شرکت گاز به بیت کوین Crusoe Energy از رقیب Alkane Midstream به دلیل نقض پتنت شکایت کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1] شرکت زیرساخت گاز به بیت کوین Crusoe Energy مستقر در دنور از شرکت رقیب Alkane Midstream LLC به دلیل نقض حق ثبت اختراع و شکار غیرقانونی مشتریان در کلرادو شکایت کرده است. شکایت کروزوئه از نوامبر 2019 ادعا می کند که “آلکان فعالانه کروزوئه و تجارت آن را زیر نظر داشت.” شرکت کاهش شعله

کد خبر : 247072
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
شرکت گاز به بیت کوین Crusoe Energy از رقیب Alkane Midstream به دلیل نقض پتنت شکایت کرد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

شرکت زیرساخت گاز به بیت کوین Crusoe Energy مستقر در دنور از شرکت رقیب Alkane Midstream LLC به دلیل نقض حق ثبت اختراع و شکار غیرقانونی مشتریان در کلرادو شکایت کرده است. شکایت کروزوئه از نوامبر 2019 ادعا می کند که “آلکان فعالانه کروزوئه و تجارت آن را زیر نظر داشت.”

شرکت کاهش شعله های کریپتو، کروزو، علیه جریان میانی آلکان مبتنی بر تگزاس شکایت کرد.

شرکت کاهش شعله گاز به بیت کوین Crusoe Energy در 22 آگوست 2022 علیه شرکت Alkane Midstream شکایت کرد. شرکت زیرساخت گاز به بیت کوین از بخش دنور دادگاه فدرال کلرادو می خواهد که Alkane را از نقض دو اختراع متوقف کند. .

شکایتی که توسط Bitcoin.com News به دست آمده است همچنین ادعا می کند که آلکان باعث شده کروزو کار خود را پس از کنار کشیدن دو پالایشگاه گاز و نفت از توافقات انجام شده با این شرکت در نوامبر 2021 از دست بدهد. این دو تولید کننده گاز و نفت “تولید کنندگان کلرادو” نامیده می شوند و در دادخواستی که علیه Alkane ارائه شده است نامی رسمی از آن گرفته نشده است.

جزییات شکایت شرکت «آلکان پتنت‌های کروزوئه در کلرادو را نقض کرده است و در روابط تجاری فعلی و آینده کروزوئه در کلرادو تداخل کرده است». شکایت حقوقی کروزو همچنین اصرار دارد که آلکان “ارتکاب، کمک، حمایت یا مشارکت در عمل ظالمانه نقض حق اختراع” را انجام داده است.

گزارشی که در 26 آگوست به نقل از businessden.com منتشر شد، اشاره کرد که رایان بلیز، مدیرعامل Alkane، این آزمایش را “ناامیدکننده” خواند و “غافلگیر کننده کمی” بود. بلازی گفت که برخی از موارد ادعا شده در شکایت پشیمان خواهد شد. مدیر عامل شرکت همچنین گفت که Alkane قبل از تشکیل پرونده با کروزوئه انرژی کار کرده بود و هیچ شکایتی وجود نداشت. دو اختراع ذکر شده در دعوی عبارتند از اختراع ایالات متحده به شماره 10862307 (اختراع 307) و پتنت ایالات متحده شماره 10862309 (اختراع 309).

Crusoe Energy قبلاً 505 میلیون دلار در آوریل 2022 جمع آوری کرده بود و این شرکت با تعدادی از تولیدکنندگان گاز و نفت در آمریکای شمالی همکاری می کرد. Alkane Midstream و Crusoe Energy تنها شرکت‌هایی نیستند که با راه‌حل‌های گاز به بیت‌کوین کار می‌کنند، زیرا شرکت‌هایی مانند Validus Power، Greenidge Generation، Upstream Data، Vespene Energy و EZ Blockchain از فناوری‌های مشابه کاهش شعله‌ور شدن استفاده می‌کنند.

علاوه بر ادعای نقض حق ثبت اختراع، پس از لغو معاملات در نوامبر 2021، کروزو ادعا می کند که رئیس «تولیدکنندگان کلرادو» گفت که خدمات شرکت دیگر مورد نیاز نیست زیرا «تولیدکنندگان کلرادو» با Alkane قرارداد بسته بودند. کروزوئه نه تنها از دادگاه می‌خواهد که به Alkane دستور دهد تا از نقض دو پتنت خودداری کند، بلکه به دنبال جبران خسارت مالی و “محاکمه هیئت منصفه در مورد همه مسائل” است.

برچسب ها در این داستان

2 پتنت، Alkane Midstream، بیت کوین، استخراج بیت کوین، دادگاه فدرال کلرادو، تولیدکنندگان کلرادو، دادگاه، انرژی کروزوئه، راه حل های انرژی کروزو، دنور، دنور کلرادو، بلاک چین EZ، گاز شعله ور، کاهش شعله، تولیدکنندگان گاز، گاز به بیت کوین، Greenidge Generation، دعوی حقوقی، مسائل حقوقی، دعاوی حقوقی، تولیدکنندگان نفت و گاز، تولیدکنندگان نفت، نقض حق ثبت اختراع، ثبت اختراعات، تگزاس، داده های بالادست، Validus Power، Vespene Energy

نظر شما در مورد شکایت کروزوئه انرژی علیه Alkane Midstream چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.