شرکت مدیریت دارایی مستقر در هنگ کنگ، سهام کنترلی را در بورس کریپتو آسیایی Huobi به دست آورد – اخبار بیت کوین

[ad_1] سهام کنترلی لی لین در Huobi، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال آسیا، اخیراً توسط About Capital Management با مبلغی نامشخص خریداری شد. خرید Huobi توسط شرکت مدیریت دارایی مستقر در هنگ کنگ مدت کوتاهی پس از خروج صرافی ارز دیجیتال از بازار چین انجام شد. دستگیری لین در سال 2020 یک رویداد کلیدی

کد خبر : 265541
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
شرکت مدیریت دارایی مستقر در هنگ کنگ، سهام کنترلی را در بورس کریپتو آسیایی Huobi به دست آورد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

سهام کنترلی لی لین در Huobi، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال آسیا، اخیراً توسط About Capital Management با مبلغی نامشخص خریداری شد. خرید Huobi توسط شرکت مدیریت دارایی مستقر در هنگ کنگ مدت کوتاهی پس از خروج صرافی ارز دیجیتال از بازار چین انجام شد.

دستگیری لین در سال 2020 یک رویداد کلیدی برای بنیانگذار Huobi است

شرکت مدیریت دارایی مستقر در هنگ کنگ، About Capital Management، اخیراً پس از خرید سهام لی لین بنیانگذار در شرکت، به بزرگترین سهامدار صرافی رمزارز Huobi تبدیل شد. خرید صرافی ارزهای دیجیتال آسیایی توسط شرکت مدیریت دارایی “محرمانه” به شایعاتی پایان داد که نشان می‌داد FTX، بایننس و جاستین سان سام بانکمن-فرید به خرید Huobi علاقه داشتند یا قبلاً آن را خریداری کرده بودند.

بر اساس گزارش Wublockchain، پس از دستگیری خود در سال 2020 توسط مجریان قانون محلی، لین اشاره کرد که می‌خواهد از بازار چین خارج شود.

بدون Huobi، همه هنوز Binance و Okx را دارند. لین در پستی که از طریق Wechat به اشتراک گذاشته شده است، گفت: اگر ناامید شدید، متاسفم.

Huobi پس از خروج از بازار چین با مشکلات بیشتری مواجه شد

پس از مسدود کردن اولیه ساکنان چینی از پلتفرم در سال 2021، Huobi – که دارای مجوز فعالیت در ایالات متحده، هنگ کنگ، کره جنوبی و ژاپن است – در سال 2022 از بزرگترین بازار خود خارج شد. با این وجود، مشکلاتی که صرافی ارز دیجیتال با آن مواجه شد این گزارش نتیجه گرفت که پس از خروج از بازار چین ممکن است لین را مجبور کرده باشد که تجارت صرافی کریپتو را به طور کامل ترک کند.

در حالی که هیچ تایید رسمی مبالغی که About Capital Management برای سهام لین پرداخت کرده است، وجود ندارد، برخی شایعات بازار حاکی از آن است که ارزش این خرید تقریباً 3 میلیارد دلار است.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.