شرکت خسته کننده ایلان ماسک پرداخت های Dogecoin را برای سواری در حلقه سیستم حمل و نقل لاس وگاس می پذیرد – اخبار بیت کوین

[ad_1] شرکت بورینگ ایلان ماسک ارز دیجیتال میم dogecoin را به عنوان پرداخت هزینه سواری در سیستم حمل و نقل لاس وگاس Loop خود می پذیرد. ماسک تایید کرد که “در صورت امکان از دوج حمایت می کند.” تسلا در حال حاضر رمزنگاری میم را برای برخی از کالاها می پذیرد و اسپیسکس نیز به

کد خبر : 225952
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
شرکت خسته کننده ایلان ماسک پرداخت های Dogecoin را برای سواری در حلقه سیستم حمل و نقل لاس وگاس می پذیرد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

شرکت بورینگ ایلان ماسک ارز دیجیتال میم dogecoin را به عنوان پرداخت هزینه سواری در سیستم حمل و نقل لاس وگاس Loop خود می پذیرد. ماسک تایید کرد که “در صورت امکان از دوج حمایت می کند.” تسلا در حال حاضر رمزنگاری میم را برای برخی از کالاها می پذیرد و اسپیسکس نیز به زودی از آن پیروی خواهد کرد.

شرکت خسته کننده ایلان ماسک پرداخت های Dogecoin را می پذیرد

CNN روز چهارشنبه گزارش داد که شرکت Boring که توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا تأسیس شده است، ارز دیجیتال میم dogecoin را برای سواری در Loop، سیستم حمل و نقل لاس وگاس خود، می پذیرد.

ماسک قبلا گفته بود که هدف The Boring Company “حل ترافیک است که هر شهر بزرگ روی زمین را آزار می دهد.” یکی از پروژه های این شرکت Loop است که با نام “Teslas in Tunnels” نیز شناخته می شود. Loop یک سیستم حمل و نقل عمومی سریع است که بیشتر شبیه یک بزرگراه زیرزمینی است تا یک سیستم مترو، جزئیات وب سایت آن، و اضافه می کند که این سیستم تمام الکتریکی با آلایندگی صفر است.

مدیرعامل تسلا اشاره کرد که خبر برنامه The Boring Company برای پذیرش پرداخت‌های dogecoin برای سواری در وگاس لوپ آن درست است. توییت کردن، “حمایت از Doge در صورت امکان” در پاسخ به یک پست در مورد آن.

شرکت خسته کننده ایلان ماسک Dogecoin را برای سواری در حلقه سیستم حمل و نقل لاس وگاس می پذیرد

شرکت Boring ایستگاه مسافری Resorts World لاس وگاس را در 30 ژوئن افتتاح کرد، اولین ایستگاه از بیش از 55 ایستگاه برنامه ریزی شده برای لاس وگاس استریپ. شهرستان کلارک، نوادا، برنامه توسعه شرکت را در سال گذشته تصویب کرد. توقفگاه Resorts World Las Vegas اولین ایستگاه Loop در خارج از مرکز همایش لاس وگاس (LVCC) است که در حال حاضر دارای سه ایستگاه است.

به گزارش CNN، در حال حاضر سواری در Loop رایگان است، اما این شرکت قصد دارد در آینده هزینه ای را دریافت کند. صفحه بلیت Las Vegas Loop شرکت Boring نشان می‌دهد که بلیط‌ها را می‌توان با dogecoin در کنار گزینه‌های پرداخت سنتی خریداری کرد، و یک سواری 1.50 دلار هزینه دارد در حالی که یک روزه 2.50 دلار هزینه دارد. با این حال، شرکت اعلام نکرده است که چه زمانی هزینه ها دریافت می شود و ممکن است هزینه های نهایی متفاوت باشد.

منبع حلقه لاس وگاس: The Boring Company, the Resorts World Las Vegas.

ماسک مدت‌هاست که طرفدار دوج‌کوین بوده و معتقد است که رمزارز میم پتانسیلی برای ارز دارد. در مقابل، او گفت که بیت کوین بیشتر یک ذخیره ارزش است. رئیس تسلا همچنین قبلاً فاش کرده بود که شخصاً مالک دوج کوین است.

شرکت خودروهای الکتریکی او، تسلا، قبلاً DOGE را برای برخی کالاها می پذیرد. علاوه بر این، ماسک در ماه مه اعلام کرد که Spacex از این روش پیروی خواهد کرد و اشتراک Starlink نیز ممکن است در آینده این میم کوین را بپذیرد. او همچنین اشاره کرد که اگر پیشنهاد تصاحب وی برای پلتفرم رسانه اجتماعی موفقیت آمیز باشد، توییتر پرداخت های رمزنگاری را ادغام خواهد کرد.

در ماه ژوئن، یک شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری علیه ماسک، تسلا و اسپیسکس به اتهام این که آنها «در یک طرح هرمی رمزارز (معروف به طرح پونزی) از طریق ارز دیجیتال دوج کوین درگیر هستند، تنظیم شد. با این وجود، مدیر عامل تسلا قصد خود برای ادامه خرید و حمایت از DOGE را تکرار کرد.

نظر شما در مورد پذیرش Dogecoin برای سواری توسط Elon Musk’s Boring Company چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.