شش شرکت فهرست شده در هنگ کنگ می گویند سپرده های آنها در SVB بی اهمیت است

[ad_1] در میان شش شرکتی که در روز یکشنبه پرونده های خود را به بورس منتشر کردند، Brii Biosciences Limited بالاترین درصد موجودی نقدی و بانکی را در SVB با کمتر از 9 درصد داشت. رقمی پولی برای سپرده ها ارائه نکرد. Brii Biosciences گفت: «علی‌رغم بسته شدن SVB، موجودی‌های نقدی و بانکی موجود شرکت

کد خبر : 332506
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶
شش شرکت فهرست شده در هنگ کنگ می گویند سپرده های آنها در SVB بی اهمیت است

[ad_1]

در میان شش شرکتی که در روز یکشنبه پرونده های خود را به بورس منتشر کردند، Brii Biosciences Limited بالاترین درصد موجودی نقدی و بانکی را در SVB با کمتر از 9 درصد داشت. رقمی پولی برای سپرده ها ارائه نکرد.

Brii Biosciences گفت: «علی‌رغم بسته شدن SVB، موجودی‌های نقدی و بانکی موجود شرکت همچنان برای تامین سرمایه در گردش، مخارج سرمایه و نیازهای نقدی مادی از تعهدات قراردادی شناخته شده برای سه سال آینده کافی است.

شرکت هولدینگ برونکوس اعلام کرد که 11.8 میلیون دلار در SVB نگهداری می کند که حدود 6.5 درصد از کل وجوه نقد آن را تشکیل می دهد.

در این پرونده آمده است: «وجه نقد و دارایی های شرکت برای به حداقل رساندن ریسک از تنوع خوبی برخوردار است و مؤسسات مالی قابل توجهی را برای خدمات بانکداری تجاری که در حال حاضر در معرض خطر نقدینگی نیستند، درگیر می کند.

CStone Pharmaceuticals گفت که حساب‌های آن در SVB بیش از محدودیت‌های بیمه‌شده شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) کمتر از 600,000 دلار است که کمتر از 0.5 درصد پول نقد آن را تشکیل می‌دهد.

Noah Holdings Private Wealth and Asset Management Limited کمتر از 1 میلیون دلار با SVB دارد که کمتر از 0.2٪ از کل پول نقد آن است.

این شرکت گفت که شرکت Jacobio Pharmaceuticals Group روند انتقال کل موجودی – کمتر از 400,000 دلار که 0.2٪ از کل پول نقد آن بود – از SVB را در عصر 9 مارس تکمیل کرده بود.

CANbridge Pharmaceuticals Inc گفت که مقدار پول نقد سپرده شده نزد SVB “بی اهمیت است و به طور کلی در مقدار تضمین شده توسط FDIC بر این اساس” است، بدون اینکه ارقامی ارائه کند.

شرکت‌های چینی تلاش می‌کنند تا مشتریان محلی را آرام کنند زیرا سقوط بانک ایالات متحده می‌تواند تأثیر روانی منفی بر بازارهای چین داشته باشد، زیرا بسیاری از استارت‌آپ‌های فناوری، به‌ویژه آن‌هایی که بودجه دلاری دارند، حساب‌های ایالات متحده را در SVB باز کرده‌اند.

و این شامل شرکت هایی می شود که هیچ ارتباطی با SVB ندارند.

Ascentage Pharma International در یک پرونده در روز یکشنبه گفت که هیچ معامله تجاری با SVB نداشته است، در حالی که Pan Shiyi، یکی از بنیانگذاران و رئیس سابق توسعه دهنده املاک تجاری SOHO چین، در حساب کاربری خود در Weibo گفت که هرگز حساب باز نکرده است. یا به بانک سپرده شود.

روز شنبه، سرمایه‌گذاری مشترک چینی SVB با بانک توسعه پودونگ شانگهای همچنین گفت که ساختار شرکتی سالم و ترازنامه‌ای مستقل دارد که در تلاشی آشکار برای آرام کردن مشتریان محلی است.

(گزارش توسط کلر جیم؛ ویرایش توسط فرانک جک دانیل)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.