شرکت‌های روبلی در مسکو، بی‌ثباتی در خارج از کشور در انتظار اخبار پرداخت کوپن توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس روبل روسیه روی اسکناس های دلار آمریکا قرار داده شده است در این تصویر که در 24 فوریه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر (اصلاح می کند تا بند 9 را روشن کند و نشان دهد که فروش دلار و یورو نقد برای افراد ممنوع بوده است) (رویترز) –

کد خبر : 180169
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷
شرکت‌های روبلی در مسکو، بی‌ثباتی در خارج از کشور در انتظار اخبار پرداخت کوپن توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس روبل روسیه روی اسکناس های دلار آمریکا قرار داده شده است در این تصویر که در 24 فوریه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

(اصلاح می کند تا بند 9 را روشن کند و نشان دهد که فروش دلار و یورو نقد برای افراد ممنوع بوده است)

(رویترز) – روبل روسیه روز پنجشنبه در مسکو ثابت شد و شاهد تجارت فراساحلی بی‌ثبات بود، اما در هر دو بازار بیش از 100 دلار بود، با سرمایه‌گذاران مذاکرات روسیه و اوکراین و پرداخت‌های کوپن ارز خارجی برای بدهی‌های دولتی روسیه.

فعالان بازار منتظر اخباری بودند که آیا روسیه کوپن‌های بدهی دولتی را پرداخت کرده است، که سررسید آن چهارشنبه بود یا اینکه شمارش معکوس برای مهلت 30 روزه آغاز شده است.

در ساعت 739 به وقت گرینویچ، روبل در برابر دلار 3 درصد قوی‌تر شد و به 104.8 رسید و 1.8 درصد افزایش یافت و در 115.6 در برابر یورو معامله شد، حرکتی کوچک در مقایسه با نوسانات شدید اخیر.

در مبادلات خارجی، روبل به شدت کاهش یافت و مطابق با نرخ مسکو معامله شد. در آن روز حدود 16 درصد کاهش یافت، زیرا در اوایل جلسه، قیمت پیشنهادی به 89 دلار در هر دلار بود.

با ادامه درگیری ها، خشم بین المللی نسبت به رویدادهای اوکراین روز پنجشنبه افزایش یافت. کشورهای غربی در واکنش به این اقدام تحریم‌های بی‌سابقه‌ای را علیه روسیه وضع کرده‌اند که بدترین بحران اقتصادی را در روسیه از زمان سقوط اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991 آغاز کرده است.

بی سی اس گلوبال مارکتز گفت: «در جبهه روسیه و اوکراین، بازارهای جهانی در عناوین سرفصل‌هایی قرار گرفتند که هر اردوگاه لفاظی‌های شناور داشت مبنی بر اینکه پتانسیل «سازش» واقعی در برخی از مسائل اصلی در حال ظهور است.

تورم سالانه روسیه تا 11 مارس به 12.54 درصد افزایش یافت که بالاترین میزان از اواخر سال 2015 و از 10.42 درصد یک هفته قبل بود.

بازار سهام مسکو به دستور بانک مرکزی تا حد زیادی بسته ماند و تا پایان هفته نیز به همین شکل باقی خواهد ماند. سهام آخرین بار در 25 فوریه در مسکو معامله شد و پس از آن بانک مرکزی محدودیت هایی را اعمال کرد.

هفته گذشته، بانک مرکزی روسیه فروش دلارهای نقدی و یورویی به افراد از طریق شعب بانکی را ممنوع کرد که اقدامی دیگر برای محافظت از نقدینگی ارز در بانک‌های داخلی است، زیرا این کشور به دلیل تحریم‌های غرب تا حد زیادی از سیستم مالی جهانی قطع شده بود.

در حالی که تراکنش‌های فارکس محدود هستند، از جمله با حساب‌های بانکی و خرید در خارج از کشور، روس‌ها همچنان می‌توانند به صورت آنلاین فارکس بخرند و بفروشند، اگرچه اسپرد گسترده است.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با تجارت در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.