شروع ضعیف تا هفته آخر ژوئن: مس، Nikkei 225، EUR/GBP

[ad_1] خلاصه بازار وال استریت یک شبه به ضررهای اخیر افزوده شد (DJIA -0.04%؛ S&P 500 -0.45%؛ Nasdaq -1.16%)، زیرا اعتدال ناشی از شرایط فنی بیش از حد خرید قبلی و احساسات شدید صعودی ادامه دارد. در میان تقویم اقتصادی نسبتاً آرام ایالات متحده برای شروع هفته، به نظر می رسد یک سری کاهش رتبه

کد خبر : 366950
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۵:۵۷
شروع ضعیف تا هفته آخر ژوئن: مس، Nikkei 225، EUR/GBP

[ad_1]

خلاصه بازار

وال استریت یک شبه به ضررهای اخیر افزوده شد (DJIA -0.04%؛ S&P 500 -0.45%؛ Nasdaq -1.16%)، زیرا اعتدال ناشی از شرایط فنی بیش از حد خرید قبلی و احساسات شدید صعودی ادامه دارد. در میان تقویم اقتصادی نسبتاً آرام ایالات متحده برای شروع هفته، به نظر می رسد یک سری کاهش رتبه در فضای فناوری مانند آلفابت و تسلا تمرکز زیادی را به خود جلب کرده و باعث افزایش سود حاصل از عملکرد فوق العاده اخیر آن شده است. فعالان بازار به بخش‌های ارزشی چرخیدند، با قدرت در بخش املاک و مستغلات (+2.2٪) و بخش انرژی (+1.7٪). VIX همچنین 6 درصد افزایش یافته است که نشانه ای از افزایش فعالیت های پوشش ریسک با احتیاط مجدد است.

در روز پیش رو، نظرات کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB) در حال حاضر باقی خواهد ماند. گفتگوهای رکود دیروز با پایین‌تر از حد انتظار شاخص فضای کسب‌وکار IFO در آلمان (88.5 در مقابل پیش‌بینی 90.7) و دومین ماه متوالی نزولی آن تقویت شد، اما احتمالاً او از نظر سیاست‌های پولی به گروه کر شاهین بانک‌های مرکزی خواهد پیوست. . داده های تورم کانادا در تقویم اقتصادی ردیف شده است و انتظار می رود پیشرفت بیشتری در مبارزه با تورم حاصل شود. سفارشات کالاهای بادوام ایالات متحده و داده های اعتماد مصرف کننده نیز امشب مورد توجه قرار خواهند گرفت تا سرنخ های بیشتری در مورد صحبت های فرود نرم ارائه دهند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

پس از جهش 10 درصدی در ماه گذشته، قیمت مس با مقاومت قوی در سطح 8600 دلار آمریکا در هر تن مواجه است، جایی که مقاومت قبلی که به حمایت تبدیل شده است، مطابق با لبه بالایی ابر ایچیموکو در نمودار روزانه است. یک متقاطع نزولی بر روی میانگین متحرک همگرایی/واگرایی (MACD) به یک معکوس در حرکت اشاره می کند زیرا شاخص قدرت نسبی (RSI) با سطح کلیدی 50 معاشقه می کند. داده‌های شاخص مدیران خرید (PMI) چین در این هفته منتشر می‌شود و با توجه به اینکه هرگونه تأثیر مثبت دور اخیر اقدامات تسهیل‌کننده پولی ممکن است با تأخیر همراه باشد، مجموعه دیگری از خوانش‌های ضعیف در PMI ژوئن همچنان روی میز باقی مانده است.

image1.png

منبع: نمودارهای IG

آسیا اوپن

به نظر می‌رسد که سهام آسیایی برای باز شدن مختلط، با Nikkei -0.54٪، ASX +0.39٪ و KOSPI -0.34٪ در زمان نگارش آماده هستند. سهام چین یک شبه کمی انعطاف پذیری را تجربه کرد و شاخص نزدک Golden Dragon چین علیرغم عملکرد ضعیف وال استریت، 0.2 درصد افزایش یافت. برای Nikkei، میانگین متحرک 20 روزه (MA) جای خود را داده است، که یک خط MA کلیدی است که حداقل چهار بار در دو ماه گذشته از شاخص حمایت می کند. از آنجایی که شاخص نسبت به شرایط فنی بیش از حد خرید به تعدیل ادامه می‌دهد، نزول بیشتر ممکن است سطح 31500 را در مرحله بعدی باقی بگذارد، جایی که تلاش‌های قبلی برای خرید در اوایل ژوئن مشاهده شد.

image2.png

منبع: نمودارهای IG

تولید صنعتی سنگاپور با 8 ماه متوالی انقباض، چشم انداز رشد تاریکی را ترسیم کرد. میزان عملکرد ضعیف نیز قابل توجه است، به طوری که تولید 10.8 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل در مقابل 7.4 درصد انقباض مورد انتظار کاهش یافته است، که کاهش مشابهی را در صادرات داخلی غیرنفتی دنبال می کند. بخش الکترونیک همچنان با کاهش 23 درصدی نسبت به سال گذشته روبرو بوده و 45 درصد از کل بخش تولید را به خود اختصاص داده است. از آنجایی که به تقاضای خارجی بسیار حساس است، به نظر می‌رسد چشم‌انداز رشد کم و طولانی‌تر برای سنگاپور، با چشم‌انداز اقتصادی ضعیف‌تر و چرخه نزولی فناوری جهانی، راه‌گشا باشد.

در لیست پیگیری: EUR/GBP تلاش برای دفاع از پشتیبانی کلیدی

خریداران با شکستن از یک گوه نزولی کوتاه مدت در نمودار روزانه هفته گذشته، اکنون در تلاشند تا از حمایت کلیدی در سطح 0.857 دفاع کنند، همانطور که در شکل گیری یک دوجی با پای بلند صعودی در یک شب آشکار شد. همانطور که گفته شد، شفافیت بیشتری در انتظار است، زیرا RSI آن همچنان زیر سطح کلیدی 50 روند دارد در حالی که MA 20 روزه آن به عنوان مقاومت فوری مانع است. واگرایی سیاست ها نیروی محرکه اصلی این جفت ارز باقی می ماند، زیرا تورم در بریتانیا به سرعت تعدیل نمی شود که منطقه یورو نشان می دهد که در مقایسه با بانک مرکزی اروپا، قیمت های جنگ طلبی بیشتری برای BoE در نظر گرفته شده است. نظرات کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، اواخر امروز در رادار قرار خواهد گرفت. ناکامی در دفاع از سطح 0.857 در روزهای آینده ممکن است نشان دهنده خستگی باشد، که ممکن است راه را برای آزمایش مجدد سطح 0.840 هموار کند.

توصیه شده توسط IG

فارکس برای مبتدیان

image3.png

منبع: نمودارهای IG

دوشنبه: DJIA -0.04%؛ S&P 500 -0.45%؛ نزدک -1.16٪، DAX -0.11٪، FTSE -0.11٪



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.