شرکت بیش از ۳۸ هزار نفر در جشنواره ملی فرهنگ اقوام ایران زمین

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: بیش از ۳۸ هزار نفر در جشنواره ملی فرهنگ اقوام ایران زمین شرکت کردند. سیدامین قاسمی در نشست با خبرنگاران لرستان اظهار کرد: جشنواره ملی فرهنگ اقوام ایران زمین با ده محور در حال انجام است که ۳۰ استان در این جشنواره حضور دارند. وی

کد خبر : 205398
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
شرکت بیش از ۳۸ هزار نفر در جشنواره ملی فرهنگ اقوام ایران زمین



ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: بیش از ۳۸ هزار نفر در جشنواره ملی فرهنگ اقوام ایران زمین شرکت کردند.

سیدامین قاسمی در نشست با خبرنگاران لرستان اظهار کرد: جشنواره ملی فرهنگ اقوام ایران زمین با ده محور در حال انجام است که ۳۰ استان در این جشنواره حضور دارند.

وی بیان کرد: یکی از محورهای مهم جشنواره موضوعات علمی و پژوهشی بوده که با کمک دانشگاه لرستان و سایر دانشگاه‌های استان فضاهایی مهیا شد تا یافته‌های پژوهشی دانشجویان و دانش‌پژوهان در حوزه‌های تاریخی، فرهنگی، باستان‌شناسی، فنی و مهندسی وپزشکی در اختیار علاقمندان قرار دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان عنوان کرد: در این جشنواره نمایشگاه پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در استان با محورهای مختلف برگزار شد.

قاسمی گفت: در حوزه علمی و مهندسی ‌پارک علم و فناوری از ظرفیت استارت‌آپها و شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده و توانستند یک سری فعالیت علمی و کشفیات و اختراعاتی داشته باشند.

وی اضافه کرد: یک میلیارد تومان برای پنج روز اقامت ۴۰۰ نفر از استان‌های کشور هزینه شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان بیان کرد: در این جشنواره ۲۵ غرفه برای شهرهای لرستان و خرم‌آباد برای صنایع دستی و ۱۵ غرفه برای سوغات محلی استان در نظر گرفته شده است.

قاسمی از رضایتمندی ۹۵ درصدی افرادی که  از این جشنواره حضور داشتند خبر داد و تصریح کرد: در این جشنواره عصرها شاهد جشنواره موسیقی سنتی و آیینی هستیم.

وی بیان کرد: ۵۴۵۰ نفر در روز افتتاحیه، ۹۸۶۲ نفر در روز دوم و و در روز سوم بالغ بر ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر  در این جشنواره حضور داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان اظهار کرد: از امروز به مدت یک روز بازدید از قلعه برای مردم استان با ارائه کارت ملی رایگان خواهد بود.

وی در خصوص برقراری پروازها در استان، عنوان کرد: پیگیر هستیم پروازهای خرم‌آباد خرم‌آباد-مشهد و خرم‌آباد-کیش را راه اندازی کنیم که در این راستا رایزنی ‌ها انجام شده است.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.