شرکت بیت‌کوین پیشنهادهای مرتبط با کارت را راه‌اندازی می‌کند و امکان جوایز خودکار بیت‌کوین را فراهم می‌کند

[ad_1] کاربران اکنون می‌توانند بدون نیاز به فعال‌سازی معاملات یا استفاده از کارت هدیه، جوایز بیت‌کوین را در تجار شرکت‌کننده کسب کنند. شرکت بیت کوین، یک شرکت پاداش بیت کوین، ویژگی جدیدی به نام پیشنهادات مرتبط با کارت (CLOs) راه اندازی کرده است که به کاربران اجازه می دهد تمام کارت های اعتباری و نقدی

کد خبر : 342321
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۶:۳۰
شرکت بیت‌کوین پیشنهادهای مرتبط با کارت را راه‌اندازی می‌کند و امکان جوایز خودکار بیت‌کوین را فراهم می‌کند

[ad_1]

کاربران اکنون می‌توانند بدون نیاز به فعال‌سازی معاملات یا استفاده از کارت هدیه، جوایز بیت‌کوین را در تجار شرکت‌کننده کسب کنند.

شرکت بیت کوین، یک شرکت پاداش بیت کوین، ویژگی جدیدی به نام پیشنهادات مرتبط با کارت (CLOs) راه اندازی کرده است که به کاربران اجازه می دهد تمام کارت های اعتباری و نقدی خود را به کارت های پاداش بیت کوین تبدیل کنند. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که هنگام خرید از بازرگانان واجد شرایط مانند Allbirds، Peet’s Coffee، Circle K، Gap، PetSmart و غیره، بیت کوین را به صورت خودکار در خرید کارت خود به دست آورند. ویژگی CLOs فقط برای شروع در ایالات متحده در دسترس است، اگرچه این شرکت قصد دارد فهرست کشورها و بازرگانان واجد شرایط را در طول زمان گسترش دهد.

به گفته شرکت بیت کوین، کاربران می توانند به راحتی یک بار کارت های خود را از طریق Plaid در برنامه TBC پیوند دهند تا CLO ها را راه اندازی کنند. از آنجا، آن‌ها می‌توانند هر زمان که در فروشگاه یا آنلاین با تاجران واجد شرایط خرید می‌کنند، بدون نیاز به فعال‌سازی معاملات قبل از خرید، بیت‌کوین را پس بگیرند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند با پیوند دادن کارت‌های نقدی و اعتباری موجود خود به‌عنوان یک روش پرداخت در برنامه، جوایز خود را اضافه کنند تا کارت‌های هدیه بخرند و آن‌ها را با پیشنهادات بازگشت نقدی وابسته به فروشگاه آنلاین جمع کنند.

“ما اینجا هستیم تا زندگی را با استاندارد بیت کوین عادی کنیم!” شرکت بیت کوین گفت. این شرکت همچنین قصد دارد نسخه وب اپلیکیشن موبایل خود را برای حفظ حریم خصوصی بیشتر در آینده منتشر کند و نسخه بتا این اپلیکیشن تا دو هفته دیگر به صورت زنده عرضه خواهد شد. علاوه بر این، این شرکت قصد دارد به زودی ویژگی‌های پاداش‌گیری بیشتری را معرفی کند، از جمله برنامه‌های خرید آنلاین بازپرداخت، شارژ تلفن و معاملات مسافرتی که به کاربران امکان می‌دهد هنگام رزرو هتل از طریق اپلیکیشن شرکت بیت‌کوین تا 30 درصد بیت‌کوین به دست آورند.

شرکت بیت‌کوین گفت: «ما هیجان زده‌ایم که به زودی ویژگی‌های بیشتری برای کسب پاداش داریم. منتظر به‌روزرسانی‌های مربوط به این ویژگی‌های آینده باشید و آماده باشید که بدون زحمت بیت‌کوین بیشتری خرج کنید و کسب درآمد کنید.»

شرکت بیت کوین به ترتیب با Plaid، Kard و Very Good Security برای Open Banking، Merchant Funded Offers و PCI Compliance شریک شده است. این شرکت همچنین از برنامه‌های خود برای راه‌اندازی ابزار حواله مکزیکی که به کاربران اجازه می‌دهد بیت‌کوین ارسال کنند و پزو را در یک حساب بانکی مکزیکی در عرض چند ثانیه بارگیری کنند، و همچنین ویژگی جمع‌آوری کارت اعتباری به بیت‌کوین مشابه Acorns را مورد کنایه قرار داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.