شمارش معکوس در حال انجام است – کانادا میزبان پنجمین کنگره بین المللی مناطق حفاظت شده دریایی در ژوئن 2022 است

[ad_1] 23 ژوئن 2021 ونکوور ، بریتیش کلمبیا – یک سال از امروز ، کانادا از رهبران حفاظت از دریانوردی جهان در ونکوور استقبال می کند تا راهی برای حفاظت از 30 درصد از اقیانوس جهانی تا سال 2030 تعیین کند. از 23 تا 30 ژوئن 2022 ، پنجمین کنگره بین المللی مناطق حفاظت شده

کد خبر : 99181
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۴:۴۰
شمارش معکوس در حال انجام است – کانادا میزبان پنجمین کنگره بین المللی مناطق حفاظت شده دریایی در ژوئن 2022 است

[ad_1]

23 ژوئن 2021

ونکوور ، بریتیش کلمبیا – یک سال از امروز ، کانادا از رهبران حفاظت از دریانوردی جهان در ونکوور استقبال می کند تا راهی برای حفاظت از 30 درصد از اقیانوس جهانی تا سال 2030 تعیین کند.

از 23 تا 30 ژوئن 2022 ، پنجمین کنگره بین المللی مناطق حفاظت شده دریایی (IMPAC5) تحت حمایت اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت (IUCN) برگزار می شود. این کنگره توسط کشورهای اول میزبان-xʷməθkʷəy̓əm (Musqueam) ، Sḵwx̱wú7mesh (Squamish) و səlilwətaɬ (Tsleil-Waututh)-به همراه انجمن پارکها و بیابانهای کانادا (CPAWS) و دولتهای کانادا و بریتیش کلمبیا ارائه می شود.

طیف گسترده ای از شرکا با سازمان دهندگان گرد هم آمده اند تا به جاه طلبی های بالای کانادا و دیگر کشورهای همفکر در جهت گسترش مناطق حفاظت شده در پاسخ به بحران های فوری سیاره ای تغییر اقلیم و از دست دادن تنوع زیستی کمک کنند.

کنگره های IMPAC مجامع جهانی هستند که از متخصصان مناطق حفاظت شده دریایی ، رهبران بومی ، محافظه کاران ، سیاست گذاران ، متخصصان جوان و دوستان و حامیان اقیانوس استقبال می کنند. شرکت کنندگان دانش ، تجربه ، بهترین شیوه ها و بهترین ایده های خود را برای حفاظت از اقیانوس در آینده در پنج حوزه موضوعی شامل سه جریان متقابل: نوآوری و تغییر تحول ، رهبری مردم بومی و صدای حرفه ای های جوان به اشتراک می گذارند.

قبل از شمارش معکوس یک ساله ، یک فراخوان سه ماهه برای ارائه پیشنهادات در 14 ژوئن برای ارائه سخنرانی هایی که به چالش ها و مسائل پیش روی اقیانوس جهانی می پردازد ، راه اندازی شد. پیشنهادات تا 20 سپتامبر 2021 پذیرفته می شود.

IMPAC5 در اجلاس یک روزه رهبری در 30 ژوئن به پایان می رسد ، جایی که رهبران دولت های شرکت کننده و سایر سازمان ها نتایج کنگره را می شنوند ، مسائل کلیدی را مورد بررسی قرار می دهند و تعهدات خود را برای گسترش حفاظت از اقیانوس ها تأیید و اعلام می کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار کنگره ، لطفاً از www.IMPAC5.ca دیدن کنید و IMPAC5 را در فیس بوک ، اینستاگرام ، لینکدین و توییتربه

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.