شرکت ژاپنی بازی Gumi با Square Enix و SBI Holdings برای تقویت Metaverse Pivot شریک می شود – Metaverse Bitcoin News

[ad_1] گومی، یک شرکت ژاپنی بازی های موبایل، با Square Enix و SBI Holdings برای ایجاد فرصت های تجاری جدید در اطراف متاورس شریک شده است. این معامله که شامل انتشار سهام جدید به ارزش 52.7 میلیون دلار نیز می شود، به شرکت اجازه می دهد تا تجربه مالی و تولید محتوا را به دست

کد خبر : 299079
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
شرکت ژاپنی بازی Gumi با Square Enix و SBI Holdings برای تقویت Metaverse Pivot شریک می شود – Metaverse Bitcoin News

[ad_1]

گومی، یک شرکت ژاپنی بازی های موبایل، با Square Enix و SBI Holdings برای ایجاد فرصت های تجاری جدید در اطراف متاورس شریک شده است. این معامله که شامل انتشار سهام جدید به ارزش 52.7 میلیون دلار نیز می شود، به شرکت اجازه می دهد تا تجربه مالی و تولید محتوا را به دست آورد.

گومی 52.7 میلیون دلار در Metaverse-Driven Alliance جمع آوری می کند

شرکت های بازی سازی بیشتر و بیشتر به دنبال گنجاندن عناصر متاورس در بازی های خود هستند. گومی، یک شرکت بازی سازی ژاپنی که بر سرگرمی های موبایل تمرکز دارد، یک اتحاد سرمایه و تجاری با Square Enix، یکی دیگر از توسعه دهندگان بازی مستقر در ژاپن، و SBI Holdings، یکی از بزرگترین شرکت های خدمات مالی در ژاپن اعلام کرده است.

این معامله شامل انتشار سهام جدید به ارزش 52.7 میلیون دلار است که به هلدینگ SBI 22.46 درصد از سهام شرکت را می دهد و به سهامدار برتر تبدیل می شود. طبق پرونده های نظارتی، Square Enix دارای سهام حاشیه ای 3.01٪ خواهد بود.

هدف Gumi متاورس است و اعلام کرد که سرمایه‌های جمع‌آوری‌شده برای رشد این تجارت جدید متاورس با «سرعتی حتی سریع‌تر از همیشه» سرمایه‌گذاری خواهد شد.

این چرخش به سمت سرگرمی های همهجانبه دیجیتال و متاورس اهمیت زیادی برای آینده این شرکت دارد. گومی در بیانیه‌ای با تشریح دامنه و اهداف این اتحاد اظهار داشت:

این گروه شبانه روز در تلاش است تا کسب و کار متاورس را به عنوان دومین رکن درآمدی علاوه بر تجارت بازی آنلاین موبایل، که پایه اصلی درآمد فعلی است، تبدیل کند.

مناطق گسترش

با این اتحاد استراتژیک، گومی قصد دارد پلتفرمی داشته باشد تا توکن هایی را که می خواهد به عنوان بخشی از استراتژی بازی های آینده خود منتشر کند، فهرست کند. به عنوان بخشی از تصاحب در ماه مه، SBI Holdings اکثریت سهام Bitpoint، یک صرافی ارزهای دیجیتال را خریداری کرد. این معامله که تقریباً 100 میلیون دلار ارزش دارد، به SBI اجازه می دهد تا توکن های صادر شده در بازی های توسعه یافته Gumi را فهرست کند.

این شرکت این توسعه را ضروری توصیف کرد، زیرا بیشتر توکن‌های صادر شده در این نوع بازی‌ها در مبادلات بین‌المللی توزیع می‌شوند و این امر آن را برای کاربران داخلی «مناسب» می‌سازد. به همین ترتیب، گومی توکن های امنیتی با پشتیبانی این بازی ها را برای مشتریان SBI صادر می کند.

گومی همچنین امیدوار است از تجربه‌ای که Square Enix در توسعه، توزیع و انتشار بازی‌ها دارد استفاده کند تا پلتفرم بازی‌های بلاک چین خود از جمله بازار NFT را تقویت کند.

نظر شما در مورد اتحاد Gumi با Square Enix و SBI Holdings برای چرخش به سمت متاورس چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.