شرکت رمزنگاری ورشکسته Voyager Digital با انتشار 270 میلیون دلار سپرده نقدی تایید شد – بیت کوین نیوز

[ad_1] وویجر دیجیتال که اکنون منحل شده و ورشکسته شده است، توسط دادگاه تایید شده است تا 270 میلیون دلار وجوه بین طلبکاران و مشتریان آسیب دیده توزیع کند. این خبر پس از آن منتشر شد که شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) و هیئت مدیره فدرال رزرو به وویجر دستور دادند تا هرگونه اظهاراتی مبنی

کد خبر : 237998
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۳:۳۰
شرکت رمزنگاری ورشکسته Voyager Digital با انتشار 270 میلیون دلار سپرده نقدی تایید شد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

وویجر دیجیتال که اکنون منحل شده و ورشکسته شده است، توسط دادگاه تایید شده است تا 270 میلیون دلار وجوه بین طلبکاران و مشتریان آسیب دیده توزیع کند. این خبر پس از آن منتشر شد که شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) و هیئت مدیره فدرال رزرو به وویجر دستور دادند تا هرگونه اظهاراتی مبنی بر اینکه ویجر بیمه FDIC است را حذف کند. دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در نیویورک و قاضی مایکل وایلز به متولیان وویجر، بانک تجاری متروپولیتن، اجازه داده اند که 270 میلیون دلار را آزاد کند.

دادگاه ورشکستگی نیویورک با آزادی 270 میلیون دلار از قیم وویجرز موافقت کرد.

صرافی ارز دیجیتال Voyager Digital (OTCMKTS: VYGVF) در پایان ماه ژوئن فاش کرد که صندوق تامینی Three Arrows Capital به شرکت 655 میلیون دلار بدهکار است. سپس در 1 ژوئیه 2022، وویجر معاملات، سپرده‌ها و برداشت‌ها را به منظور مقابله با “شرایط بازار” ارزهای دیجیتال متلاطم متوقف کرد.

یک هفته بعد، وویجر پس از استناد به “نوسانات طولانی مدت و سرایت در بازارهای کریپتو” درخواست حمایت از ورشکستگی کرد. سهام وویجر در اوج سهام در آوریل 2021 با 29.86 دلار به ازای هر سهم مبادله شد و سهام امروزی با 0.34 دلار در هر واحد مبادله می شود.

وال استریت ژورنال (WSJ) گزارش داد که اکنون قاضی دادگاه ورشکستگی، مایکل وایلز از نیویورک، اجازه داده است 270 میلیون دلار از بانک تجاری متروپولیتن (MCB) متولی ویجر آزاد شود.

MCB به WSJ توضیح داد که زمانی که وویجر دادخواست های داوطلبانه برای سازماندهی مجدد تحت فصل 11 ارائه کرد، 270 میلیون دلار را در اختیار داشت. در پایان ماه جولای، سام بانکمن-فرید، موسس و مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال FTX، توضیح داد که FTX نقدینگی اولیه را به مشتریان ویجر

علاوه بر وویجر، Three Arrows Capital (3AC) برای حفاظت از ورشکستگی فصل 15 و وام دهنده ارزهای دیجیتال سلسیوس برای فصل 11 ورشکستگی درخواست داده است. مشتریان سلسیوس از رکود این شرکت بسیار ناراحت بوده اند، زیرا شرکت ادعا کرده است که قبل از سقوط تقریباً 1.7 میلیون مشتری داشته است.

مشتریان سلسیوس اخیراً از قاضی ورشکستگی درخواست کردند وجوهی را که در این پلتفرم نگهداری می‌شوند آزاد کند. یکی از مشتریان گفت که این یک “وضعیت اضطراری” بود، زیرا او به پول خود نیاز داشت تا “به سادگی سقفی بر روی خانواده و غذا روی میز آنها بگذارد.”

تخمین زده می شود که وویجر روند ورشکستگی را تا پایان سپتامبر 2022 تکمیل کند، اما گفته می شود که 1.3 میلیارد دلار رمزنگاری وجود دارد که از 3.5 میلیون مشتری ذخیره شده در پلت فرم Voyager نشات می گیرد. سی‌ان‌بی‌سی در 3 آگوست گزارش داد که استیون ارلیش، مدیرعامل وویجر، بیش از 30 میلیون دلار با فروش سهام وویجر در فوریه و مارس 2021 به دست آورده است.

در حالی که وویجر یک شرکت سهامی عام است، سال گذشته پس از فروش سهام Ehrlich، یک طرح واگذاری خودکار اوراق بهادار (ADSP) را در 31 دسامبر 2021 اتخاذ کرد. روهان گوسوامی از CNBC گزارش می دهد که در 20 ژانویه 2022، مدیر عامل Voyager ساختار ADSP را حذف کرد. وویجر دیجیتال همچنین قراردادی با دالاس ماوریکس و روابط تجاری با جنسیس گلوبال کپیتال و گلکسی دیجیتال داشت.

برچسب ها در این داستان

270 میلیون دلار، ADSP، دادگاه ورشکستگی، فرآیند ورشکستگی، سپرده‌های نقدی، درجه سانتیگراد، مشتریان درجه سانتیگراد، ورشکستگی فصل 11، دادگاه، دالاس ماوریکس، گلکسی دیجیتال، جنسیس گلوبال کپیتال، قاضی مایکل وایلز، قاضی مایکل وایلز، MCB، بانک تجاری متروپولیتن، مایکل وایلز، نیویورک، سهام، استیون ارلیش، وویجر دیجیتال، سهام وویجر، سهام وویجر

نظر شما در مورد قاضی پرونده ورشکستگی وویجر که اجازه می دهد 270 میلیون دلار از MCB متولی این شرکت آزاد شود چیست؟ نظر شما در مورد نقد کردن Ehrlich از سهام وویجر در میان اوج قیمت سهام چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، اعتبار عکس تحریریه: mundissima / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.