شرکت Crypto Custody Fireblocks مجموعه خدمات Web3 را راه اندازی کرد – بیت کوین نیوز

Fireblocks، ارائه‌دهنده خدمات نگهداری رمزارز، خدمات خود را با راه‌اندازی مجموعه سازمانی خدمات Web3 گسترش می‌دهد. این مجموعه به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از نقدینگی صرافی‌های مختلف استفاده کنند و NFT‌ها را استخراج کنند. این سرویس که قبلاً نام‌های متعددی در صنعت داشته است، همچنین شامل مدیریت دارایی‌های بازی برای بازی‌های بلاک چین

کد خبر : 209636
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
شرکت Crypto Custody Fireblocks مجموعه خدمات Web3 را راه اندازی کرد – بیت کوین نیوز


Fireblocks، ارائه‌دهنده خدمات نگهداری رمزارز، خدمات خود را با راه‌اندازی مجموعه سازمانی خدمات Web3 گسترش می‌دهد. این مجموعه به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از نقدینگی صرافی‌های مختلف استفاده کنند و NFT‌ها را استخراج کنند. این سرویس که قبلاً نام‌های متعددی در صنعت داشته است، همچنین شامل مدیریت دارایی‌های بازی برای بازی‌های بلاک چین در اتریوم و سایر بلاک چین‌های دارای قراردادهای هوشمند است.

Fireblocks اولین خدمات Web3 را ارائه می دهد

Fireblocks، یک شرکت نگهبانی ارزهای دیجیتال، به دنبال گسترش مجموعه خدمات خود برای انواع مختلف مشتریان است. شرکت اعلام کرد انتشار مجموعه جدید Web3 خود، که قابلیت های جدیدی را به مشتریان در حوزه های مالی غیرمتمرکز، NFT و بازی های بلاک چین ارائه می دهد. هدف این محصول ارائه خدمات در سطح سازمانی به شرکت هایی است که در حال توسعه راه حل هایی در این زمینه ها هستند.

طبق گزارش‌ها، این شرکت قبلاً چندین شرکت از جمله Animoca Brands، Stardust، MoonPay، Xternity Games، Griffin Gaming، Wirex، Celsius و Utopia Labs را وارد این سرویس کرده است. این شرکا و سایرین به طور مستقیم به نقدینگی ارائه شده در مبادلات مالی غیرمتمرکز و بازارهای NTF مانند OpenSea، Rarible، Uniswap و Dydx دسترسی خواهند داشت.

این مجموعه مدتی در حال توسعه بود، و شرکت نگاهی اولیه به این خدمات داشت و پشتیبانی از برنامه‌های مالی غیرمتمرکز را در بالای بلاک چین منحل‌شده Terra، که در آن زمان دومین پروتکل بزرگ از نظر دارایی‌های قفل شده بود، اضافه کرد. اکنون، مجموعه کامل از این خدمات در 35 بلاک چین مختلف، از جمله پروژه های EVM و غیر EVM پشتیبانی می کند.


گسترش به فیلدهای جدید

در حالی که این شرکت در حال حاضر دارای مجموعه عظیمی از مشتریان است که شامل 1200 مؤسسه مختلف است – با تضمین بیش از 2.5 تریلیون دلار دارایی دیجیتال – هدف انتشار این خدمات دسترسی به حوزه ای از مشتریان است که Fireblocks در غیر این صورت قادر به دسترسی به آنها نیست.

مایکل شالوف، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Fireblocks اعلام کرد:

هدف این است که اساساً تمام زرادخانه امنیتی و قابلیت‌هایی را که برای توانمندسازی شرکت‌های مالی برای کار با رمزارز ایجاد کرده‌ایم به این گروه جدید از بازیکنان ارائه کنیم.

این شرکت قبلاً به اهمیت بازی برای کسب درآمد، یکی از زمینه هایی که این مجموعه به دنبال ارائه خدمات به آن است، برای آینده صنعت بازی اشاره کرده بود. در یک پست وبلاگی که در 4 می منتشر شد، Fireblocks بیان کرد:

نسل بعدی بازی‌ها احتمالاً NFTها و رمزارزها را تا حدودی شامل خواهد شد – سوال این است که چه زمانی و چگونه، نه اگر.

نظر شما در مورد مجموعه جدید محصولات Web3 Fireblocks چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.