شخص مرموز دیگری یک آدرس BTC 2009 را امضا می کند، پیامی که مارتین شکرلی به اشتراک گذاشته است، از مجرم شناخته شده پل لو روکس نام می برد – اخبار بیت کوین

[ad_1] اخیراً، جامعه کریپتو یک کاربر فروم bitcointalk.org را کشف کرد که پیامی را از بلوک 1018 بیت کوین امضا کرده بود و امضاکننده این امضا را با آدرسی مرتبط کرد که اولین بار در سال 2022 مشاهده شد. تراکنش های بیت کوین دانشمند کامپیوتر فقید هال فینی. دو روز پیش، امضا و پیام دیگری

کد خبر : 293661
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱:۳۰
شخص مرموز دیگری یک آدرس BTC 2009 را امضا می کند، پیامی که مارتین شکرلی به اشتراک گذاشته است، از مجرم شناخته شده پل لو روکس نام می برد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

اخیراً، جامعه کریپتو یک کاربر فروم bitcointalk.org را کشف کرد که پیامی را از بلوک 1018 بیت کوین امضا کرده بود و امضاکننده این امضا را با آدرسی مرتبط کرد که اولین بار در سال 2022 مشاهده شد. تراکنش های بیت کوین دانشمند کامپیوتر فقید هال فینی. دو روز پیش، امضا و پیام دیگری مرتبط با یک آدرس قدیمی بیت کوین منتشر شد و این بار توسط «برادر داروسازی» و مدیر سابق صندوق تامینی، مارتین شکرلی، فاش شد. آخرین پیام ادعایی جسورانه دارد که می گوید رئیس کارتل جنایی و برنامه نویس سابق، پل لو روکس، اولین تراکنش بیت کوین را در 12 ژانویه 2009 به هال فینی فرستاد.

آدرس دیگری در ژانویه 2009 بیت کوین امضا شد – این بار پیام تأیید شده توسط ‘Pharma Bro’ Martin Shkreli به اشتراک گذاشته شد.

در میان هرج و مرج ناشی از سقوط FTX، جامعه کریپتو شاهد امضای پیام عجیبی از سوی کاربر انجمن bitcointalk.org به نام “Onesignature” بوده است. کاربر پیامی را امضا کرد که به آدرس “1NChf” مرتبط است، که به پاداش coinbase 1018 مرتبط است. سپس برای اثبات اینکه کاربر هنوز وجود دارد، پیام حاوی آدرس بیت کوین 2022 بود و Onesignature نیز پیامی را با آدرس جدید ایجاد شده امضا کرد. پس از بررسی بیشتر، Bitcoin.com News کشف کرد که آدرس 1NChf Onesignature و بلاک 1018 با تراکنش های بیت کوین هال فینی مرتبط است. این شامل تعداد زیادی از بلوک های ادعایی بیت کوین است که فینی استخراج کرده است و همچنین انتقال بیت کوین این دانشمند کامپیوتر.

شخص مرموز دیگری یک آدرس BTC 2009 را امضا می کند، پیامی که توسط مارتین شکرلی به اشتراک گذاشته شده است از مجرم شناخته شده پل لو روکس نام می برد.
پیام و امضای به اشتراک گذاشته شده توسط مارتین ترکلی در 13 دسامبر 2022.

مشکل اینجاست که فینی در سال 2014 پس از تحمل سال‌ها رنج ناشی از عوارض بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) درگذشت. این بدان معنی است که فینی خود معامله را امضا نکرده است، اما کیف پول هنوز می تواند توسط اعضای باقی مانده خانواده و دارایی او کنترل شود. دارایی می توانست کیف پول را به طور کامل بفروشد، حتی اگر خالی و به ارزش قابل توجهی باشد. با این حال، پس از افشای Onesignature، امضای دیگری در وب ظاهر شد و این بار توسط مدیر سابق صندوق تامینی، مارتین شکرلی، معرفی شد. مجرم محکوم و “برادر داروسازی” یک شخصیت بحث برانگیز است و در زمان های اخیر، او در بحث های متعدد مربوط به رمزنگاری شرکت داشته است.

