شرکت بازرگانی مستقر در بریتیش کلمبیا 75000 دلار جریمه و 20196 باله کوسه را محکوم کرد.

[ad_1] 18 ژانویه 2022 – ونکوور، بریتیش کلمبیا محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا (ECCC) متعهد به حفاظت از گونه های کانادایی و خارجی از حیوانات و گیاهان وحشی است که ممکن است به دلیل تجارت ناپایدار یا غیرقانونی در معرض خطر بهره برداری بیش از حد قرار گیرند. کانادا از طریق کنوانسیون

کد خبر : 157611
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲:۳۸
شرکت بازرگانی مستقر در بریتیش کلمبیا 75000 دلار جریمه و 20196 باله کوسه را محکوم کرد.

[ad_1]

18 ژانویه 2022 – ونکوور، بریتیش کلمبیا

محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا (ECCC) متعهد به حفاظت از گونه های کانادایی و خارجی از حیوانات و گیاهان وحشی است که ممکن است به دلیل تجارت ناپایدار یا غیرقانونی در معرض خطر بهره برداری بیش از حد قرار گیرند. کانادا از طریق کنوانسیون تجارت بین‌المللی گونه‌های جانوران و گیاهان وحشی در حال انقراض (CITES)، با بیش از 180 کشور دیگر برای حفاظت از گونه‌های جانوری و گیاهی در معرض خطر و در معرض خطر در اینجا و خارج از کشور همکاری می‌کند.

در 17 ژانویه 2022، Hang Hing Herbal Medicine Ltd. پس از اعتراف قبلی در دادگاه استانی بریتیش کلمبیا در ونکوور به اتهام واردات غیرقانونی یک گونه کوسه حفاظت شده بدون مجوز، به پرداخت 75000 دلار جریمه محکوم شد. واردات گونه های فهرست شده در CITES بدون مجوز اخذ شده از کشور صادراتی، نقض بند 6 (2) این قانون است. قانون حمایت از حیوانات و گیاهان وحشی و مقررات تجارت بین المللی و بین استانی (WAPPRITA).

این جریمه به صندوق خسارات زیست محیطی دولت کانادا تعلق خواهد گرفت تا از پروژه هایی که به نفع محیط زیست طبیعی ما باشد حمایت کند. علاوه بر جریمه، دادگاه دستور داد که کل محموله باله‌های کوسه فرآوری‌شده، 20196 باله به وزن تقریبی 550 کیلوگرم، در اختیار تاج قرار گیرد. توقیف نمونه ها را از تجارت حذف می کند.

در 25 سپتامبر 2017، Hang Hing Herbal Medicine Ltd. محموله ای حاوی 22 کیسه باله کوسه فرآوری شده را که به عنوان استخوان ماهی اعلام شده بود، به ریچموند، BC وارد کرد. آژانس خدمات مرزی کانادا خاطرنشان کرد که این محموله حاوی محصولات حیات وحش است و آن را به ECCC Enforcement ارجاع داده است. ماموران اجرای حیات وحش محموله را بازرسی کردند و به این نتیجه رسیدند که محصولاتی که به عنوان استخوان ماهی اعلام شده بودند، در واقع باله های کوسه هستند. از آزمایش DNA برای تعیین اینکه محموله حاوی دو گونه کوسه است، استفاده شد، یکی از گونه‌های فهرست شده در ضمیمه II CITES، Carcharhinus longimanus (کوسه نوک سفید اقیانوسی). یک واردکننده باید قبل از وارد کردن گونه‌های ضمیمه II به کانادا مجوز از کشور صادرکننده دریافت کند. هیچ مجوزی برای واردات 12984 باله کوسه سفید نوک اقیانوسی دریافت نشده بود.

گونه دیگر کوسه یافت شده در محموله مشخص شد Carcharhinus falciformis، یا کوسه ابریشمی این گونه در اکتبر 2017 به لیست CITES اضافه شد و بنابراین واردات آن در زمان ارسال در سپتامبر 2017 ممنوع نبود.

حدود 400 گونه کوسه در جهان یافت می شود. بسیاری از جمعیت کوسه ها عمدتاً به دلیل شیوه های ماهیگیری ناپایدار و تقاضای بالای تجارت بین المللی باله ها در معرض تهدید هستند. کوسه ها برای اولین بار در ضمیمه II CITES در سال 2003 گنجانده شدند و امروزه 12 گونه ذکر شده است. در سال 2019، کانادا قانون شیلات اصلاح شد تا واردات باله های غیر چسبیده از هر گونه کوسه ممنوع شود. این تلاش‌ها، از جمله، به بهبود پایداری شیلات کمک می‌کند و از شیوه‌های ماهیگیری مضر، از جمله ماهیگیری غیرقانونی، گزارش‌نشده، و غیرقانونی جلوگیری می‌کند.

در نتیجه این محکومیت، نام شرکت به ثبت احوال متخلفان زیست محیطی اضافه خواهد شد. رجیستری حاوی اطلاعاتی در مورد محکومیت شرکت های ثبت شده برای جرایم ارتکابی تحت برخی قوانین محیط زیست فدرال است.

محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا یک سرویس اشتراک رایگان ایجاد کرده است تا به کانادایی ها کمک کند تا از آنچه دولت کانادا برای محافظت از محیط طبیعی انجام می دهد مطلع باشند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.