شرکت Web3 Metaverse Hadean 30 میلیون دلار از سرمایه گذاری سری A با حمایت Epic Games و Tencent جمع آوری کرد – Metaverse Bitcoin News

Hadean، شرکتی که از محاسبات برای مقیاس‌بندی جهان‌های مجازی و فراجهانی استفاده می‌کند، دور سرمایه‌گذاری سری A خود را با موفقیت به پایان رساند و 30 میلیون دلار جمع‌آوری کرد. در میان شرکت‌هایی که سرمایه‌گذاری کردند، غول بازی Epic Games و غول سرگرمی چینی Tencent بودند. هدف Hadean توسعه زیرساخت‌ها و نرم‌افزار مقیاس فراجهانی خود

کد خبر : 259837
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
شرکت Web3 Metaverse Hadean 30 میلیون دلار از سرمایه گذاری سری A با حمایت Epic Games و Tencent جمع آوری کرد – Metaverse Bitcoin News


Hadean، شرکتی که از محاسبات برای مقیاس‌بندی جهان‌های مجازی و فراجهانی استفاده می‌کند، دور سرمایه‌گذاری سری A خود را با موفقیت به پایان رساند و 30 میلیون دلار جمع‌آوری کرد. در میان شرکت‌هایی که سرمایه‌گذاری کردند، غول بازی Epic Games و غول سرگرمی چینی Tencent بودند. هدف Hadean توسعه زیرساخت‌ها و نرم‌افزار مقیاس فراجهانی خود است.

Hadean دور سرمایه گذاری 30 میلیون دلاری سری A را می بندد

Hadean، یک شرکت محاسباتی مستقر در بریتانیا، 30 میلیون دلار جمع‌آوری کرده است تا دامنه فعلی خود را گسترش دهد و قابلیت‌های مقیاس‌بندی متاورس خود را افزایش دهد.

این شرکت با جمع‌آوری حمایت نام‌های بزرگ در تجارت بازی و سرگرمی از جمله Epic Games، توسعه‌دهندگان سری موتورهای گرافیکی Unreal و Tencent، یک شرکت چینی با محوریت بازی، سرمایه‌گذاری سری A خود را تعطیل کرد. این شرکت که در سال 2015 تأسیس شد، از این بودجه برای ادامه نوآوری مجموعه نرم افزاری خود برای ارائه خدمات مقیاس پذیری برای جهان های متاورس استفاده خواهد کرد.

کریگ بدیس، مدیرعامل Hadean درباره چشم انداز این شرکت اظهار داشت:

دنیای مجازی امروزی یک تجربه محدود است – در مقیاس کوچک، سیلو شده و ناامن. از این رو چرا اینها چالش های فنی هستند که ما امروز با آن مقابله می کنیم. اما ما بر این باوریم که موفقیت واقعی و پذیرش انبوه متاورس به سهولتی که سازندگان قادر خواهند بود تجربیات خود را در مقیاس بسازند، متکی است.


مشتریان قبلی و بازی Metaverse

Hadean در حال حاضر خدمات طراحی و مقیاس بندی جهانی خود را به چندین مشتری ارائه می دهد. این شرکت با Mojang، توسعه‌دهنده بازی محبوب Minecraft، همکاری کرد تا موتور Aether خود را برای راه‌حل‌های محاسباتی توزیع‌شده ارائه دهد تا بازی به نتایج مقیاس‌بندی بهتری دست یابد.

اخیراً، Hadean با Epic Games همکاری کرد، که به این شرکت کمک مالی اعطا کرد تا برخی از عملکردهای محصول خود را در پلتفرم Unreal Engine خود بکار گیرد. در ماه ژوئیه، ارتش بریتانیا قراردادی را برای ساخت و مقیاس‌سازی شبیه‌ساز توزیع‌شده ابری برای آموزش نیروهای نظامی به شرکت منعقد کرد.

Hadean انتظار دارد در برترین ارائه دهندگان ابزارهای مقیاس بندی بازی متاورس جایگاهی را به خود اختصاص دهد. انتظار می‌رود که بازی‌های مرتبط با متاورس در این دهه رشد زیادی داشته باشد. یادداشتی که جی پی مورگان در اوایل این ماه منتشر کرد تخمین می زند که بازار فقط در چین به 100 میلیارد دلار برسد.

برچسب ها در این داستان

ارتش بریتانیا، اپیک گیمز، دور تامین مالی، هادین، متاورس، ماین کرافت، سری A، تنسنت، انگلستان، موتور Unreal، Web3

نظر شما در مورد دور سرمایه گذاری سری A Hadean چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.