شرکت معدنی نوا اسکوشیا به دلیل تخلف تحت قانون شیلات به پرداخت ۱۲۵ هزار دلار محکوم شد.

[ad_1] 21 فوریه 2022 – دارتموث، نوا اسکوشیا کانادایی ها برای محیط امن و تمیز ارزش قائل هستند. افسران اجرای محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا (ECCC) تلاش می کنند تا اطمینان حاصل کنند که مشاغل و افراد از قوانین و مقررات اداره شده توسط ECCC پیروی می کنند که از محیط طبیعی

کد خبر : 169404
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
شرکت معدنی نوا اسکوشیا به دلیل تخلف تحت قانون شیلات به پرداخت ۱۲۵ هزار دلار محکوم شد.

[ad_1]

21 فوریه 2022 – دارتموث، نوا اسکوشیا

کانادایی ها برای محیط امن و تمیز ارزش قائل هستند. افسران اجرای محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا (ECCC) تلاش می کنند تا اطمینان حاصل کنند که مشاغل و افراد از قوانین و مقررات اداره شده توسط ECCC پیروی می کنند که از محیط طبیعی کانادا محافظت می کند.

در 3 فوریه 2022، شرکت آتلانتیک ماینینگ NS (قبلاً آتلانتیک ماینینگ NS Corp.) در دادگاه استانی نوا اسکوشیا به یکی از اتهامات نقض قوانین اعتراف کرد. قانون شیلات. این شرکت 125000 دلار جریمه شد که 120000 دلار آن به صندوق خسارات زیست محیطی دولت کانادا واریز می شود و 5000 دلار مابقی جریمه دادگاه است. این شرکت همچنین 125000 دلار جریمه شد قانون محیط زیست نوا اسکوشیا، 120000 دلار از آن به سازمان های بومی محیط زیست در نوا اسکوشیا هدایت می شود و 5000 دلار باقیمانده جریمه دادگاه است.

در ژوئن 2019، یک بازرس محیط زیست با محیط زیست نوا اسکوشیا به ECCC از مسائل مربوط به رسوب و فرسایش مداوم در سایت معدن توکوی در نزدیکی میدل ماسکودوبویت، نوا اسکوشیا اطلاع داد.

تحقیقات افسران اجرای ECCC نشان داد که هفت حادثه جداگانه از انباشته‌های غیرمجاز مواد مضر در آب‌های پر رفت و آمد ماهی‌ها در سایت معدن توکوی در سال‌های 2018 و 2019 رخ داده است. این شرکت موفق به جمع‌آوری فوری نمونه‌ها از منطقه برای آزمایش کشندگی حاد نشد و شکست خورد. گزارش نتایج به ECCC پس از حوادث، به عنوان مورد نیاز مقررات پساب معدن فلز و الماس زیر قانون شیلات

علاوه بر جریمه، حکمی بر اساس بند 79.2 این قانون صادر شده است عمل کنید، شرکت را ملزم به انجام تعدادی از اقدامات برای بهبود واکنش خود به حوادث آینده می کند. شرکت باید یک مشاور واجد شرایط را برای توسعه و ارائه آموزش به کارکنان استخدام کند قانون شیلات، نمونه برداری از سطح واکنش اضطراری و سایر مسئولیت های واکنش محیطی. آنها همچنین باید یک برنامه “آموزش مربی” را برای ارائه آموزش به پیمانکاران و کارمندان در مورد موضوعات زیست محیطی اجرا کنند و اطمینان حاصل کنند که تجهیزات آزمایش کافی در تمام وسایل نقلیه مورد استفاده در محل برای جمع آوری نمونه برای آزمایش مرگ و میر حاد در زمان وقوع حادثه وجود دارد.

در نتیجه این محکومیت، نام شرکت به ثبت احوال متخلفان زیست محیطی اضافه خواهد شد.

ECCC یک سرویس اشتراک رایگان ایجاد کرده است تا به کانادایی ها کمک کند تا از آنچه دولت کانادا برای محافظت از محیط طبیعی انجام می دهد مطلع باشند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.