شرکت Forks Renewal با حمایت دولت کانادا انرژی پاک به ساختمانهای مرکز شهر وینیپگ می آورد

[ad_1] 5 آگوست 2021 – وینیپگ ، مانیتوبا تغییرات آب و هوایی بزرگترین تهدید درازمدت است که ما به عنوان یک جامعه جهانی با آن روبرو هستیم ، اما این یک فرصت اقتصادی بزرگ را نیز نشان می دهد. جوامع سراسر کشور خواهان و مستحق دسترسی به هوای پاک ، آب تمیز و یک محیط

کد خبر : 96974
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۲۳
شرکت Forks Renewal با حمایت دولت کانادا انرژی پاک به ساختمانهای مرکز شهر وینیپگ می آورد

[ad_1]

5 آگوست 2021 – وینیپگ ، مانیتوبا

تغییرات آب و هوایی بزرگترین تهدید درازمدت است که ما به عنوان یک جامعه جهانی با آن روبرو هستیم ، اما این یک فرصت اقتصادی بزرگ را نیز نشان می دهد.

جوامع سراسر کشور خواهان و مستحق دسترسی به هوای پاک ، آب تمیز و یک محیط سالم هستند ، زیرا تأثیرات تغییرات آب و هوایی را به طور فزاینده ای تجربه می کنند. با هم ، ما بی وقفه برای ارتقاء انعطاف پذیری و درک خود به منظور مقابله بهتر با تغییرات آب و هوایی و سازگاری با تأثیرات آن تلاش می کنیم.

امروز ، دانیال وندال ، وزیر امور شمال ، به نمایندگی از جاناتان ویلکینسون ، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا ، اعلام کرد که شرکت Forks Renewal تقریبا 1.8 میلیون دلار برای ساخت یک سیستم زمین گرمایی منطقه ای که گرمایش و سرمایش را تأمین می کند ، دریافت می کند. به ساختمانهای آن در مرکز شهر وینیپگ. شرکت Forks Renewal نیز نزدیک به 2.7 میلیون دلار به این پروژه کمک می کند.

سیستم جدید با جایگزینی مصرف گاز به عنوان منبع سوخت گرمایش و سرمایش ساختمانهای Forks Renewal Corporation ، انتشار گازهای گلخانه ای را حذف می کند. سیستم زمین گرمایی منطقه نیز به گونه ای طراحی شده است که امکان توسعه در آینده برای خدمات رسانی به ساختمانهای دیگر را فراهم کرده و توسعه جدیدی را در سایت Forks برنامه ریزی کرده است. در طول عمر این پروژه ، شرکت Forks Renewal شاهد کاهش تجمعی حدود 26000 تن از انتشار گازهای گلخانه ای (GHG) خواهد بود – معادل صرفه جویی حدود 11 میلیون لیتر بنزین.

بودجه فدرال از جریان مشارکت های چالش اقتصاد کربن کم دولت کانادا تامین می شود ، که در پروژه هایی سرمایه گذاری می کند که آلودگی کربن را کاهش می دهد و از صنایع حمایت می کند تا فناوری های پاکیزه را به کار گیرد و به آنها کارآمدتر و نوآورتر کمک کند.

سرمایه گذاری در ابتکارات اقلیمی مانند این بر تعهد دولت کانادا برای مبارزه با تغییرات آب و هوا ، ایجاد مشاغل خوب و رشد اقتصاد پاک تأکید می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.