شرکت های پیشرو کلگری برای ایجاد بیش از 1000 شغل جدید با حمایت گسترده دولت کانادا

[ad_1] بودجه فدرال بیش از 22.3 میلیون دلار از طریق Prairies Economic Development Canada (PrairiesCan) به برخی از شرکت‌های فناوری در حال رشد کلگری برای افزایش مقیاس و ورود به بازارهای جدید پشتیبانی می‌کند، در حالی که 2 میلیون دلار به تکمیل مرکز نوآوری پلت فرم در مرکز شهر کلگری کمک می‌کند. 17 مارس 2022

کد خبر : 180222
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۱۶
شرکت های پیشرو کلگری برای ایجاد بیش از 1000 شغل جدید با حمایت گسترده دولت کانادا

[ad_1]

بودجه فدرال بیش از 22.3 میلیون دلار از طریق Prairies Economic Development Canada (PrairiesCan) به برخی از شرکت‌های فناوری در حال رشد کلگری برای افزایش مقیاس و ورود به بازارهای جدید پشتیبانی می‌کند، در حالی که 2 میلیون دلار به تکمیل مرکز نوآوری پلت فرم در مرکز شهر کلگری کمک می‌کند.

17 مارس 2022 – کلگری، آلبرتا – توسعه اقتصادی چمنزار کانادا

شرکت‌های فناوری کلگری که در حال توسعه محصولات، خدمات و برنامه‌های کاربردی جدید و نوآور هستند، نقشی حیاتی در ارائه مشاغل با کیفیت برای کانادایی‌ها، تحریک نوآوری و کمک به اقتصاد کانادایی انعطاف‌پذیر دارند. دولت کانادا متعهد است اطمینان حاصل کند که این شرکت‌های با رشد بالا به منابع، سرمایه و پشتیبانی مورد نیاز برای ارتقاء سطح بالاتر و ارائه محصولات و خدمات خود به بازارهای جدید دسترسی دارند.

امروز، وزیر امور شمال، وزیر مسئول توسعه اقتصادی پریری کانادا، و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی شمال کانادا، محترم دانیل وندال، از سرمایه گذاری بزرگ بیش از 22.3 میلیون دلار در بودجه بدون بهره و قابل بازپرداخت برای 13 کشور خبر دادند. کسب و کارهای پیشرو در کلگری که در حال گسترش و تولید کالاها، خدمات و فناوری های نوآورانه برای پاسخگویی به تقاضای جهانی هستند.

شرکت‌هایی که در اطلاعیه امروز از حمایت برخوردار می‌شوند، نقش مهمی در بخش‌های اقتصادی کلیدی اقتصاد آلبرتا، از جمله کشاورزی، انرژی پاک، و فناوری‌های دیجیتال بازی می‌کنند. انتظار می رود بودجه این 13 شرکت به ایجاد 1000 شغل با ارزش کمک کند و در عین حال به کانادا کمک کند تا به تعهد خود برای رسیدن به انتشار گازهای گلخانه ای خالص تا سال 2050 عمل کند.

شرکت های کلگری که پشتیبانی دریافت می کنند عبارتند از:

  • BlackSquare Inc. 500000 دلار برای افزایش و گسترش بازار جهانی برای پلت فرم تجارت الکترونیک دیجیتال خود دریافت می کند.
  • شرکت پهپادهای کانادا 415000 دلار برای گسترش بازار خود با معرفی فناوری وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (UAV) و خدمات مرتبط به بخش انرژی کانادا دریافت می کند.
  • Exergy Solutions Inc. 879063 دلار برای توسعه ظرفیت تولید مواد افزودنی / چاپ سه بعدی خود در مقیاس صنعتی برای حمایت از توسعه و استقرار فناوری انرژی و کربن زدایی دریافت می کند.
  • Genoptic LED Inc. 5،000،000 دلار برای ایجاد یک عملیات تولیدی برای تولید انبوه پنل خورشیدی هیبریدی پیشرفته و فناوری ذخیره سازی باتری خود دریافت می کند.
  • IWR Technologies Ltd. 1,125,000 دلار دریافت می کند تا بخش بازیافت آب دام خود را با گسترش فناوری خود در بازارهای جهانی برای کاهش ردپای کربن کشاورزی افزایش دهد.
  • MRF Geosystems Corporation 997,500 دلار برای گسترش بازارهای محصولات جغرافیایی و راه‌اندازی راه‌حل ارزیابی وضعیت جاده شنی جدید مبتنی بر LiDAR دریافت می‌کند.
  • شرکت MyHEAT 1,650,000 دلار برای سرعت بخشیدن به رشد پلت فرم بهره وری انرژی خود دریافت می کند و چشم انداز خود را برای استفاده از سنجش از دور و هوش مصنوعی برای آشکار کردن انرژی تلف شده نامرئی از هر ساختمان در سراسر جهان ارائه می دهد.
  • Nanalysis Corp. 4,985,000 دلار برای گسترش عملیات تولید و بازارهای جهانی محصولات تشدید مغناطیسی هسته ای دریافت می کند.
  • شرکت توزیع طبیعی (که به عنوان محصولات قورباغه بنفش فعالیت می کند) 461000 دلار برای گسترش بازارهای محصولات طبیعی مبتنی بر گیاه و ایجاد ظرفیت تولید داخلی دریافت می کند.
  • Organics Express Inc. (با نام SPUD.ca) 4,368,888 دلار برای گسترش مرکز توزیع آلبرتا و پیاده‌سازی پلت فرم فناوری FoodX خود برای مدیریت زنجیره تامین و خواربار الکترونیکی با هدف استفاده از فناوری برای کاهش ضایعات مواد غذایی دریافت می‌کند.
  • SumoQuote Inc. 483500 دلار برای گسترش به بازارهای بین‌المللی و افزایش مقیاس نرم‌افزار به‌عنوان یک سرویس نرم‌افزار تحت وب خود دریافت می‌کند که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به سرعت قیمت‌های بصری خیره‌کننده تولید کنند که آنها را از رقبا متمایز می‌کند.
  • Tangent Design Engineering Ltd, Connect For Inc. 525000 دلار دریافت می کند تا خط تولید خود را گسترش دهد تا ConnectFor، یک پلت فرم صنعتی حسگر اینترنت اشیا که انتقال یکپارچه و ایمن داده را امکان پذیر می کند، را شامل شود.
  • فناوری های وستگن برای افزایش ظرفیت تولید فناوری های اختصاصی کاهش انتشار گاز متان و گسترش به بازارهای جدید، مبلغ 1000000 دلار دریافت می کند.

وزیر وندال همچنین از سرمایه گذاری 2 میلیون دلاری برای تکمیل طراحی داخلی و ساخت مرکز نوآوری پلت فرم در مرکز شهر کلگری خبر داد. این مرکز میزبان تقریباً 60 ارائه‌دهنده خدمات و شتاب‌دهنده‌های کسب‌وکار است که به کارآفرینان کلگری و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​یک مرحله‌ای از برنامه‌ها، مشاوره، شبکه‌سازی و دسترسی به سرمایه را می‌دهند. انتظار می رود این مرکز رشد اقتصادی قابل توجهی را در کلگری تسهیل کند، با حمایت از 750 شرکت و حدود 250 شغل با ارزش بالا که انتظار می رود طی دو سال آینده ایجاد شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.