شرکت هواپیمایی امارات امارات از بیت کوین به عنوان یک سرویس پرداخت استفاده می کند – اخبار ویژه بیت کوین

یکی از خطوط هوایی پیشرو امارات متحده عربی (امارات متحده عربی)، امارات ایرلاین، اعلام کرد که قصد دارد «بیت کوین را به عنوان یک سرویس پرداخت» اضافه کند. این شرکت هواپیمایی در حال برنامه ریزی برای استخدام پرسنل برای ایجاد برنامه های کاربردی است که نیازهای مشتری را نظارت می کند. دو کاربرد و رویکرد

کد خبر : 206291
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
شرکت هواپیمایی امارات امارات از بیت کوین به عنوان یک سرویس پرداخت استفاده می کند – اخبار ویژه بیت کوین


یکی از خطوط هوایی پیشرو امارات متحده عربی (امارات متحده عربی)، امارات ایرلاین، اعلام کرد که قصد دارد «بیت کوین را به عنوان یک سرویس پرداخت» اضافه کند. این شرکت هواپیمایی در حال برنامه ریزی برای استخدام پرسنل برای ایجاد برنامه های کاربردی است که نیازهای مشتری را نظارت می کند.

دو کاربرد و رویکرد متفاوت

عادل احمد الرضا، مدیر عامل شرکت (COO) گفت: شرکت هواپیمایی پیشرو امارات متحده عربی، امارات ایرلاین، به زودی از بیت کوین به عنوان یک سرویس پرداخت استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، شرکت هواپیمایی کلکسیونی توکن غیر قابل تعویض (NFT) را در صفحه وب خود اضافه می کند.

گزارش‌های مربوط به برنامه این شرکت هواپیمایی برای پذیرش بیت‌کوین تنها چند هفته پس از افشای برنامه‌های NFT و metaverse خود منتشر می‌شوند. همانطور که توسط Bitcoin.com News گزارش شده است، هدف این شرکت از راه اندازی متاورس این است که اطمینان حاصل کند که خطوط هوایی “با چشم انداز امارات برای اقتصاد دیجیتال همسو است.”

در اظهاراتی که در عرب نیوز منتشر شد، الرضا اشاره کرد که شرکت او ممکن است مجبور شود کارمندانی را برای کمک به ایجاد برنامه هایی که نیازهای مشتری را نظارت می کنند، استخدام کند. او همچنین از تفاوت های NFT و متاورس صحبت کرد. او توضیح داد:

NFT و متاورس دو کاربرد و رویکرد متفاوت هستند. با متاورس، می‌توانید کل فرآیندهای خود را – چه در حال بهره‌برداری، آموزش، فروش در وب‌سایت یا تجربه کامل – به یک برنامه کاربردی از نوع متاورس تبدیل کنید، اما مهم‌تر از آن تعاملی کردن آن است.

در این گزارش اشاره ای نشده است که این شرکت هواپیمایی انتظار دارد چه زمانی سرویس پرداخت بیت کوین خود را راه اندازی کند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فراری را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، kamilpetran

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.