شخص مرموز دیگری یک آدرس BTC 2009 را امضا می کند، پیامی که توسط مارتین شکرلی به اشتراک گذاشته شده است از مجرم شناخته شده پل لو روکس نام می برد.
چشم انداز بصری آدرس بیت کوین 1Q2TW مرتبط با هال فینی و 10 بیت کوین ارسال شده توسط ساتوشی ناکاموتو. این آدرس همچنین 0.034337 BTC را در 6 سپتامبر 2017 ارسال کرده است.

در 13 دسامبر 2022، شکرلی پستی را در وبلاگ زیرمجموعه خود منتشر کرد و این پست وبلاگ با عنوان: “پل لو روکس ساتوشی است.” در این پست، شکرلی یک آدرس بیت کوین را به اشتراک می‌گذارد که با پیام و امضای منتشر شده در وبلاگ ترکلی مرتبط است. آدرس “1Q2TW” است، همان آدرسی که ساتوشی ناکاموتو با آن 10 بیت کوین در 12 ژانویه 2009 برای هال فینی از بلوک 9 ارسال کرد. 2009 #بیت کوین.” این پیام همچنین حاوی امضایی است که ثابت می کند امضاکننده به کلید خصوصی 1Q2TW دسترسی دارد. در بخش نظرات، از شرلی پرسیده می شود که پیام را از کجا دریافت کرده است، اما مدیر سابق صندوق تامینی این اطلاعات را فاش نمی کند.

گرگ ماکسول، توسعه‌دهنده نرم‌افزار، شواهد و مدارک شرلی را سوراخ می‌کند

تعدادی از نظر دهندگان در پست وبلاگ شکرلی از او انتقاد می کنند که چرا پیام و امضا را از کجا دریافت کرده است. یک نفر نوشت: «عدم پاسخ دادن به این سؤال – حتی با گفتن مختصر اینکه چرا نمی تواند مستقیماً بگوید، بسیار گویا است. ما می‌توانیم ببینیم که مارتین در حال بررسی نظرات است.» علاوه بر این، شکرلی با گرگ ماکسول توسعه‌دهنده بیت‌کوین روبه‌رو می‌شود، که توضیح می‌دهد که نوع امضای مورد استفاده برای امضای پیام، زمانی که فینی در حال توسعه بود، وجود نداشت. ماکسول اصرار داشت: «پس احتمالاً توسط شخصی ایجاد شده است که کلید خصوصی هال را پس از مرگ او به دست آورده است. می‌توانید ببینید که آن آدرس مدت‌ها پس از مرگ هال به طور فعال تراکنش‌ها را ارسال می‌کرد، بنابراین *به‌طور واضح* شخص دیگری کنترل کلید را در اختیار دارد.

نظرات ماکسول درست است زیرا آدرس 1Q2TW مدتها پس از مرگ فینی تراکنش خروجی انجام داده بود. انتقال 0.034337 BTC از 1Q2TW در 6 سپتامبر 2017 در ساعت 1:42 بامداد (ET) ارسال شد. ماکسول همچنین به «برادر داروسازی» می‌گوید که امضایی که او ارسال کرده است «با بلاک چین بیت‌کوین سازگار نیست، این یک نوع امضای جدید است که ما به‌طور خاص برای امضای پیام معرفی کرده‌ایم، که برای اولین بار در ۱ نوامبر ۲۰۱۱ در بیت‌کوین ۰.۵.۰ منتشر شد. ” ماکسول تاکید کرد که این برنامه‌نویس نرم‌افزار همچنین می‌گوید فرمت خاص یک طرح “سبک الکتروم” است که “حتی تا اواسط سال 2013 پیشنهاد نشده بود”. “من مطمئن نیستم که برای اولین بار چه زمانی اجرا شد.” ماکسول ادامه داد:

زمانی که signmessage در اواخر سال 2011 ایجاد شد، هال عمیقاً غیرفعال شد و تنها با کمک شخص دیگری قادر به استفاده از رایانه بود، تا سال‌ها پس از آن به طور گسترده مورد استفاده قرار نگرفت. نظر دهندگان دیگر اشاره کرده اند که این آدرس در سال 2017 فعال بوده است، بنابراین توضیح واضحی ارائه می دهد: پیام توسط هال امضا نشده است، اما هر کسی که اکنون از کلیدهای او استفاده می کند.

شکرلی مدعی است که قصد دارد «با خانواده فینی تماس بگیرد» تا ببیند چه کسی صاحب کلیدهای خصوصی است.

