شرکت امنیت بلاک چین Hexens 4.2 میلیون دلار سرمایه اولیه را به رهبری IOSG Ventures جمع آوری می کند – بیانیه مطبوعاتی Bitcoin News

بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. Hexens، یک بوتیک امنیت سایبری و استارت‌آپ بلاک چین، بسته شدن یک دور اولیه ۴.۲ میلیون دلاری به رهبری IOSG Ventures، سرمایه‌گذاری خطرپذیر Web3 را اعلام کرد. سایر سرمایه گذاران شامل صندوق بلاک چین دلتا، ChapterOne VC، Hash Capital، ImToken Ventures، Tenzor Capital و فرشتگان از Polygon و سایر پروژه های

کد خبر : 268949
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
شرکت امنیت بلاک چین Hexens 4.2 میلیون دلار سرمایه اولیه را به رهبری IOSG Ventures جمع آوری می کند – بیانیه مطبوعاتی Bitcoin News


بیانیه مطبوعاتی. Hexens، یک بوتیک امنیت سایبری و استارت‌آپ بلاک چین، بسته شدن یک دور اولیه ۴.۲ میلیون دلاری به رهبری IOSG Ventures، سرمایه‌گذاری خطرپذیر Web3 را اعلام کرد.

سایر سرمایه گذاران شامل صندوق بلاک چین دلتا، ChapterOne VC، Hash Capital، ImToken Ventures، Tenzor Capital و فرشتگان از Polygon و سایر پروژه های بلاک چین هستند.

هگزن ها که محصولات را مختل می کنند، اکوسیستم را تحت تاثیر قرار می دهند

از زمانی که Hexens در سال 2021 تأسیس شد، سابقه و شناخت قابل توجهی در این صنعت داشته است: Mudit Gupta – CISO از مهم‌ترین اکوسیستم EVM – فناوری Polygon، تنها پس از تکمیل یک تکرار همکاری، به هیئت مشاوره شرکت پیوست.

رویکرد Hexens به امنیت در راه است: با ترکیب ایده های جسورانه با چشم انداز گسترده بازار Web3، اولین محصولات این شرکت در اواخر سال 2023 در دسترس خواهند بود.

«بلاک چین یکی از زمینه‌های در حال رشد سریع است و همانطور که بسیاری معتقدند آینده پول است. رشد سریع خطرات امنیت سایبری عظیمی را به همراه دارد و همانطور که اکنون می بینیم، اگر به طور مناسب به تهدیدات فزاینده جرایم سایبری رسیدگی نکنیم، این فناوری با خطر عدم پذیرش انبوه مواجه است. سیپان واردانیان، مدیرعامل هگزنس در بیانیه ای اعلام کرد.

تنها در سال 2022، 2 میلیارد دلار از دست رفته در هک کریپتو، اهمیت اقدامات کامل امنیت سایبری و تقاضای بالا برای خدمات امنیت سایبری درجه یک را نشان می دهد. ما هیجان زده هستیم که با تیم ستارگان Hexens در ماموریتی که وب 3.0 را به مکانی امن تر تبدیل کنیم، شریک هستیم. تخصص این تیم در فناوری ZK آنها را به خوبی برای اطمینان از موج بعدی نوآوری های صنعت قرار می دهد. علاوه بر این، محصولاتی که توسط Hexens ساخته می‌شوند، پتانسیل تبدیل شدن به یک ابزار استاندارد برای هر توسعه‌دهنده و محقق امنیتی در فضای بلاک چین را دارند.» کوئینی، شریک IOSG Ventures گفت.

روش‌ها و تکنیک‌های منحصربه‌فرد ما که در طی یک دهه تجارت در امنیت سایبری آن را تقویت کرده‌ایم، به ما این امکان را می‌دهد تا ببینیم بازار بلاک چین زودرس به چه چیزی نیاز دارد. ما به زودی اولین محصولات خود را منتشر خواهیم کرد تا به سازندگان، مهندسان امنیت، پروژه ها، شرکت ها و کل بلاک چین ها و اکوسیستم ها کمک کنیم تا خیالشان راحت باشد و ایمن بمانند. سیپان افزود.

«امروزه، بسیاری از کسب‌وکارها با یک نقطه شکست مواجه می‌شوند، در حالی که وابسته به فناوری‌هایی هستند که دارایی‌ها را در زنجیره ذخیره می‌کنند. هدف اصلی ما تعیین استانداردهای جدید و افزایش انتظارات از آنچه راه حل های امنیت سایبری می توانند انجام دهند، است. سیپان نیز اضافه کرد.

درباره Hexens

Hexens توسط دو برنده چند بار رقابت Capture the Flag تاسیس شد: سیپان واردانیان و واهه کاراپتیان، در محیط حرفه ای بیشتر با نام مستعار خود شناخته می شوند – Noyer و kemmio. پس از بیش از ده سال ارائه خدمات امنیت سایبری کلاسیک در صنعت Web2، آنها تصمیم گرفتند بر روی فناوری‌های بلاک چین تمرکز کنند تا استانداردهای امنیتی جدید را در این زمینه توسعه و پیاده‌سازی کنند و پذیرش انبوه Web3 را از آنچه هست نزدیک‌تر کنند.

ممیزی های امنیتی Hexens

هگزنز دارد چندین تیم ممیزی درجه یک متخصص در زمینه‌های مختلف امنیت اطلاعات، عملکرد فوق‌العاده‌ای را در چالش‌برانگیزترین و از نظر فنی پیچیده‌ترین وظایف، از جمله اما نه محدود به موارد زیر نشان می‌دهد: ممیزی زیرساخت، اثبات دانش صفر / رمزنگاری جدید، DeFi، و NFT.

«بیشتر ممیزان و مهندسان امنیتی ما دارای پیشینه علمی در زمینه رمزنگاری، علوم رایانه یا ریاضی هستند، به همراه تجربه قبلی، اجازه دهید آن را تجربه امنیت Web2 بنامیم.

با توجه به رویکرد استخدام ما و فلسفه Hexens، ما اغلب از ممیزی توکن های ساده ERC20 یا سایر پروژه های غیر پیچیده خودداری می کنیم: هرچه پروژه پیچیده تر باشد، ممیزی برای ما جذاب تر و هیجان انگیزتر است. – واهه، مدیر ارشد فناوری Hexens.

تحقیقات جرایم سایبری Hexens

Hexens علاوه بر ممیزی های امنیتی، حوادث امنیتی را نیز بررسی و پاسخ می دهد. برندگان چند بار مسابقه OSINT، اجزای بخش تحقیقات هستند، با تخصص ترکیبی در تکنیک‌های تحلیل زنجیره‌ای و خارج از زنجیره برای ارائه پیچیده‌ترین تحقیقات جرایم سایبری. در طی نه ماه گذشته، بخش تحقیقات هکرها را شناسایی و نامش را حذف کرد و دارایی‌هایی را به ارزش بیش از 13 میلیون دلار به صاحبان واقعی خود

مهم نیست که نرم افزار چقدر پیچیده برای بررسی های زنجیره ای استفاده می شود، این تنها نیمی از داستان است: نیمی دیگر به تجزیه و تحلیل دستی داده های خارج از زنجیره می رسد. تیم من متشکل از متخصصان OSINT و کارآگاهان سابق پلیس است و تجربه آنها به ما اجازه می دهد به نتایج شگفت انگیزی دست یابیم. – گرانت، رئیس تحقیقات Hexens، گفت.

تماس را فشار دهید

کنستانتین آندریوتیس

مدیر ارشد بازاریابی و عملیات

[email protected];

+37498212380


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.