شرکت Web3 خالق اولین رمزنگاری PoW فهرست شده آفریقای جنوبی، Safcoin – اخبار بیت کوین آفریقا

[ad_1] یک شرکت فناوری Web3، Virtual Nation Builders، اخیراً اعلام کرد که FHM، شرکتی که safcoin را ایجاد کرده است، اولین ارز دیجیتال اثبات کار آفریقای جنوبی که در یک صرافی جهانی معرفی شده است، خریداری کرده است. در نتیجه خرید FHM توسط شرکت Web3، این ارز دیجیتال اکنون «همه موارد استفاده دیجیتال و پلتفرم‌های

کد خبر : 256940
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
شرکت Web3 خالق اولین رمزنگاری PoW فهرست شده آفریقای جنوبی، Safcoin – اخبار بیت کوین آفریقا

[ad_1]

یک شرکت فناوری Web3، Virtual Nation Builders، اخیراً اعلام کرد که FHM، شرکتی که safcoin را ایجاد کرده است، اولین ارز دیجیتال اثبات کار آفریقای جنوبی که در یک صرافی جهانی معرفی شده است، خریداری کرده است. در نتیجه خرید FHM توسط شرکت Web3، این ارز دیجیتال اکنون «همه موارد استفاده دیجیتال و پلتفرم‌های خود را در صرافی و شراکت‌های Cowrie جدید ساخته شده توسط VNB فهرست کرده و ادغام خواهد کرد».

حمایت از نیازهای دیجیتالی مشتریان

Virtual Nation Builders (VNB)، یک شرکت فناوری Web3، اخیراً فاش کرده است که FHM (Pty) Ltd.، خالق اولین ارز رمزپایه آفریقا در آفریقای جنوبی – safcoin – را خریداری کرده است.

در بیانیه ای، VNB که 30 درصد متعلق به شرکت حقوقی بلاک چین Schindlers Attorneys است، ترکیب این دو کسب و کار را گام مهمی توصیف کرد که از «نیازهای دیجیتالی مشتریان در انقلاب Web3» پشتیبانی می کند.

در نتیجه خرید FHM توسط VNB، ارز دیجیتال safcoin که در سال 2018 راه اندازی شد، «همه موارد استفاده دیجیتال و پلتفرم های خود را در صرافی و مشارکت های جدید ساخته شده توسط VNB Cowrie فهرست کرده و ادغام خواهد کرد.»

نیل فریرا، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل FHM، در اظهار نظر در مورد برنامه هایی برای لیست کردن در صرافی های بیشتر، گفت:

همراه با VNB، ما قصد داریم تا دسترسی جهانی خود را با فهرست های شرکای تبادل بین المللی بیشتر گسترش دهیم. ما با اولین لیست خود از حمایت خوبی از بازار ارزهای بین المللی برخوردار بودیم و مفتخریم که در SA پرواز می کنیم. [South African] پرچم به حوزه جهانی رمزنگاری.

ساف کوین که به عنوان اولین ارز دیجیتال اثبات کار آفریقای جنوبی در یک پلتفرم صرافی جهانی معرفی شده است، طبق گزارش ها در هات بیت و چینکس معامله می شود.

فرصت های فعال شده با بلاک چین

در همین حال، موریس کرسپی، یکی از شرکای Schindlers Attorneys و مدیر عامل VNB، در بیانیه ای از مشارکت این دو شرکت در حراج موفقیت آمیز توکن غیر قابل تعویض (NFT) حکم بازداشت نلسون ماندلا، رئیس جمهور سابق آفریقای جنوبی، نقل شده است.

«فروش نگاهی اجمالی به امکانات ارائه شده توسط حوزه دیجیتال از طریق مجازی‌سازی داشت. فرصت هایی که بلاک چین ایجاد می کند و کاربردهای آن دیگر محدود به امور مالی نیستند. کرسپی توضیح داد: استفاده از بلاک چین – و به طور خاص قراردادهای هوشمند – را می توان در صنایع مختلف از جمله ارتقای جامعه و کارایی کسب و کار به کار برد.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.