شخصیت ماریا هیل در سریال Secret Invasion حاضر خواهد شد

[ad_1] در این سریال، طبق اسمی که برای آن انتخاب شده و داستان‌های کمیک بوکی، قرار است تا اسکرال‌ها (Skrulls) با تغییر ظاهر خود به ابرقهرمان‌ها و افراد مهم اهالی زمین، به این سیاره حمله کنند و آن را تحت کنترل خود دربیاورند! داستان Secret Invasion در دنیای کمیک شامل چندین قسمت روایت است که

کد خبر : 137340
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
شخصیت ماریا هیل در سریال Secret Invasion حاضر خواهد شد

[ad_1]

در این سریال، طبق اسمی که برای آن انتخاب شده و داستان‌های کمیک بوکی، قرار است تا اسکرال‌ها (Skrulls) با تغییر ظاهر خود به ابرقهرمان‌ها و افراد مهم اهالی زمین، به این سیاره حمله کنند و آن را تحت کنترل خود دربیاورند! داستان Secret Invasion در دنیای کمیک شامل چندین قسمت روایت است که در آن تهدیدی بزرگ برای مردم زمین معرفی می‌شود، در حالی که در دنیای سینمایی تاکنون موردی برعکس با آن را از اسکرال‌ها تماشا کرده‌ایم.

اولین بار در فیلم Captain Marvel با این گونه فضایی و همچنین نژاد کری (Kree) آشنا شدیم که قصد نابود کردن اسکرال‌ها را دارند. این دو نژاد با یکدیگر جنگی دیرینه داشتند، اما نهایتا مشاهده کردیم که ظاهرا اسکرال‌ها موجوداتی بی‌پناه هستند که به کمک نیاز دارند. در نتیجه، کاپیتان مارول نیز به آن‌ها کمک کرد تا نهایتا با انسان‌ها صلح داشته باشند. با این وجود، به نظر می‌رسد که این صلح چندان هم پایدار نخواهد ماند، چراکه در هر صورت میان اسکرال‌ها هم صد درصد مواردی وجود دارد که با ایده‌های خبیثانه، قصد به کنترل گرفتن انسان‌های ساده را دارند. این در حالی است که زمین چندان هم بی‌دفاع نیست و نیک فیوری به همراه ماریا هیل و یارانی که از گروه قدیمی شیلد (SHIELD) داشته‌اند، با این مسئله کنار خواهند آمد!

ماریا هیل دستیار فیوری و یکی از اعضای قدیمی گروه شیلد است که آخرین بار او را در فیلم Spider-Man: Far From Home دیدیم؛ گرچه نسخه اصلی او احتمالا در فضا کنار فیوری بوده و آنچه که دیدیم، صرفا دو اسکرال بودند! ماریا هیل در سریال Secret Invasion در کنار شخصیت‌های نامشخص دیگری از جمله کسی که امیلیا کلارک (Emilia Clark) نقش آن را بازی می‌کند، حاضر خواهد شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.