شرط‌های نزولی پس از مکث Hawkish فدرال رزرو افزایش می‌یابد

[ad_1] دلار آمریکا، شاخص DXY – چشم انداز: فدرال رزرو نرخ های بهره را در حالت تعلیق نگه داشت اما پیش بینی کرد که در سال 2023 دو افزایش نرخ بهره را افزایش دهد و تا سال 2025 نرخ بهره را کاهش ندهد. با این حال، بازار در یک مورد دیگر قیمت گذاری می کند

کد خبر : 362668
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
شرط‌های نزولی پس از مکث Hawkish فدرال رزرو افزایش می‌یابد

[ad_1]

دلار آمریکا، شاخص DXY – چشم انداز:

  • فدرال رزرو نرخ های بهره را در حالت تعلیق نگه داشت اما پیش بینی کرد که در سال 2023 دو افزایش نرخ بهره را افزایش دهد و تا سال 2025 نرخ بهره را کاهش ندهد.
  • با این حال، بازار در یک مورد دیگر قیمت گذاری می کند افزایش نرخ امسال و کاهش نرخ ها به زودی در سال آینده.
  • این به چه معناست برای دلار آمریکا?

پیشنهاد مانیش جرادی

ویژگی های معامله گران موفق

سقوط شاخص دلار آمریکا (شاخص DXY) به زیر سطح حمایت کلیدی نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد بازار در تضاد با قدرت تسخیر فدرال رزرو ایالات متحده است.

فدرال رزرو در نشست هفته گذشته خود نرخ های بهره را ثابت نگه داشت، اما به طور غیرمنتظره ای با پیش بینی دو افزایش بیشتر نرخ بهره در سال 2023 با توجه به کاهش ناامیدکننده آهسته تورم، یک غافلگیری غیرمنتظره ایجاد کرد. انعطاف‌پذیری اقتصاد در برابر شرایط سخت‌تر مالی، افزایش سقف بدهی ایالات متحده، و کاهش خطرات ناشی از استرس بخش بانکی نیز ممکن است به راهنمایی‌های جنگ‌طلب کمک کرده باشد.

در حالی که نمودار نقطه ای فدرال رزرو به دو افزایش دیگر نرخ بهره تا پایان سال اشاره دارد، بازار با احتمال کمتر از 100 درصدی برای افزایش نرخ در سال جاری قیمت گذاری می کند و کاهش نرخ بهره از سال آینده آغاز می شود. در مقابل، پاول، رئیس فدرال رزرو گفت که تا زمانی که تورم به طور معنادار و قابل توجهی کاهش پیدا نکند، کاهش نرخ را نمی بیند و این ممکن است چند سال طول بکشد.

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا (DXY).

image1.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView; یادداشت ها در پایین صفحه

به نظر می رسد قیمت گذاری ناچیز بازار بر اساس این تصور است که پیش بینی های تورم فدرال رزرو با تورم تحقق یافته عقب مانده است و تورم قیمت تولید کننده و قیمت های وارداتی از قبل به نرمی در فعالیت ها اشاره می کند. مقامات فدرال رزرو چشم انداز رشد اقتصادی خود را برای سال 2023 ارتقا دادند و شاهد کاهش آهسته تر تورم بودند. شاخص قیمت اصلی PCE تا پایان سال 2023 از 4.7٪ فعلی به 3.9٪ کاهش می یابد، در حالی که در ماه مارس 3.6٪ در سال گذشته بود.

نمودار هفتگی شاخص DXY

image2.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

در نمودارهای فنی، سقوط شاخص DXY به زیر سطح حمایت حیاتی در اوایل ژوئن، یعنی 103.40، تأیید کرد که فشار صعودی یک ماهه کاهش یافته است. به نظر می رسد این شاخص به سمت پایین ترین سطح آوریل 100.80 حرکت کند.

از منظر روند، دلار آمریکا از ابتدای سال 2023 در روند نزولی قرار داشته است، همانطور که نمودارهای رنگی روزانه بر اساس شاخص های روند / حرکت نشان می دهد. این با دنباله پایین‌تر-بالا-پایین‌تر-پایین‌تر از اواخر سال 2022 بیشتر تقویت می‌شود. زیر 100.80، حمایت بعدی در میانگین متحرک 200 هفته‌ای (اکنون در حدود 98.20) دیده می‌شود. تا زمانی که شاخص نتواند از یک مانع سفت در بالاترین نرخ 105.90 مارس بالا برود، مسیر کمترین مقاومت برای دلار باقی می ماند.

توجه: نمودار(های) کد رنگی بالا بر اساس شاخص های روند/تکانه است تا سوگیری های ذهنی در شناسایی روند به حداقل برسد. این تلاشی برای تفکیک مراحل صعودی در مقابل نزولی، و تثبیت در یک روند در مقابل معکوس کردن یک روند است. شمع های آبی نشان دهنده فاز صعودی هستند. شمع های قرمز نشان دهنده فاز نزولی هستند. شمع های خاکستری به عنوان فازهای تثبیت (در یک فاز صعودی یا نزولی) عمل می کنند، اما گاهی اوقات تمایل دارند در پایان یک روند شکل بگیرند. رنگ‌های شمع پیش‌بینی‌کننده نیستند – آنها فقط روند فعلی را بیان می‌کنند. در واقع، رنگ شمع می تواند در نوار بعدی تغییر کند. الگوهای کاذب می توانند در حدود میانگین متحرک 200 دوره ای، یا حول محور حمایت/مقاومت و/یا در بازار جانبی/متوقف رخ دهند. نویسنده صحت اطلاعات را تضمین نمی کند. عملکرد گذشته است، نشان دهنده عملکرد آینده نیست. کاربران اطلاعات این کار را با مسئولیت خود انجام می دهند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com

— با جرادی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JaradiManish



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.