شرکت تابعه نفت آرژانتین YPF Luz فعالیت های استخراج بیت کوین را با گاز باقیمانده تامین می کند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] YPF Luz، یکی از شرکت های تابعه شرکت نفت دولتی آرژانتین YPF، در حال حاضر در حال اجرای آزمایشی پروژه ای برای تامین انرژی عملیات استخراج بیت کوین با گاز باقیمانده است. این ابتکار که در حال حاضر در Vaca Muerta، یکی از بزرگترین میادین نفتی کشور در حال آزمایش است، به دنبال بهره

کد خبر : 263091
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
شرکت تابعه نفت آرژانتین YPF Luz فعالیت های استخراج بیت کوین را با گاز باقیمانده تامین می کند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

YPF Luz، یکی از شرکت های تابعه شرکت نفت دولتی آرژانتین YPF، در حال حاضر در حال اجرای آزمایشی پروژه ای برای تامین انرژی عملیات استخراج بیت کوین با گاز باقیمانده است. این ابتکار که در حال حاضر در Vaca Muerta، یکی از بزرگترین میادین نفتی کشور در حال آزمایش است، به دنبال بهره برداری از این محصول جانبی در مراحل اولیه حفاری چاه نفت است.

شرکت آرژانتینی YPF Luz استخراج بیت کوین را به چاه های نفت می برد

ماینرهای ارزهای دیجیتال همیشه به دنبال اشکال جدیدی برای به دست آوردن منابع انرژی ارزان و راحت برای اجرای عملیات استخراج هستند. YPF Luz، یکی از شرکت‌های تابعه YPF دولتی در آرژانتین، در حال اجرای یک پروژه آزمایشی برای بهره‌برداری از گازهای باقی‌مانده یا شعله‌ور در عملیات استخراج بیت‌کوین است. این پروژه که به مدت سه ماه در میدان نفتی بزرگ Vaca Muerta در کشور اجرا می شود، به دنبال بهره برداری از این گاز است که در غیر این صورت می سوزد.

گاز این میادین نفتی را نمی توان برای استفاده به سایت های دیگر برد، بنابراین تنها راه، آوردن علاقه مندان به منطقه است. YPF Luz در حال حاضر یک سری مشتری دارد که هزینه این نوع برق را می پردازند که با ژنراتورهای نصب شده در مرحله حفاری چاه نفت در محل تولید می شود.

مارتین ماندارانو، مدیرعامل YPF Luz، اظهار داشت:

این اولین خلبان که در حال حاضر در حال فعالیت است با 1 کار می کند [megawatt] تولید و پروژه دوم به طور همزمان در حال توسعه برای شروع عملیات قبل از پایان سال، با حدود 8 مگاوات، در منطقه باجو دل تورو.


مشتریان و Modus Operandi

ماندرانو همچنین به رابطه ای که این شرکت با این مشتریان دارد و نحوه پرداخت آنها برای این برق تولیدی اشاره کرد. پرداخت متفاوت است و گاهی به قیمت دارایی استخراج شده در بازارهای بین المللی وابسته است و گاهی اوقات قیمت توسط شرکت تعیین می شود. با این حال، وی شرایطی را که در آن یک شرکت به یک روش پرداخت می کند، مشخص نکرد.

با توجه به ماهیت عملیات، پس از پایان حفاری چاهی که ژنراتور در آن نصب شده است، تجهیزات باید به مکان های جدید منتقل شوند. با این حال، این مشکلی ندارد، زیرا تجهیزات قابل حمل و مدولار طراحی شده اند تا بتوانند به سرعت به مکان های دیگر حمل شوند.

ماندرانو تصریح کرد که این تمرکز جدید بخشی از یک راه حل غیر معمول برای مشکل برق است. او بیان کرد:

ما تقاضا را به جایی می‌بریم که عرضه است، در این مورد در Vaca Muerta، زمانی که به طور معمول عرضه در جای دیگری است، صدها یا هزاران کیلومتر دورتر، که برای آن لازم است انتقال ایجاد شود، که دقیقاً یکی از مشکلات زیرساختی است.

دیگر شرکت‌های بزرگ معدنی قبلاً در آرژانتین حضور داشته‌اند، مانند Bitfarms که اخیراً فعالیت خود را در تأسیساتی واقع در ریو کوارتو آغاز کرده است.

نظر شما در مورد برنامه های تولید انرژی در محل YPF Luz برای استخراج بیت کوین چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.