شرکت گاز به بیت کوین Crusoe Energy دارایی های عملیاتی استخراج بزرگ آمریکا را به دست می آورد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] شرکت زیرساخت گاز به بیت کوین Crusoe Energy مستقر در دنور روز چهارشنبه اعلام کرد که دارایی های عملیاتی Great American Mining (GAM) را به دست آورده است. این خرید به کروزوئه بیش از 10 مگاوات (MW) ظرفیت استخراج و 4000 سکوی استخراج ASIC می دهد. شرکت کاهش شعله های دیجیتال Crusoe Energy دارایی

کد خبر : 266748
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۶:۳۰
شرکت گاز به بیت کوین Crusoe Energy دارایی های عملیاتی استخراج بزرگ آمریکا را به دست می آورد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

شرکت زیرساخت گاز به بیت کوین Crusoe Energy مستقر در دنور روز چهارشنبه اعلام کرد که دارایی های عملیاتی Great American Mining (GAM) را به دست آورده است. این خرید به کروزوئه بیش از 10 مگاوات (MW) ظرفیت استخراج و 4000 سکوی استخراج ASIC می دهد.

شرکت کاهش شعله های دیجیتال Crusoe Energy دارایی های بزرگ معدن آمریکا را به دست می آورد، اکتساب آن تقریباً 9٪ به ظرفیت شرکت می افزاید.

در 12 اکتبر 2022، شرکت کاهش شعله های دیجیتال (DFM) Crusoe Energy اعلام کرد که دارایی های معدن بزرگ آمریکا (GAM) را به دست آورده است. از طریق این قرارداد، نه تنها کروزو 10 مگاوات ظرفیت و 4000 دستگاه ماینینگ ASIC دریافت می‌کند، بلکه از روابط تجاری با چندین تولیدکننده انرژی در مقیاس بزرگ در منطقه باکن در داکوتای شمالی و مونتانا نیز بهره خواهد برد.

علاوه بر این، همچنین یک مرکز جدید در Ponchatoula، LA خریداری کرده است که برای مرکز تحقیق و توسعه جدید کروزوئه (R&D) مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این خبر به دنبال مشکلات کروزوئه با شرکت رقیب Alkane Midstream LLC در ماه آگوست و جمع آوری 505 میلیون دلاری این شرکت در آوریل 2022 است.

خرید اخیر در روز چهارشنبه اعلام کرد که دارایی های GAM “تقریباً 9٪ به ظرفیت کروزوئه” اضافه می کند. این شرکت 125 مرکز داده مدولار گازی فلر در سایت خواهد داشت و به کاهش شعله ور شدن تا حدود 20 میلیون فوت مکعب در روز کمک می کند.

چیس لاچ میلر، بنیانگذار و مدیر عامل کروزو، «ما روابط ایجاد شده توسط شرکت Great American Mining با تولیدکنندگان نفت و گاز در میادین نفتی باکن را ارج می نهیم، و مشتاقانه منتظر توسعه این روابط برای تقویت و گسترش عملیات DFM در هر کجا که شعله ور شدن آتش ممکن است یک چالش باشد، هستیم. طی این اطلاعیه گفت.

کروزو می گوید ظرفیت مستقر شده به شرکت اجازه می دهد تا سالانه حدود 800000 تن از انتشار معادل CO2 را کاهش دهد. کروزو تاکید می کند که ظرفیت مستقر شده معادل حذف 170000 خودرو از جاده است.

تاد گارلند گفت: “باور ما در Great American Mining این است که استخراج بیت کوین راه حل مهمی برای مشکلات گاز و فلرینگ است – مشکلاتی که تلاش های صنعت نفت و گاز برای بهبود عملکرد زیست محیطی و استفاده کارآمد از منابع طبیعی زمین را برای دهه ها ناکام گذاشته است.” مدیرعامل و بنیانگذار GAM خاطرنشان کرد.

برچسب ها در این داستان

میادین نفتی باکن، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، بیت کوین، چیس لوچ میلر، انتشار معادل CO2، انرژی کروزوئه، استخراج کریپتو، DFM، شرکت DFM، کاهش شعله های دیجیتال، انتشار، گاز شعله ور، GAM، گاز، استخراج بزرگ آمریکایی، استخراج بیت کوین، استخراج بیت کوین، گاز طبیعی، تاد گارلند

نظر شما در مورد تصاحب دارایی های GAM توسط Crusoe Energy چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.