شخصیت آرتور میچل در فصل نهم سریال Dexter بازمی‌گردد

[ad_1] طبق گزارشی که در خروجی وب سایت Deadline قرار دارد، شخصیت آرتور میچل با نقش‌آفرینی جان لیسگو در فصل نهم Dexter بازمی‌گردد. Dexter، یک سریال جنایی، درام و رازآلود است که بر اساس رمان Darkly Dreaming ساخته شد و نخستین بار در اکتبر سال ۲۰۰۶ روی آنتن رفت. محصول شبکه شوتایم درباره شخصیتی به

کد خبر : 72030
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
شخصیت آرتور میچل در فصل نهم سریال Dexter بازمی‌گردد

[ad_1]

طبق گزارشی که در خروجی وب سایت Deadline قرار دارد، شخصیت آرتور میچل با نقش‌آفرینی جان لیسگو در فصل نهم Dexter بازمی‌گردد.

Dexter، یک سریال جنایی، درام و رازآلود است که بر اساس رمان Darkly Dreaming ساخته شد و نخستین بار در اکتبر سال ۲۰۰۶ روی آنتن رفت. محصول شبکه شوتایم درباره شخصیتی به نام دکستر مورگان است که زندگی دوگانه‌ای دارد. او در طول روز یک انسان عادی است که به عنوان کارشناس خون در بخش جنایی پلیس کار می‌کند اما در بقیه ساعات در نقش یک ضدقهرمان ظاهر شده که می‌خواهد هر طور شده عدالت را در قبال افرادی اجرا کند که به نحوی از چنگال قانون فرار کرده‌اند. دکستر پس از گذشت حدودا ۷ سال و در سپتامبر ۲۰۱۳ به انتها رسید اما پایان‌بندی‌اش به قدری بد بود که صدای طرفداران را درآورد و حتی تعدادی از کارشناسان آن را در لیست بدترین قسمت‌های پایانی تاریخ قرار دادند.

تلاش‌های طرفداران طی سال‌های گذشته نتیجه داد و شوتایم اواخر سال گذشته میلادی ساخت فصل نهم Dexter را تایید کرد. با توجه به اندک اطلاعاتی که منتشر شده، دکستر مورگان به ایالت اورگن ایالات متحده آمریکا رفته و حالا به عنوان دستیار فروش در مغازه‌ای به نام Fred’s Fish & Game مشغول به کار است. شبکه آمریکایی همچنین تایید کرد کلاید فیلیپس (Clyde Phillips) که شورارنر Dexter بوده، برای فصل نهم بازگشته است. علاوه بر این، مایکل سی. هال (Michael C. Hall) بار دیگر به عنوان شخصیت اصلی جلوی دوربین می‌رود. تا به این لحظه، هال تنها بازیگر قدیمی‌ای است که نسبت به بازگشتش اطمینان داریم.

وب سایت Deadline با انتشار یک گزارش اختصاصی اعلام کرد شخصیت آرتور میچل با نقش‌آفرینی جان لیسگو (John Lithgow) در فصل نهم Dexter بازمی‌گردد. نگارنده مطلب به جزئیاتی پیرامون نقش میچل در داستان جدید دسترسی نداشته و به همین دلیل، نمی‌دانیم حضور او به چند صحنه خلاصه شده یا تاثیر مهمی بر جریان اتفاقات خواهد داشت. با این حال، در بخش دیگری از مطلب آمده لیسگو در آینده به لس آنجلس می‌رود تا صحنه‌های مربوط به خود را ضبط کند.

هشت فصل دکستر شخصیت‌های متعددی را در خود جای داده اما آرتور میچل با نام مستعار قاتل سه‌گانه یکی از شاخص‌ترین‌ها است. آرتور به لطف نویسندگی عالی و نقش‌آفرینی کم‌نقص جان لیسگو توانست توجه‌های بسیاری را به سمت خود جلب کرده و در لیست بهترین شرورهای سریال‌های تلویزیونی قرار بگیرد. لیسگو همچنین به خاطر عملکرد خود بابت این نقش جوایز گلدن گلوب و ادمی را دریافت کرد. در صورتی که به یاد ندارید، باید بگوییم آرتور یک قاتل سریالی بود که به مدت ۳۰ سال جان انسان‌های مختلف را گرفت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.