شجاع: هیچ ورزشکاری خودش را با فوتبالیست‌ها مقایسه نکند

[ad_1] شجاع خلیل‌زاده پس از بازی با ملوان در خصوص تماشای بازی از روی سکو گفت: دیدن بازی از روی سکو خیلی سخت است. واقعا از استرس پاهایم درد می‌کند. می‌توانستیم در انزلی ببریم اما بابت این تیم خوب به آقای تارتار و تیم ملوان تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود و انشالله در بازی بعدی

کد خبر : 447184
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۵:۰۴
شجاع: هیچ ورزشکاری خودش را با فوتبالیست‌ها مقایسه نکند

[ad_1]

شجاع خلیل‌زاده پس از بازی با ملوان در خصوص تماشای بازی از روی سکو گفت: دیدن بازی از روی سکو خیلی سخت است. واقعا از استرس پاهایم درد می‌کند. می‌توانستیم در انزلی ببریم اما بابت این تیم خوب به آقای تارتار و تیم ملوان تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود و انشالله در بازی بعدی با حضور تماشاگران تراکتور ببریم.

او درباره ارتباط آقای خمس با زمین اظهار داشت: داد می‌زد! حتما موبایل داشت اما من ندیدم، اگر شما دیدید بگویید.

شجاع در این مورد ادامه داد: من که مربی نیستم بخواهم بگویم. این را باید از مربی بپرسید.

مدافع تراکتور در خصوص مدافعان تیم ملی گفت: بازیکنان خوبی داریم و مهم نیست چه کسی بازی کند و مهم موفقیت تیم ملی است.

خلیل‌زاده راجع به حضور هواداران گفت: طرفداران ما در همه جای ایران هستند و دست آنها را می‌بوسم. حیف نتوانستیم سه امتیاز بگیریم اما ملوان هم تیم خوبی است و برای آقای تارتار هم آرزوی موفقیت دارم.

شجاع با اشاره به ماجرای حواله خودرو عنوان کرد: راجع به این موضوع صحبت نکنم بهتر است. اما وقتی یک وعده داده می‌شود بهتر است عمل شود. همه بازیکنان پول گمرکی دادند و ماشین آوردند. شما نباید فوتبال را با بقیه مقایسه کنید و فوتبال پربیننده‌ترین است. همه ورزشکاران دوستان و عزیزان ما هستند اما نباید هیچکسی خودش را با فوتبالیست‌ها مقایسه کند.

او ادامه داد: این صحبت‌ها را می‌کنم چون کشتی‌گیران عزیز ما هستند. اما همه در مورد فوتبال صحبت می‌کنند و همه باید حدشان را بدانند. امروز دیدید که برای دیدن بازی استادیوم پر بود، اما در ورزش دیگر دو تماشاگر می‌بینید؟ برای یک فوتبال 60 میلیون نفر می‌نشینند تماشا می‌کنند. فوتبال در همه جای دنیا بسیار مهم است. یک قولی داده شده و الان نباید در موردش صحبت کنند. ما که نمی‌گوییم به ورزشکاران دیگر ندهند، همه ورزشکاران برای جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند. بحث من این است که یا قول نمی‌دادید یا حالا که دادید نباید اینطور کنید.

کاپیتان تراکتور همچنین خطاب به سایر ورزشکاران گفت: اول اینکه شما ورزشکار هستید، بروید از فدراسیون خودتان بگیرید. ما که نگفتیم به ما پاداش بدهید، زحمت کشیدیم و این را خودشان دادند. خودشان به ما هدیه دادند و ما هم مجانی خودرو نیاوردیم. کشتی، والیبال و… هست و برایشان پاداش در نظر بگیرید که ورزشکاران جلوی هم قرار نگیرند. به ما ربطی ندارد که به چه کسی پاداش می‌دهند. شما به من مجوز دادید و من هزینه کردم و خودرو آوردم، یا نباید پاداش می‌دادید یا الان نمی‌توانیم قبول کنیم که کنسل شود.

شجاع در پایان گفت: امیدوارم یک تدبیری بیاندیشند چون همه ما ایرانی هستیم. مشکل ما این است که چشم دیدن همدیگر را نداریم. من دوست دارم کشتی‌گیران از ما بالاتر بگیرند، اما نباید در مورد ما صحبت کنند. کنعانی هم صحبتی کرد اما او ساده است و بچگی کرد. او هم دوستمان است و حالا یک صحبتی کرد. نباید همه در موردش صحبت کنید و استوری بگذارید. در مورد فوتبالیست‌ها همه نباید نظر بدهند و آنهایی که در مراجع بالاتر هستند می‌توانند نظر بدهند.

257 251

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.