شماره جدید مجله علمی-پژوهشی «ترانسندنت فیلوسوفی» منتشر شد 

[ad_1] به گزارش مبلغ مجله علمی-پژوهشی «ترانسندنت فیلوسوفی» Transcendent philosophy Journal ۲۰۲۳، شامل هفت مقاله و دو بررسی کتاب، از محققین بریتانیا، آمریکا، ژاپن، آلمان و هند به زبان انگلیسی در لندن از سوی آکادمی مطالعات ایرانی لندن منتشر شد. مجله ترانسندنت فیلوسوفی در سال ۲۰۰۰ در لندن تأسیس شده و پل گفت وگوهای فلسفی-

کد خبر : 443826
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲:۲۲
شماره جدید مجله علمی-پژوهشی «ترانسندنت فیلوسوفی» منتشر شد 

[ad_1]

به گزارش مبلغ مجله علمی-پژوهشی «ترانسندنت فیلوسوفی» Transcendent philosophy Journal ۲۰۲۳، شامل هفت مقاله و دو بررسی کتاب، از محققین بریتانیا، آمریکا، ژاپن، آلمان و هند به زبان انگلیسی در لندن از سوی آکادمی مطالعات ایرانی لندن منتشر شد.

مجله ترانسندنت فیلوسوفی در سال ۲۰۰۰ در لندن تأسیس شده و پل گفت وگوهای فلسفی- عرفانی ایران با غرب و شرق است و سردبیر آن نیز به عهده سید سلمان صفوی فلیسوف نوصدرایی است. هیئت علمی و ویراستاران این مجله عبارتند از: سید حسین نصر، ویلیام چیتیک، جیمز موریس، سید محمد خامنه ای، مصطفی محقق داماد، رضا داوری، غلامرضا اعوانی، شهرام پازوکی، اولیور لیمن، و هرمن لندلت.

مقالات این شماره از مجله ترانسندنت فیلوسوفی ۲۰۲۳ عبارتند: – مانیفست زندگی(سید سلمان صفوی و سید صدرالدین صفوی، آکادمی مطالعات ایرانی لندن) -خودکشی از منظر معنوی (سامویل بندیک سوتیلوس، انستیتو روانشناسی سنتی، شیکاگو) – تجلی از منظر اندیشه ابن عربی (سید شهاب الدین مصباحی، آکادمی مطالعات ایرانی لندن )، -دارمای اقتصاد از منظر بودیسم: چالش ها و محدودیت ها(جان پاراسکووپولوس، انجمن بین المللی فرهنگ بودایی، کیوتو) – تاثیر الهیات زاهدانه سنت اسحاق سوریه بر تصوف اولیه(جورجیوس کاکوریس، دانشگاه گوتینگن، آلمان) – قدم رسول اودیشا: مروری تاریخی(محمد یامین، دانشگاه خاریار، اودیشا، هند) – اندیشه ویلیام استودارت (۱۹۲۵–۲۰۲۳) صفوی در مقاله «مانیفست زندگی» به کاوشی بدیع در باره انواع زندگی، مفهوم و غایت زندگی مبتنی بر فلسفه قرآنی و روش شناسی معناشناسی پرداخته است. او در این مقاله بیان کرده است که زندگی امر وجودی مشکک است. دو نوع زندگی متعارض وجود دارد.

زندگی قرین با غفلت زدگی، جهل و الیناسیون و در مقابل، زندگی مبتنی بر آگاهی مینوی، حق پرستی و عشق. زندگی هنر عشق ورزیدن است. زندگی مجاهدت در راه حق و مقابله با بی دادی و خدمت به خلق است. علاقه مندان می‌توانند مقالات این مجله را در سایت زیر مطالعه نمایند. https://iranianstudies.org

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.