شخصیت منفی سریال The Witcher: Blood Origin غافلگیرتان می‌کند

[ad_1] به لطف گزارشی که وب سایت Redanian Intelligence کار کرده، هویت شخصیت منفی سریال The Witcher: Blood Origin مشخص شده است. ساخت یک دنیای مشترک طی سال‌های اخیر به ترندی پرطرفدار در سینما و تلویزیون تبدیل شده است. در حالی که مارول و وارنر سعی دارند Marvel Cinematic Universe و DC Extended Universe را

کد خبر : 58933
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
شخصیت منفی سریال The Witcher: Blood Origin غافلگیرتان می‌کند

[ad_1]

به لطف گزارشی که وب سایت Redanian Intelligence کار کرده، هویت شخصیت منفی سریال The Witcher: Blood Origin مشخص شده است.

ساخت یک دنیای مشترک طی سال‌های اخیر به ترندی پرطرفدار در سینما و تلویزیون تبدیل شده است. در حالی که مارول و وارنر سعی دارند Marvel Cinematic Universe و DC Extended Universe را گسترش دهند، مجموعه‌های مختلف مانند نتفلیکس و HBO در مسیر مشابهی قدم می‌گذارند. نتفلیکس تصمیم گرفته Army of the Dead را به یک فرنچایز تبدیل کند و در همین راستا، دو اسپین‌آف بر اساس آن در ساخت دارد. علاوه بر این، احتمال می‌رود دنباله‌اش تولید می‌شود. HBO هم تمرکزش را روی Game of Thrones گذاشته و اسپین‌آف‌های مختلفی را با محوریت آن می‌سازد.

با اتمام Game of Thrones، پیش‌بینی می‌شد The Witcher بتواند جایگزینی شایسته باشد و توجه علاقه‌مندان به سریال‌های فانتزی را به خود جلب کند. محصول نتفلیکس در دریافت بازخوردهای نویدبخش موفق عمل نکرد اما عملکردش در زمینه بازدید بسیار عالی بود. در پی این اتفاق، سرویس استریم تصمیم گرفت دو اسپین‌آف بر اساس اقتباس سریالی ویچر بسازد: اولین اسپین‌آف، یک انیمیشن سینمایی با نام The Witcher: Nightmare of the Wolf بوده و بخشی از سرگذشت وزمیر را به تصویر می‌کشد؛ دومین اسپین‌آف هم The Witcher: Blood Origin نام داشته و هزار و ۲۰۰ سال قبل از اتفاقات سریال اصلی را بازگو خواهد کرد.

وب سایت Redanian Intelligence به واسطه گزارش جدید خود هویت شخصیت منفی سریال The Witcher: Blood Origin را فاش کرده است. بر این اساس، شخصیت‌های اصلی در جریان ماجراجویی خود باید به مقابله با اردین برایاک گلس بپردازند. در صورتی که با رمان‌های ویچر آشنایی ندارید، باید بگوییم اردین رهبر گروه وایلد هانت است. مردم در ابتدا گمان می‌کردند وایلد هانت از مردگانی تشکیل شده که به زندگی بازگشته‌اند اما به مرور زمان متوجه شدند آن‌ها در واقع الف‌هایی هستند که برای ترساندن دشمنان خود اینگونه لباس می‌پوشند. در ضمن، اردین قبلا یکی از فرماندهان بالارده ارتش بود تا اینکه پادشاه خود را کشت و تاج و تخت را به دست گرفت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.