شرکت لبنیات جزیره پرنس ادوارد به دلیل تخلف تحت قانون شیلات 50000 دلار جریمه کرد

[ad_1] 31 مارس 2022 – شارلوت تاون، جزیره پرنس ادوارد اجرای قوی و موثر قوانین حفاظت از محیط زیست و حیات وحش کانادا یکی از راه های مشخصی است که ما به تعهد خود برای ارائه هوای پاک، آب تمیز و حفاظت از گونه های حیات وحش و زیستگاه آنها عمل می کنیم. در 23

کد خبر : 185980
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
شرکت لبنیات جزیره پرنس ادوارد به دلیل تخلف تحت قانون شیلات 50000 دلار جریمه کرد

[ad_1]

31 مارس 2022 – شارلوت تاون، جزیره پرنس ادوارد

اجرای قوی و موثر قوانین حفاظت از محیط زیست و حیات وحش کانادا یکی از راه های مشخصی است که ما به تعهد خود برای ارائه هوای پاک، آب تمیز و حفاظت از گونه های حیات وحش و زیستگاه آنها عمل می کنیم.

در 23 مارس 2022، شرکت نوبرا هولشتاینز پس از اعتراف به گناهکار بودن یکی از موارد نقض بند 36 فرعی قانون، محکوم و به پرداخت 50000 دلار جریمه محکوم شد. قانون شیلات مربوط به نشت کود مایع است که در تاریخ 3 ژوئن 2020 یا حدود آن رخ داده است. این جریمه به صندوق خسارات زیست محیطی دولت کانادا تعلق خواهد گرفت. علاوه بر جریمه، به شرکت دستور داده شده است که یک طرح پیشگیری و واکنش از نشت کود ایجاد کند که به راحتی در دسترس همه کارمندان شرکت و کارگران مزرعه باشد.

در 3 و 4 ژوئن 2020، یک افسر اجرای محیط زیست و محیط زیست تغییرات آب و هوایی کانادا و افسران حفاظت از استان جزیره پرنس ادوارد (PEI) به گزارش نشت کود مایع در ایرش تاون، PEI پاسخ دادند. ماموران نمونه های آب و ماهی قزل آلا مرده را از حوضه آبخیز آسیب دیده که در آن کود مایع ته نشین شده بود جمع آوری کردند. نمونه‌های آب مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند و غلظت آمونیاک بالا که نشان‌دهنده سطوح بالای pH است، مشخص شد که برای ماهی‌ها به‌طور حاد کشنده و مضر است. قانون شیلات. ماهی مرده به شدت بوی کود می داد و کالبد شکافی نشان داد که ماهی تا زمان حادثه سالم بوده است.

یک تحقیق مشترک توسط افسران محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا و افسران حفاظت PEI نشان داد که نشت ناشی از پارگی شیلنگ انتقال اخیراً نصب شده برای انتقال کود مایع در مسافت طولانی بوده است. Nobra Holsteins Inc. دقت لازم را انجام نداده و تمام اقدامات منطقی را برای اجتناب از این تخلف انجام نداده است. مشخص شد که این سیستم قبل از استفاده به درستی نصب نشده است، قبل از پمپاژ کود مایع به درستی بازرسی نشده است، و شیلنگ انتقال در یک منطقه پرخطر در ملک دولتی جزیره پرنس ادوارد بدون تایید مناسب نصب شده است.

نشت 530 قزل آلای بروک را در یک بخش 2459 متری از انشعاب از بین برد، مناطق برداشت صدف را از ژوئن تا پایان سپتامبر 2020 تعطیل کرد و فعالیت های تفریحی را در این منطقه تا دسامبر 2021 متوقف کرد. بازسازی آبراه آسیب دیده نزدیک به 6000 دلار هزینه داشت. .

در نتیجه این محکومیت، نام شرکت به ثبت احوال متخلفان زیست محیطی اضافه خواهد شد. رجیستری حاوی اطلاعاتی در مورد محکومیت شرکت های ثبت شده برای جرایم ارتکابی تحت برخی قوانین محیط زیست فدرال است.

محیط زیست و تغییرات اقلیمی کانادا یک سرویس اشتراک رایگان ایجاد کرده است تا به کانادایی ها کمک کند تا از آنچه دولت کانادا برای محافظت از محیط طبیعی ما انجام می دهد مطلع باشند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.