شرط اقامت در هتل‌ها و رکورد سفر در قشم، کیش و شمال

رییس جامعه هتلداران ایران با اعلام این‌که فقط مسافران واکسینه‌شده در هتل‌ها پذیرفته می‌شوند، گفت: ظرفیت هتل‌های قشم، کیش و استان‌های شمالی، پیش از آغاز تعطیلات نوروز تقریبا تکمیل شده و جای خالی کمتری به نسبت صمناطق دیگر کشور دارند. جمشید حمزه‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت اقامت مسافران نوروزی در هتل‌ها و

کد خبر : 179490
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۵۵
شرط اقامت در هتل‌ها و رکورد سفر در قشم، کیش و شمال



رییس جامعه هتلداران ایران با اعلام این‌که فقط مسافران واکسینه‌شده در هتل‌ها پذیرفته می‌شوند، گفت: ظرفیت هتل‌های قشم، کیش و استان‌های شمالی، پیش از آغاز تعطیلات نوروز تقریبا تکمیل شده و جای خالی کمتری به نسبت صمناطق دیگر کشور دارند.

جمشید حمزه‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت اقامت مسافران نوروزی در هتل‌ها و اقامتگاه‌های رسمی، گفت: به غیر از کیش، قشم و استان‌های شمالی، در تمام نقاط کشور، ظرفیت خالی برای اقامت مسافران نوروزی وجود دارد.

به گفته او، در حال حاضر هتل‌ها و اقامتگاه‌های  رسمی در جزیره قشم تا بیش از ۹۵ درصد و در جزیره کیش تا بیش از ۹۰ درصد تکمیل شده است.

حمزه‌زاده درباره نحوه پذیرش مسافران و تامین ایمنی و بهداشت آن‌ها در هتل‌ها، گفت:  کارکنان هتل‌ها صددرصد واکسینه شده‌اند و مقرر است اگر کارمندی واکسن تزریق نکرده باشد تسویه حساب شود. درباره پذیرش و استعلام مسافران نوروزی نیز همه هتل‌ها موظف شده‌اند از طریق سامانه «جانا» متعلق به وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به سامانه «ایران من» متصل شده و QR code دریافت کنند.

رییس هیات مدیران جامعه هتل‌داران کشور درباره شرایط پذیرش مسافران در هتل‌ها نیز اظهار کرد: سیاست هتل‌داران مبنی بر “نپذیرفتن” افرادی است که واکسن تزریق نکرده‌اند و یا فقط یک دُز واکسن دریافت کرده‌اند، یعنی هتل‌ها مطابق با سیاست ستاد ملی کرونا، مسافرانی را که دو دُز کامل واکسن کرونا تزریق کرده‌اند، می‌پذیرند.

حمزه‌زاده با یادآوری این‌که هتل‌ها در تعطیلات نوروز نباید افزایش قیمت داشته باشند، افزود: برخی هتل‌ها و مراکز اقامتی در استان‌های کم‌مسافر برای تعطیلات نوروز، تخفیف‌هایی را درنظر گرفته‌اند.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.