شرکای دیجیتال Stronghold با شرکت تابعه Canaan برای افزایش ظرفیت استخراج بیت کوین تا 400 PH/s – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] Stronghold Digital، یک شرکت پیشرو در استخراج بیت کوین، اعلام کرد که این شرکت یک قرارداد میزبانی دو ساله با Cantaloupe Digital LLC، یکی از شرکت های تابعه سازنده مدار مجتمع ویژه برنامه بیت کوین (ASIC)، Canaan، منعقد کرده است. تحت این مشارکت جدید، Stronghold Digital قصد دارد 2000 ماینر Avalon A1346 و 2000

کد خبر : 355503
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
شرکای دیجیتال Stronghold با شرکت تابعه Canaan برای افزایش ظرفیت استخراج بیت کوین تا 400 PH/s – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

Stronghold Digital، یک شرکت پیشرو در استخراج بیت کوین، اعلام کرد که این شرکت یک قرارداد میزبانی دو ساله با Cantaloupe Digital LLC، یکی از شرکت های تابعه سازنده مدار مجتمع ویژه برنامه بیت کوین (ASIC)، Canaan، منعقد کرده است. تحت این مشارکت جدید، Stronghold Digital قصد دارد 2000 ماینر Avalon A1346 و 2000 مدل A1246 را فعال کند. این منجر به ظرفیت کل هش 400 پتاهاش در ثانیه (PH/s) تا پایان ژوئن خواهد شد.

قرارداد میزبانی Stronghold Digital با شرکت تابعه Canaan با هدف افزایش قابلیت های استخراج بیت کوین

در 4 مه 2023، Stronghold Digital Mining, Inc. (Nasdaq: SDIG) یک قرارداد میزبانی دو ساله با Cantaloupe Digital، یکی از شرکت های تابعه Canaan، سازنده ASIC های ساخت Avalon، اعلام کرد. از 15 می، Stronghold Digital ریگ های استخراج Avalon A1246 را نصب خواهد کرد که هر کدام 90 تراهش در ثانیه (TH/s) قدرت هش دارند.

طبق این اطلاعیه، این شرکت قصد دارد 2000 ماینر Avalon A1346 را در ماه ژوئن نصب کند. انتظار می رود هر ماینر A1346 دارای قدرت هش 110 TH/s باشد. هنگامی که تمام ماینرها نصب شوند، Stronghold پیش بینی می کند که ظرفیت هش ریت تحویلی آن تا ژوئن به 3.6 اگزاهش در ثانیه (EH/s) افزایش یابد. این حرکت استرانگولد را در ردیف سایر شرکت‌های معدنی قرار می‌دهد که در سال 2023 ناوگان خود را با سکوهای اضافی ASIC گسترش می‌دهند.

گرگ بیرد، رئیس و مدیر اجرایی Stronghold در بیانیه‌ای گفت: «در حالی که ما بر تلاش‌های اهرم‌زدایی ضروری خود در ده ماه گذشته تأکید کرده‌ایم، فکر می‌کنیم که معنی‌دارترین معیار کار ما بهره‌وری سرمایه ناوگان معدنی امروز ما است.» به Bitcoin.com News ارسال شد.

به گفته Stronghold، آخرین اقدام به شرکت اجازه می دهد تا از ظرفیت مرکز داده Panther Creek خود به طور کامل استفاده کند. به عنوان بخشی از این قرارداد، Stronghold 50 درصد از بیت کوین (BTC) استخراج شده توسط Canaan Miners را دریافت خواهد کرد. بعلاوه، کنعان به Stronghold معادل 55 درصد از هزینه خالص برق در نیروگاه پنتر کریک پرداخت خواهد کرد که به صورت ماهانه بر حسب دلار در هر مگاوات ساعت محاسبه می شود.

اخبار Stronghold مصادف با تحقیقات انتشاراتی Blocksbridge Consulting در 29 آوریل 2023 است که نشان می دهد هزینه تولید ماینرهای Avalon کاهش یافته است. بر اساس تجزیه و تحلیل گزارش سالانه Canaan، هزینه کالاهای فروخته شده (COGS) برای هر نسل از ASIC های آوالون بیت کوین، از سری A7 تا A13، از 50 دلار در هر تراهش در ثانیه (TH/s) به 12 دلار در هر TH/ کاهش یافته است. س

در همین حال، ماینرهای بیت کوین در سال 2023 نسبت به سال 2022 سال موفق تری داشته اند. قیمت بیت کوین (BTC) در سال جاری بالاتر بوده است و علیرغم افزایش 5 افزایش سختی پی در پی، ماینرها در روز پنجشنبه کاهش 1.45 درصدی را تجربه کردند.

برچسب ها در این داستان

A1246، A1346، ASIC، Avalon Miners، Bitcoin، Blocksbridge Consulting، Canaan، Cantaloupe Digital، Hashpower، Hashrate، ماینینگ، کارخانه Panther Creek، مشارکت، Petahash، Stronghold Digital

نظر شما در مورد قرارداد میزبانی Stronghold Digital چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.