شرکت های آلمانی به تولید فراساحلی با افزایش قیمت انرژی نگاه می کنند

[ad_1] دولت آلمان ماه گذشته بسته کاهش انرژی خود را شامل ترمز قیمت گاز و کاهش مالیات بر فروش سوخت برای کمک به خانوارها و مشاغل کوچک و متوسط ​​(SME) برای مقابله با افزایش قیمت ها تنظیم کرد. «بسته پیشنهادی امداد انرژی در حال حاضر چیزی را در دستور کار تغییر نخواهد داد. ما هنوز

کد خبر : 265555
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
شرکت های آلمانی به تولید فراساحلی با افزایش قیمت انرژی نگاه می کنند

[ad_1]

دولت آلمان ماه گذشته بسته کاهش انرژی خود را شامل ترمز قیمت گاز و کاهش مالیات بر فروش سوخت برای کمک به خانوارها و مشاغل کوچک و متوسط ​​(SME) برای مقابله با افزایش قیمت ها تنظیم کرد.

«بسته پیشنهادی امداد انرژی در حال حاضر چیزی را در دستور کار تغییر نخواهد داد. ما هنوز باید جایگزین‌هایی پیدا کنیم.

این شرکت که 143 سال پیش در آلمان تأسیس شد، به دنبال انتقال بخشی از تولیدات خود به خارج از آلمان برای کاهش هزینه ها بوده است و رایدر گفت که طرح ترمز گازی هنوز برای متقاعد کردن روزنتال برای تجدید نظر در برنامه هایش مبهم است.

این هفته دولت آلمان قرار است جزئیات ترمز گازی و سایر جنبه های بسته امدادی را که قرار است تا بهار 2024 اجرا شود، رونمایی کند.

هزینه های بالای نیروی کار و سایر هزینه ها در آلمان باعث شده است که بسیاری از شرکت ها قسمت ها یا تمام تجارت خود را به مکان های ارزان تر در اقتصادهای نوظهور اروپایی و جاهای دیگر منتقل کنند یا به فکر انجام این کار باشند.

لارس فلد، مشاور اقتصادی وزیر دارایی آلمان، کریستین لیندنر، گفت که بحران انرژی – که به دنبال سقوط گاز روسیه به اروپا از زمان حمله روسیه به اوکراین شاهد افزایش قیمت گاز بوده است – این نوع تصمیمات را به سر می برد.

«صنعت که به فکر حرکت است، اکنون منتظر است تا ببیند ترمز قیمت انرژی چگونه کار می کند. این یک تقویت روانی مهم است. اما ما نمی‌توانیم به قیمت انرژی مانند قبل از جنگ (اوکراین) برگردیم.»

طبق نظرسنجی اتحادیه آلمانی IG Metall در ماه گذشته، از آنجایی که تولیدکنندگان در آلمان با قبض‌های انرژی تا 10 برابر بیشتر از آنچه دو سال پیش پرداخت می‌کردند، مواجه هستند، از هر پنج شرکت مهندسی، یک شرکت با خطر نقل مکان حداقل برخی از مشاغل خود در خارج از کشور مواجه است.

قیمت بالای انرژی به افزایش تورم مصرف کننده در آلمان به 10.9 درصد در ماه سپتامبر کمک کرد که بالاترین سطح در بیش از ربع قرن گذشته است، که به نوبه خود فشار افزایشی بر دستمزدها وارد کرده و بر هزینه های نیروی کار می افزاید.

به دنبال پلان ب

نهادهای صنعت در ابتدا از بسته کاهش انرژی استقبال کردند که شامل ترمز موقت قیمت برق برای یارانه دادن به مصرف پایه برای مصرف کنندگان و شرکت های کوچک و متوسط ​​است و برخی شرکت ها خوش بین هستند.

تولید کننده منسوجات Wuelfing گفت در صورتی که دولت قیمت انرژی را در سطوحی که تنها دو برابر سال 2020 باشد محدود کند، برنامه های انتقال تولید خود را به پرتغال یا پاکستان از آلمان متوقف خواهد کرد.

یوهانس دوو، مدیر عامل Wuelfing گفت: “این کمک خواهد کرد، اما ما هنوز نمی دانیم دقیقاً چه چیزی را انتظار داریم.”

انجمن آلمان برای شرکت های کوچک و متوسط ​​اعلام کرد که از آنجایی که بحران قیمت انرژی همه کشورهای اروپایی را تحت تاثیر قرار داده است، هیچ نشانه مشخصی از افزایش برون سپاری تولید در خارج از کشور مشاهده نمی کند.

مارک تنبیگ، مدیر اجرایی DMB به رویترز گفت: “وضعیت برای برنامه های توسعه که در حال حاضر در حال بررسی هستند، متفاوت است.”

مطالعه دویچه بانک نشان داد که تولید در آلمان در سال جاری 2.5 درصد و در سال 2023 به دلیل افزایش قیمت انرژی 5 درصد کاهش یافته است.

در این مطالعه آمده است: «اگر به بحران انرژی فعلی در حدود 10 سال آینده نگاه کنیم، می‌توانیم این زمان را نقطه شروعی برای صنعتی‌زدایی سریع در آلمان ببینیم».

شرکت‌های صنعتی بزرگ آلمان بسته به هزینه و مشتریان می‌توانند تولید خود را به جای دیگری منتقل کنند، اما برای شرکت‌های کوچک و متوسط، که ستون فقرات صنعت آلمان هستند، بحران آسیب بیشتری خواهد دید.

این مطالعه می افزاید: «برای شرکت های کوچک و متوسط ​​آلمان … سازگاری با دنیای انرژی جدید یک چالش بزرگ خواهد بود که برخی از شرکت ها در آن شکست خواهند خورد».

تامین کننده قطعات خودرو Boegra که در نزدیکی دوسلدورف مستقر است، ماه گذشته به دلیل افزایش قیمت انرژی، تولید خود را کاهش داد. این شرکت که قبلاً بخشی از تولیدات خود را به جمهوری چک واگذار کرده است، اکنون به دنبال طرح B است.

توبیاس لینسر، مدیر عامل بوگرا، روز جمعه به رویترز گفت: هفته آینده به جمهوری چک سفر می کنم تا احتمالات گسترش تجارت خود را در آنجا بررسی کنم.

(گزارش توسط ریهام آلکوسا، جان اودانل، کلاوس لائو و پاتریشیا وایس؛ ویرایش توسط سوزان فنتون)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.