شروط آزادی پدر ستاره لیورپول اعلام شد

[ad_1] پدر لوئیس دیاز پیش از این در هنگام بازگشت به خانه به همراه مادر این بازیکن در اواخر اکتبر ربوده شده بود، اما آنها ساعاتی پس از ربوده شدن مادر ستاره لیورپول را آزاد کردند. در بیانیه رسمی منتشر شده توسط این گروه، تایید کرد که مقامات کلمبیایی هنوز به خواسته های خود عمل

کد خبر : 426291
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸
شروط آزادی پدر ستاره لیورپول اعلام شد

[ad_1]

پدر لوئیس دیاز پیش از این در هنگام بازگشت به خانه به همراه مادر این بازیکن در اواخر اکتبر ربوده شده بود، اما آنها ساعاتی پس از ربوده شدن مادر ستاره لیورپول را آزاد کردند.

در بیانیه رسمی منتشر شده توسط این گروه، تایید کرد که مقامات کلمبیایی هنوز به خواسته های خود عمل نکرده اند و توضیح داد: «در تاریخ 2 نوامبر، تصمیم به آزادی آقای لوئیس دیاز، پدر بازیکن دیاز را به کشور اطلاع دادیم. و از آن تاریخ، ما روند دستیابی به این مهم را در سریع ترین زمان ممکن آغاز کرده ایم و تلاش می کنیم تا از جدال با نیروهای دولتی جلوگیری کنیم.

منطقه همچنان نظامی است، آنها در حال انجام پروازهای هوایی و همچنین اعزام نیرو و اهدای جوایز به عنوان بخشی از عملیات جستجوی فشرده هستند. بهتر است این عمل را انجام ندهند تا آقای لوئیس مانوئل دیاز در معرض خطر قرار نگیرد.»

این گروه در پایان بیانیه خود آورده است: “اگر عملیات در منطقه ادامه یابد، تنها آزادی او را به تاخیر می اندازد و خطرات را افزایش می دهد. ما رنج خانواده دیاز مارولاندا را درک می کنیم و به آنها می گوییم که به قول خود برای آزادی یک طرفه او عمل خواهیم کرد به محض برخورداری از امنیت کامل منطقه.

بازیکن کلمبیایی روز گذشته با انتشار بیانیه ای احساسی خواستار آزادی پدرش شد و گفت: اینجا بازیکن حرف نمی زند، امروز لوچو دیاز پسر لوئیس مانوئل دیاز صحبت می کند. پدرم مرد زحمتکش و ستون خانواده ماست اما را ربوده اند.

وی افزود: از ارتش آزادیبخش ملی می خواهم که پدرم را هر چه زودتر آزاد کنند. همچنین از انجمن‌های بین‌المللی می‌خواهم که برای تضمین آزادی او روی این موضوع کار کنند. از شما خواهش می‌کنم با احترام به شرافت پدرم را هم اکنون آزاد کنید.

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.