد، از جمله پرداخت‌های مبتنی بر ارز دیجیتال که صرافی‌هایی مانند Bitso در حال حاضر در

کد خبر : 266417
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
شماره رکورد پرداخت های QR قابل همکاری در آرژانتین – فین تک بیت کوین نیوز

[ad_1]

پرداخت‌های interoperable QR، سیستمی که به تمام کیف‌های دیجیتال در آرژانتین امکان پرداخت در چندین فروشگاه را می‌دهد، در ماه سپتامبر به یک رکورد رسید. بر اساس اعداد رسمی، 3.15 میلیون پرداخت با استفاده از این سیستم انجام شد، از جمله پرداخت‌های مبتنی بر ارز دیجیتال که صرافی‌هایی مانند Bitso در حال حاضر در کشور ارائه می‌کنند.

در آرژانتین، پرداخت‌های QR قابل همکاری به دست می‌آیند

لاتام به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد اقتصادی خود، زمینه مناسبی برای فوران فناوری‌های نوآورانه پس‌انداز و پرداخت بوده است. پرداخت‌های QR تعاملی، که پرداخت‌هایی هستند که از کدهایی برای هدایت وجوه به جابجایی و استفاده از تلفن همراه یا دستگاه اینترنتی استفاده می‌کنند، در حال حاضر در آرژانتین در حال افزایش هستند.

به این دلیل که شبکه عملکرد خود را در اختیار بانک‌های سنتی و کیف پول‌های دیجیتال قرار می‌دهد و به همه بازیگران اجازه می‌دهد در اکوسیستم پرداخت‌ها درگیر شوند، به آنها «متقابل‌پذیر» می‌گویند. بر اساس اعداد به دست آمده از Coelsa، سیستمی که این پرداخت‌ها را دریافت و هدایت می‌کند، در ماه سپتامبر 3.15 میلیون پرداخت QR انجام شده است که بالاترین رقم از زمان پیاده‌سازی سیستم در نوامبر 2021 است.

این رقم در مقایسه با کمتر از سه میلیون تراکنش در مردادماه نشان دهنده افزایش است و نشان دهنده پتانسیل رشدی است که این نوع پرداخت همچنان در کشور دارد.


جزئیات بیشتر

در حالی که پرداخت های سنتی با کارت هنوز از پرداخت های QR جلوتر است، این شکاف همچنان کاهش می یابد. پرداخت‌های QR 17 درصد از کل پرداخت‌های انجام‌شده در سیستم را تشکیل می‌دهند که پرداخت‌های کارت کلاسیک به 48 درصد می‌رسد. معرفی پرداخت های بدون تماس با کارت نیز بر سیستم تاثیر گذاشته است و امکان تراکنش های سریع و راحت را برای کاربران فراهم می کند.

طبق گفته Mercado Pago، یکی از اولین شرکت هایی که این سیستم را پیاده سازی کرد، پنج میلیون کاربر قادر به پرداخت QR هستند و 1.3 میلیون شرکت تاکنون حداقل یک بار این نوع پرداخت را دریافت کرده اند. کاربران ارزهای رمزنگاری شده نیز می‌توانند با استفاده از پرداخت‌های QR به روش‌های مختلف سود ببرند.

Bitso، یک صرافی رمزارز Latam، از گنجاندن پرداخت‌های QR مبتنی بر ارز دیجیتال درون برنامه‌ای در آرژانتین در ماه سپتامبر خبر داد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از قدرت خرید خود در برابر تورم محافظت کنند و همچنین از رمزنگاری برای پرداخت تنها با استفاده از یک پلت فرم استفاده کنند.

با این حال، پلتفرم‌های دیگری نیز وجود دارند که از پرداخت‌های ارز دیجیتال با کارت در کشور استفاده می‌کنند و می‌توان آن‌ها را با اپلیکیشن Mercado Pago مرتبط کرد. این برنامه به کاربر این امکان را می دهد که مشخص کند با کدام کارت رمزنگاری باید پرداخت کند و این و ارز دیجیتال را به روشی یکپارچه به هم پیوند می دهد.

نظر شما در مورد افزایش پرداخت های QR تعاملی در آرژانتین چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.