شرایط بازار کار بریتانیا با رفتن به سه ماهه دوم بدتر می شود

[ad_1] شروع شلوغ جلسه سه شنبه در تقویم اقتصادی بریتانیا بود، با تمرکز بر بررسی اجمالی بازار کار بریتانیا. رشد دستمزد بریتانیا، تعداد مدعیان و ارقام بیکاری امروز صبح مورد توجه قرار گرفت. در ماه مارس، متوسط ​​درآمد، از جمله پاداش، 5.8 درصد سال به سال در مقابل 5.8 درصد در فوریه افزایش یافت. اقتصاددانان

کد خبر : 359456
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
شرایط بازار کار بریتانیا با رفتن به سه ماهه دوم بدتر می شود

[ad_1]

شروع شلوغ جلسه سه شنبه در تقویم اقتصادی بریتانیا بود، با تمرکز بر بررسی اجمالی بازار کار بریتانیا. رشد دستمزد بریتانیا، تعداد مدعیان و ارقام بیکاری امروز صبح مورد توجه قرار گرفت.

در ماه مارس، متوسط ​​درآمد، از جمله پاداش، 5.8 درصد سال به سال در مقابل 5.8 درصد در فوریه افزایش یافت. اقتصاددانان 5.8 درصد را پیش بینی کردند. با این حال، سایر مؤلفه های بررسی اجمالی بازار کار نیز قابل توجه بودند.

نرخ بیکاری بریتانیا از 3.8 درصد به 3.9 درصد در ماه مارس افزایش یافت، در حالی که تعداد مدعیان در آوریل 46.7 هزار نفر در مقابل 31.2 هزار افزایش پیش بینی شده افزایش یافت. در ماه مارس، تعداد مدعیان 26.5 هزار افزایش یافت. اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که نرخ بیکاری در بریتانیا در 3.8 درصد ثابت بماند.

بر اساس گزارش اداره ملی آمار،

  • نرخ عدم فعالیت اقتصادی در سه ماهه اول با 0.4 واحد درصد کاهش به 21.0 درصد رسید.
  • از فوریه تا آوریل 2023، تعداد تخمینی مشاغل خالی در سه ماهه 55000 کاهش یافت.
  • متوسط ​​رشد حقوق منظم برای بخش خصوصی 7.0 درصد و برای بخش دولتی 5.6 درصد بود.

با تمرکز بانک انگلستان بر تورم، حساسیت بیشتری نسبت به بررسی کلی بازار کار وجود داشت. علاوه بر هدف قرار دادن تورم، رشد دستمزد بریتانیا همچنان یک نگرانی است و بانک مرکزی انگلیس باید افزایش دستمزد را در نظر بگیرد.

در حالی که بانک انگلستان در مورد اقتصاد اظهار شگفتی کرد، تورم همچنان در 10.1 درصد باقی می ماند. آخرین بررسی اجمالی بازار کار نشان می دهد که با بدتر شدن شرایط بازار کار، نیاز به یک موضع سیاست پولی کمتر جنگ طلبانه وجود دارد.

GBP به USD واکنش به بررسی اجمالی بازار کار بریتانیا

قبل از گزارش اشتغال، GBP/USD به پایین ترین سطح اولیه 1.25145 دلار سقوط کرد و به بالاترین سطح قبل از آمار 1.25324 دلار رسید.

با این حال، در پاسخ به بررسی اجمالی بازار کار بریتانیا، GBP/USD به بالاترین سطح پس از آمار 1.25178 دلار رسید و به پایین ترین سطح جلسه 1.24914 دلار سقوط کرد.

صبح امروز، GBP/USD با 0.28 درصد کاهش به 1.24933 دلار رسید.

نمودار ساعتی 160523 GBPUSD

اوایل امروز، اقتصاد چین صبحگاهی پرتلاطم را ارائه داد. تولید صنعتی در ماه آوریل نسبت به مدت مشابه سال قبل 5.6 درصد افزایش یافت در حالی که 10.9 درصد پیش بینی شده بود. تولید صنعتی در ماه مارس 3.9 درصد افزایش یافت. فروش خرده فروشی 18.4 درصد در مقایسه با 10.6 درصد در ماه مارس افزایش یافت. اقتصاددانان رشد 21 درصدی را پیش بینی کردند.

در حالی که کمتر از پیش بینی ها بود، تولید صنعتی با بیشترین سرعت از سپتامبر 2022، زمانی که تولید 6.3 درصد افزایش یافت، افزایش یافت.

بعدی

با توجه به علاقه BoE به رشد دستمزد و شرایط بازار کار، سرمایه گذاران باید نظرات اعضای بانک انگلستان را زیر نظر داشته باشند. با این حال، هیچ عضوی از کمیته سیاست پولی بانک انگلستان در تقویم برای صحبت وجود ندارد و سرمایه‌گذاران را وادار می‌کند تا گفتگو با رسانه‌ها را دنبال کنند.

با نگاهی به نشست ایالات متحده، این یک روز شلوغ در تقویم اقتصادی ایالات متحده است. اعداد خرده فروشی و تولید صنعتی ایالات متحده مورد توجه قرار خواهند گرفت. ما انتظار داریم که ارقام خرده فروشی تاثیر بیشتری داشته باشد، با تمرکز بازارها بر اثرات تورم و فدرال رزرو بر مصرف و اقتصاد گسترده تر.

اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که فروش خرده‌فروشی در آوریل 0.7 درصد در مقابل 0.6 درصد کاهش در ماه مارس افزایش یابد. خرده فروشی در چهار ماه از پنج ماه گذشته کاهش یافته است.

با این حال، سرمایه گذاران باید نظرات اعضای FOMC را نیز در نظر بگیرند و اعضای FOMC Bostic، Barr و Williams امروز سخنرانی می کنند.

فراتر از تقویم اقتصادی، بخش بانکی و سقف بدهی ایالات متحده نیز نیاز به نظارت دارند. جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، وضعیت مذاکرات امروز را مورد بحث قرار خواهند داد و به دنبال زمینه مشترک برای جلوگیری از نکول آمریکا خواهند بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.