شرکت سرمایه گذاری فراکشنال عمومی استارتاپ NFT Otis را خریداری می کند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1] شرکت سرمایه‌گذاری کسری Public اعلام کرد که استارت‌آپ فناوری کلکسیونی دیجیتال و توکن غیرقابل تعویض (NFT) Otis را خریداری کرده است. مدیر عامل شرکت Public معتقد است که این خرید به Public این توانایی را می دهد که تنها مکانی در جهان را برای مردم فراهم کند “که در آن مردم می توانند در

کد خبر : 176649
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۳۰
شرکت سرمایه گذاری فراکشنال عمومی استارتاپ NFT Otis را خریداری می کند – اخبار مالی بیت کوین

[ad_1]

شرکت سرمایه‌گذاری کسری Public اعلام کرد که استارت‌آپ فناوری کلکسیونی دیجیتال و توکن غیرقابل تعویض (NFT) Otis را خریداری کرده است. مدیر عامل شرکت Public معتقد است که این خرید به Public این توانایی را می دهد که تنها مکانی در جهان را برای مردم فراهم کند “که در آن مردم می توانند در آن سرمایه گذاری کنند – و با هر دارایی کسری یک سبد مدرن بسازند.”

«جزئی کردن هر دارایی» – شرکت سرمایه گذاری اجتماعی عمومی استارتاپ NFT Otis را خریداری می کند

در 9 مارس، شرکت سرمایه گذاری Public در یک پست وبلاگ توضیح داد که این شرکت پلتفرم حراج NFT Otis را خریداری کرده است. Bitcoin.com News در پایان سال 2021 در مورد Otis گزارش داد، زمانی که Otis فاش کرد شش دارایی فیزیکی را به حراج می گذارد. آیتم‌های فیزیکی نشان داد که در آن روز شامل یک کارت Simpsons Matt Groening DeBart 1993، یک کارت Topps Chrome Lebron James Rookie در سال 2003، یک بازی ویدیویی Pokémon Yellow Gameboy، Nintendo’s Super Mario Bros. 3 و یک نقاشی باب راس در سال 1971 بود.

اساسا، اوتیس کالایی به ارزش 5 هزار دلار یا بیشتر می گیرد و سپس یک NFT که نمایانگر کلکسیون فیزیکی طاقدار است، برمی دارد. سپس صاحب کالای فیزیکی NFT را دریافت می‌کند و می‌توان آن را معامله کرد و کسری کرد. Public و وب‌سایت آن public.com سرمایه‌گذاری‌های کسری را نیز ارائه می‌کند، زیرا این شرکت سهام کسری از سهام و صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. عمومی در چندین موقعیت از جمله دور اولیه اولیه در سال 2018، سری A تا C، و جمع آوری سرمایه سری D شرکت در سال 2021 شاهد تزریق سرمایه 1.2 میلیارد دلاری بود.

لیف آبراهام، مدیر عامل عمومی در روز چهارشنبه در بیانیه‌ای گفت: «ما هیجان‌زده هستیم که خرید Otis، پیشگام در سرمایه‌گذاری کسری در NFTs، هنر و کلکسیون‌ها را اعلام کنیم». با پیوستن Otis به Public، پلتفرم عمومی به زودی تنها مکانی در جهان خواهد بود که مردم می توانند در آن سرمایه گذاری کنند – و با هر دارایی کسری یک سبد مدرن بسازند. این بدان معناست که NFT، هنر، کلکسیون، املاک و مستغلات، ارزهای دیجیتال، وجوه، سهام و موارد دیگر — همه در یک مکان.

کلکسیون های دیجیتالی کسری تقاضای قابل توجهی را در سال گذشته مشاهده کردند

کلکسیون های دیجیتالی کسری شده در 12 ماه گذشته به یک موضوع داغ تبدیل شده اند و پروژه های مختلفی به این مفهوم اختصاص داده شده است. به عنوان مثال، پروتکل Unicly کلکسیون های NFT را از طریق استفاده از یک توکن بومی به نام utoken تقسیم بندی می کند. در زمان انتشار، معیارهای dappradar.com نشان می‌دهد که ارزش بازار فعلی برای NFT‌های کسری شده امروز به 89.2 میلیون دلار می‌رسد.

پلتفرم NFT با پشتیبان فیزیکی Courtyard اخیراً با شرکت حفاظت از دارایی Brink’s همکاری کرده است تا 1000 کارت پوکمون درجه بندی شده را ذخیره کرده و سپس آنها را در NFTها برش دهد. پروژه ای به نام فرکشنال و پروژه ای دیگر با نام دائوفی نیز محصولات کلکسیونی دیجیتالی را ارائه می دهند. آمار Dappradar.com همچنین نشان می‌دهد که Doge NFT (DOG) بزرگ‌ترین پروژه در نوع خود از نظر ارزش بازار است.

برچسب ها در این داستان

حیاط، دائوفی، کسری، دارایی های کسری، ETF های کسری، NFT های کسری، سهام کسری، شرکت سرمایه گذاری، لیف آبراهام، nft، NFTs، توکن غیرقابل تعویض، Otis، Otis House، Otis NFT Market، پلت فرم Otis NFT، Otis NFT عمومی، ، public.com ، Public.com سرمایه گذاری کسری ، سرمایه گذاری اجتماعی

نظر شما در مورد شرکت سرمایه گذاری کسری Public که استارتاپ NFT Otis را خریداری می کند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.