شرکت های انرژی و نفت در بورس لندن رشد کردند

[ad_1] تاکنون در سال 2022، شرکت های انرژی برخی از بهترین عملکردها را در میان سهام های بورس لندن به نمایش گذاشته اند. شرکت‌های انرژی بر هر دو شاخص FTSE 100 و 350 تا 11 جولای تسلط داشتند، با سهام‌هایی مانند Drax Group (LON: DRX)، Centrica (LON: CNA) و Harbor Energy (LON: HBR) حداقل 3.50

کد خبر : 227977
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۶:۴۰
شرکت های انرژی و نفت در بورس لندن رشد کردند

[ad_1]

تاکنون در سال 2022، شرکت های انرژی برخی از بهترین عملکردها را در میان سهام های بورس لندن به نمایش گذاشته اند. شرکت‌های انرژی بر هر دو شاخص FTSE 100 و 350 تا 11 جولای تسلط داشتند، با سهام‌هایی مانند Drax Group (LON: DRX)، Centrica (LON: CNA) و Harbor Energy (LON: HBR) حداقل 3.50 درصد در اخیر رشد کردند. تجارت به طور خاص، Drax بهبودی 8.37 درصدی در قیمت خود به ثبت رساند و بالاتر از FTSE 350 قرار گرفت، در حالی که Centrica با رشد 4.07 درصدی رالی FTSE 100 را رهبری کرد.

نگرانی ها از رکود در بریتانیا تشدید می شود

یک یادداشت تحلیلگر Unicredit در گزارش 11 ژوئیه رویترز بیان می کند که «داده های رشد تولید ناخالص داخلی و تولید صنعتی ماهانه در بریتانیا در روز چهارشنبه منتشر می شود و احتمالاً تأیید می کند که بدتر شدن اقتصاد در حال حاضر در مسیر است، همانطور که اندرو بیلی، فرماندار BoE. قبلاً پرچم گذاری شده است.” این یادداشت همچنین بیان می‌کند که «اخبار بد در بخش کلان داخلی ممکن است پوند-دلار آمریکا را دوباره پایین بیاورد و نگه‌داشتن دسته 1.20 را دشوار کند».

با این حال، با توجه به اینکه انرژی صرف نظر از وضعیت اقتصادی یک نیاز همیشگی است، بخش و شرکت‌هایی که در آن بازی می‌کنند قوی‌تر می‌شوند.

برنده شدن برای شرکت های انرژی لندن

شرکت‌های نفت و گاز مانند هاربر انرژی به دلیل افزایش تقاضا برای هر دو کالا، قیمت‌ها را به بالاترین حد خود رسانده‌اند. در سه ماهه اول سال 2022، قیمت هر بشکه نفت خام برنت از 85 دلار به 108 دلار افزایش یافت. از 11 جولای، هر بشکه نفت برنت حدود 105 دلار معامله شد. در طرف دیگر طیف، اکثریت 10 سهمی که بدترین عملکرد را در هر دو شاخص FTSE 100 و FTSE 350 دارند، شرکت های معدن هستند. Anglo American (LON: AAL)، Fresnillo (LON: FRES) و Endeavor Mining (TSE: EDV) در میان بدترین شاخص‌ها قرار دارند که توسط چند شرکت بسته‌بندی به آنها ملحق شده‌اند.

حضور شرکت‌های معدنی در فهرست سهام با بدترین عملکرد در شرایطی است که قیمت فلزات پایین‌تر است. رویترز در 11 ژوئیه گزارش داد که گزارش‌های مربوط به محدودیت‌های جدید COVID-19 در چندین شهر چین بر چشم‌انداز تقاضا از سوی مصرف‌کنندگان برتر فلزات تأثیر می‌گذارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.