شرایط مهاجرت تحصیلی به کانادا با مدرک فوق لیسانس در سال 2021

[ad_1] مهاجرت تحصیلی به کانادا با مدرک فوق لیسانس شاید قبل از اینکه منابع غنی طبیعی و معدنی کانادا که منحصرا در اختیار مردمان بومی این منطقه بود بتواند مهاجران اروپایی و کاشفان را به این منطقه بکشاند و مردمان بیش از۲۰۰ کشور جهان برای دست یابی به زندگی و موقعیت های بهتر به این

کد خبر : 89672
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
شرایط مهاجرت تحصیلی به کانادا با مدرک فوق لیسانس در سال 2021

[ad_1]

مهاجرت تحصیلی به کانادا با مدرک فوق لیسانس

شاید قبل از اینکه منابع غنی طبیعی و معدنی کانادا که منحصرا در اختیار مردمان بومی این منطقه بود بتواند مهاجران اروپایی و کاشفان را به این منطقه بکشاند و مردمان بیش از۲۰۰ کشور جهان برای دست یابی به زندگی و موقعیت های بهتر به این کشور مهاجرت کنند و پیمان اتحاد در سال ۱۸۶۷ و اصل چند فرهنگی در چند سال بعدش یعنی سال ۱۹۷۱ به رسمیت شناخته شود ، کسی از مهاجرین حتی فکرش را نمی کرد که خود آنها بتوانند در چند قرن بعد بنای یک جامعه و کشور مدرن و پیشرفته در دنیا را رقم بزنند تا امروز در بسیاری از حوزه ها از جمله حوزه آموزشی و تحصیلی در بین برترین کشورهای دنیا قرار بگیرند .

این موضوع با نگاهی به رنگ و جایگاه دانشگاه های این کشور در دنیا از جمله دانشگاه تورنتو با رنک جهانی ۲۵ ، دانشگاه مک گیل با رنک جهانی ۳۱ ، دانشگاه بریتیش کلمبیا با رنک جهانی ۴۵ و… به خوبی مشخص است .

از اینرو مشتاقان به تحصیل و ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر همواره آرزوی تحصیل در دانشگاه های بزرگ جهان را داشته اند و همواره برای تحصیل در دانشگاه های برتر جهان از هیچ تلاشی حتی مهاجرت دریغ نکرده اند .

لذا یکی از مهاجرت های پر طرفدار به کشور کانادا ، مهاجرت تحصیلی به کانادا با مدرک فوق لیسانس است که بسیاری از افراد دارای مدرک کارشناسی مشتاق به تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاه های برتر جهان را مجاب به مهاجرت به کشور کانادا نموده است.

و اما یک مسئله مهمی که در خصوص مهاجرت های تحصیلی (Study immigration to Canada ) وجود دارد این است که بر خلاف برخی کشورها از جمله کشورهای اروپایی که از شرایط تحصیل رایگان برخوردارند در کشور کانادا برای بیگانگان یا به قولی مهاجرین تحصیلی ، تحصیل رایگان نیست و می بایست هزینه های آن را بپردازند و حتی قبل از گرفتن مهاجرت تحصیلی به کانادا با مدرک فوق لیسانس یا حتی مقاطع دیگر باید به آفیسر مهاجرت کانادا نشان دهند و ثابت کنند که از تمکن مالی خوبی برای پرداخت هزینه های تحصیلی و زندگی در طول تحصیل برخوردارند .

شرایط و قوانین مهاجرت تحصیلی به کانادا با مدرک فوق لیسانس

همچنین خوشبختانه باید به این نکته اذعان کنیم که تحصیل در کانادا هرچه در مقاطع بالاتر باشد هزینه های تحصیلی کمتری را بر شما تحمیل خواهد کرد . مثلا دوره های فوق لیسانس به طور معمول چیزی در حدود ۱۲ هزار دلار تا ۲۰ هزار دلار در سال هزینه خواهد داشت که از دوره لیسانس کمتر و از دوره دکترا هزینه های بیشتری دارد که البته می توانید با اجازه تحصیل ۲۰ ساعت در هفته ای که با دریافت شماره تامین اجتماعی موسوم به sin پیدا می کنید ، بخشی از آن هزینه های تحصیلی را تامین نمایید .

نکته مهمی که در قوانین مهاجرت تحصیلی به این کشور باید به آن توجه کرد این است که شما نیازمند ارائه مدرک زبان خود با شماره حداقل 6.5 برای تحصیل در این کشور هستید ؛ البته که در بعضی از کالج ها و دانشگاه ها نیازی به ارائه مدرک زبان نیست و شما می توانید مهاجرت بدون مدرک زبان را تحقق بخشید .

با این تفاسیر مهاجرت تحصیلی به کانادا با مدرک فوق لیسانس وابسته به شرایط تمکن مالی شما دارد و اگر شما دارای تمکن مالی خوبی باشید نیازی نیست که به مهاجرت تحصیلی به کانادا با مدرک فوق لیسانس و در هر مقطعی میتوانید برای مهاجرت تحصیلی به این کشور اقدام کنید .

حتی اگر متأهل باشید می توانید همسر خود را نیز به عنوان همراه با خود به کانادا ببرید و جالب اینکه همسر بر خلاف فردی که تحصیل می کند با گرفتن مجوز کار آزاد یا همان  ورک پرمیت می تواند تمام وقت کار کند و کمک خرجتان باشد.

بطور کلی برای دریافت ویزای مهاجرت تحصیلی به کانادا با مدرک فوق لیسانس علاوه بر تکمیل و پرکردن فرم پذیرش تحصیلی ، به مدرک لیسانس ، نامه ای که طی آن انگیزه از مهاجرت توضیح داده شود ، مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه در سطح آیلتس یا تافل، نامه ای که نشان دهد و ثابت کند تمکن مالی برای طی دوره تحصیل در کانادا را دارید و نهایتا توصیه نامه تحصیلی که شما را قادر می سازد تا برای مهاجرت تحصیلی به کانادا با مدرک فوق لیسانس اقدام کنید .

 



Post Views:
17

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.