شرکت نرم افزاری Consensys با Paypal، کاربران Metamask می توانند از پردازشگر پرداخت برای خرید ETH استفاده کنند – بیت کوین نیوز

[ad_1] در 14 دسامبر، شرکت نرم‌افزار اتریوم Consensys اعلام کرد که این شرکت با غول پردازش پرداخت Paypal همکاری کرده است. این ادغام به کاربران کیف پول Metamask اجازه می دهد تا اتریوم را از طریق Paypal از داخل برنامه کیف پول Web3 خریداری کنند. Consensys با PayPal غول پیکر همکاری می کند طبق گفته

کد خبر : 294519
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۴:۰۰
شرکت نرم افزاری Consensys با Paypal، کاربران Metamask می توانند از پردازشگر پرداخت برای خرید ETH استفاده کنند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

در 14 دسامبر، شرکت نرم‌افزار اتریوم Consensys اعلام کرد که این شرکت با غول پردازش پرداخت Paypal همکاری کرده است. این ادغام به کاربران کیف پول Metamask اجازه می دهد تا اتریوم را از طریق Paypal از داخل برنامه کیف پول Web3 خریداری کنند.

Consensys با PayPal غول پیکر همکاری می کند

طبق گفته Consensys، کاربران Metamask اکنون می توانند اتریوم (ETH) را با استفاده از ارائه دهنده پرداخت Paypal خریداری کنند. شرکت فناوری مالی پی پال در سال 2021 ارائه خدمات ارزهای دیجیتال را آغاز کرد و مدیر عامل شرکت توضیح داد که تقاضا برای ارز دیجیتال از انتظارات اولیه فراتر رفته است.

شرکت نرم‌افزار اتریوم Consensys روز چهارشنبه توضیح داد که با پی‌پال همکاری کرده است، و تیم در ادامه توضیح داد که «متاماسک اولین کیف پول Web3 خواهد بود که از PayPal برای انجام تراکنش‌های موفق‌تر روی رمپ استفاده می‌کند». اساساً، این مشارکت به کاربران این امکان را می‌دهد تا پس از ورود مالک Metamask به پلتفرم Paypal از طریق کیف پول، از حساب Paypal خود برای خرید اتریوم (ETH) استفاده کنند.

پست وبلاگ Consensys اضافه می کند که ادغام Paypal با Metamask تنها یکی از “سری اعلامیه ها” است که با کیف پول موبایل Metamask مرتبط خواهد شد. لورنزو سانتوس، مدیر محصول Metamask گفت: «این ادغام با Paypal به کاربران آمریکایی ما این امکان را می دهد که نه تنها ارزهای دیجیتال را از طریق Metamask به طور یکپارچه خریداری کنند، بلکه به راحتی اکوسیستم Web3 را کشف کنند.

این اعلامیه مشارکت به دنبال اخبار بحث‌برانگیز سیاست حفظ حریم خصوصی Consensys است که جزئیاتی از جمع‌آوری داده‌های خاص شرکت از کاربران Metamask دارد. پی پال همچنین در چند وقت اخیر پس از اینکه این شرکت به اشتباه سند شرایط خدمات (ToS) را منتشر کرد که در آن گفته می شد افرادی که اطلاعات نادرست منتشر می کنند، 2500 دلار جریمه می شوند، با بحث و جدل روبرو شده است. با این حال، پی پال ادعا کرد که “اخطار ToS اخیراً به اشتباه منتشر شد که حاوی اطلاعات نادرست بود.”

برچسب ها در این داستان

ConsensYs، داده، ETH، خرید اتریوم، اتر، اتر پی پال، اتریوم (ETH)، لورنزو سانتوس، متاماسک، کیف پول متاماسک، پی پال، پی پال اتریوم، سیاست حفظ حریم خصوصی، خرید ETH، شرایط خدمات، ToS، Web3، اکوسیستم Web3، Web3 کیف پول، کیف پول Web3

نظر شما در مورد پیاده سازی متامسک پی پال در کیف پول چیست تا کاربران Web3 بتوانند اتریوم را در داخل اپلیکیشن از طریق پی پال خریداری کنند؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.