شکرلی به ماکسول پاسخ داد و با توسعه دهنده نرم افزار گفتگو کرد. شرلی گفت: «این بسیار مفید است، من با خانواده فینی تماس می‌گیرم تا ببینم چه کسی این کلیدها را دارد و چرا آنها پیام‌ها را امضا می‌کنند. “برادر داروسازی” افزود: “با توجه به اطلاعات اندکی که من از فینی ها می شناسم، به نظر نمی رسد که آنها LARP کنند و امضاهای تصادفی را امضا کنند یا جفت های کلید را بفروشند.” ماکسول خاطرنشان کرد که خانواده فینی در یک زمان مورد حمله اخاذی‌ها قرار گرفتند و او همچنین خاطرنشان کرد که برخی از بیت‌کوین‌های هال فروخته شده است. مکسول گفت: «این امکان وجود دارد که آنها فقط با فروش کلیدها (یا یک کیف پول کامل) این کار را انجام دهند – این یک راه راحت برای انجام این کار است که نیازی به فهمیدن نحوه استفاده از آن ندارد.

شخص مرموز دیگری یک آدرس BTC 2009 را امضا می کند، پیامی که توسط مارتین شکرلی به اشتراک گذاشته شده است از مجرم شناخته شده پل لو روکس نام می برد.
پل لو روکس از سال 2019 مظنون به ساتوشی بوده است.

نام “پل لو روکس” به رئیس سابق کارتل، خبرچین DEA و برنامه نویس نرم افزاری اشاره دارد که پس از دستگیری او به دلیل جرایم مختلف در سال 2012 در زندان زندگی می کند. لو روکس سال هاست که مظنون به ساتوشی محسوب می شود و مردم معتقدند. او دانش فنی ایجاد بیت کوین را داشت. نام او برای اولین بار با ساتوشی مرتبط شد، پس از اینکه شواهد غیرمستقیم در جریان دادخواست کلیمن علیه رایت ظاهر شد.

یکی از اسناد موجود در دادخواست (سند 187) یک پاورقی ویرایش نشده را برجسته می کند که نشانی URL مرتبط با صفحه ویکی پدیا پل لو روکس را نشان می دهد. این سند و این واقعیت که Le Roux به عنوان یک مهندس نرم افزار مبتکر و رمزنگار بسیار مورد احترام بود، بسیاری از مردم را به این باور رساند که Le Roux Satoshi است. به عنوان مثال، روزنامه نگار محقق، ایوان رتلیف، در یک پادکست آرشیو شده Bitcoin.com گفت که به نظر او Le Roux “معتبرترین ساتوشی تا کنون” است. رتلیف همچنین در مقاله ای در وایرد که در جولای 2016 منتشر شد، درباره نظریه خود نوشت.

پس از بررسی بیشتر تفسیر ماکسول، شکرلی پاسخ داد و به این نتیجه رسید که واقعا برایش اهمیتی ندارد که ساتوشی ناکاموتو کیست. شکرلی به ماکسول نوشت: «بسیار جالب است. من سگی در این مبارزه ندارم و برایم مهم نیست که ساتوشی لو روکس باشد، فینی، هیچکدام یا هر دو. به نظر می رسد به احتمال زیاد امضا اخیراً توسط شخصی ایجاد شده است که به آن دسترسی پیدا کرده است.

برچسب ها در این داستان

10 بیت کوین، کلید خصوصی 1Q2TW، آدرس 2009، آدرس بیت کوین 2009، 2011، 13 دسامبر 2022، اولین تراکنش بیت کوین، گرگ ماکسول، هال فینی، بیت کوین های هال فینی، سکه های استخراج شده هال فینی، مارتین شکرلی، مارتین 9 مای اسکریوس، مارتین شکرلی، مارتین شکرلی0، مارتین شکرلی 0 , مالکیت, paul le roux, Paul Leroux, Paul Leroux to Hal Finney, Pharma Bro, کلیدهای خصوصی, وبلاگ Shkreli, Signature, Signing, Signmessage, Signmessage, Signmessage Technology, Signmessage, پیام تایید شده

نظر شما در مورد پیامی که مارتین ترکلی به اشتراک گذاشته است چیست؟ نظر شما در مورد اظهارات گرگ ماکسول چیست؟ آیا فکر می کنید کسی آدرس های مرتبط با آدرس های بیت کوین هال فینی را امضا می کند؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.