شرکت حقوقی بریتانیا Gunnercooke می گوید که اکنون پرداخت های رمزنگاری شده را می پذیرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] شرکت حقوقی بریتانیا، Gunnercooke، ادعا می کند که یکی از اولین شرکت های حقوقی بزرگ در کشور است که پرداخت های رمزنگاری شده را می پذیرد. پرداخت دارایی های رمزنگاری شده در گزارشی آمده است که یک شرکت حقوقی تجاری مستقر در بریتانیا، Gunnercooke، به آخرین رویه برای پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان پرداخت

کد خبر : 169735
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
شرکت حقوقی بریتانیا Gunnercooke می گوید که اکنون پرداخت های رمزنگاری شده را می پذیرد – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

شرکت حقوقی بریتانیا، Gunnercooke، ادعا می کند که یکی از اولین شرکت های حقوقی بزرگ در کشور است که پرداخت های رمزنگاری شده را می پذیرد.

پرداخت دارایی های رمزنگاری شده

در گزارشی آمده است که یک شرکت حقوقی تجاری مستقر در بریتانیا، Gunnercooke، به آخرین رویه برای پذیرش ارزهای دیجیتال به عنوان پرداخت برای خدمات تبدیل شده است. این شرکت همچنین ادعا می کند که یکی از اولین شرکت های حقوقی بزرگ مستقر در بریتانیا است که به مشتریان خود حق انتخاب پرداخت را می دهد.

همانطور که در گزارش مجله Law Society توضیح داده شد، Gunnercooke اکنون هر گونه پرداختی از این قبیل را از طریق Coinpass، یک پلتفرم مبادله ارز دیجیتال ثبت شده، انجام خواهد داد. این گزارش همچنین از Attestant، یک سرویس تأیید تراکنش‌های ارزهای دیجیتال، به عنوان یکی از مشتریان این شرکت حقوقی نام می‌برد که برای خدمات با استفاده از ارز رمزنگاری شده پرداخت می‌کند.

ناصر پاتل، مدیر مالی Gunnercooke، پس از تایید رسمی شرکت قانونی مبنی بر پذیرش ارزهای دیجیتال، دلایلی را توضیح داد که این شرکت حقوقی را وادار به انجام این حرکت کرد. این گزارش به نقل از پاتل می‌گوید:

تا به حال، تنها چند شرکت حقوقی ایالات متحده امکان پرداخت دارایی های رمزنگاری شده را می دهند، بنابراین ما مفتخریم که در خط مقدم نوآوری در بریتانیا هستیم. اکنون می‌توانیم با مشتریان متنوع‌تری در حوزه‌های قضایی مختلف کار کنیم، به علاوه به شرکای خود انعطاف‌پذیری ارائه می‌کنیم تا به روشی که انتخاب می‌کنند، به طور ایمن پرداخت شوند.

ارزهای دیجیتال بسیار فرار

در همین حال، گزارش حاکی از آن است که چندین روش خاص دیگر از جمله Quinn Legal نیز قبلاً برنامه خود را برای پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری نشان داده بودند. با این حال، این گزارش همچنین می‌گوید که برخی از شرکت‌های حقوقی تمایلی به پذیرش ارزهای دیجیتال بسیار پرنوسان به عنوان پرداخت ندارند.

از سوی دیگر، گزارش شده است که سخنگوی سازمان تنظیم مقررات وکلا که نامش فاش نشده است، گفته است که «نحوه دریافت حقوق به شرکت‌ها تا زمانی که قانونی باشد، چیزی در حیطه وظایف ما نیست».

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.