شبکه EMCO پتانسیل بلاک چین را برای صنعت فلزات گرانبها و گنجاندن مالی آزاد می کند – بیانیه مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. شبکه EMCO، یک پروژه پیشگام Defi، قرار است با استفاده از ترکیب منحصر به فرد خود از تجربه دنیای واقعی در بخش‌های فلزات گرانبها و هوش مصنوعی، مناظر دیجیتالی و مالی را متحول کند. هدف شبکه EMCO با پرداختن به چالش‌هایی است که با پیش‌زمینه‌های اجتماعی-اقتصادی پایین با آن‌ها روبرو

کد خبر : 358245
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۰۰
شبکه EMCO پتانسیل بلاک چین را برای صنعت فلزات گرانبها و گنجاندن مالی آزاد می کند – بیانیه مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. شبکه EMCO، یک پروژه پیشگام Defi، قرار است با استفاده از ترکیب منحصر به فرد خود از تجربه دنیای واقعی در بخش‌های فلزات گرانبها و هوش مصنوعی، مناظر دیجیتالی و مالی را متحول کند.

هدف شبکه EMCO با پرداختن به چالش‌هایی است که با پیش‌زمینه‌های اجتماعی-اقتصادی پایین با آن‌ها روبرو هستند، بستری جدید برای بهره‌برداری از هویت دیجیتالی آن‌ها، ایجاد فرصت‌های مالی و در عین حال تقویت تعاملات آنلاین ارگانیک فراهم کند. مدل درآمد پایدار و مستحکم این پروژه بر روی جای پای محکم آن در صنعت فلزات گرانبها بنا شده است.

استراتژی بلاک چین شبکه EMCO برای آوردن سطح جدیدی از شفافیت، ردیابی و احراز هویت در بخش فلزات گرانبها طراحی شده است. هدف این ابتکار غلبه بر ناتوانی صنعت در به اشتراک گذاشتن اطلاعات حساس در دفتر کل عمومی به دلیل عوامل خطر مانند رهگیری محموله است. شبکه EMCO با اطمینان از ایمنی و یکپارچگی بار، شفافیت و اعتبار کالاها را ارتقا می‌دهد و همه طرف‌های درگیر را به نفع خود می‌دانند.

استقرار فناوری دفتر کل توزیع شده بلاک چین (BDLT) باعث ایجاد ENERD، یک سیستم پاداش نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) و یک پلت فرم Defi خواهد شد. این ابتکار شامل شمول مالی می شود و به کاربران امکان می دهد به داشبورد/برنامه ENERD دسترسی داشته باشند و یک وظیفه کوچک را درخواست کنند. راه حل نرم افزاری اختصاصی، ENERD، وظایف کوچک منحصر به فردی را برای کاربران تعیین شده توسط هوش مصنوعی که داده های پلتفرم های متصل را تجزیه و تحلیل می کند، صادر می کند. این وظایف، که برای ترویج تعامل ارگانیک طراحی شده‌اند، به کاربران با توکن‌های $EMCO پاداش می‌دهند، که می‌توانند در پلتفرم Defi فروخته شوند یا به اشتراک گذاشته شوند.

پلتفرم Defi APYهای ثابت را بر اساس دوره های ثابت و فرصت منحصر به فرد برای مبادله توکن ها برای NFT های RWA ارائه می دهد. کاربر می تواند بسته به ارزش دارایی فیزیکی را به شکل سکه، گرد یا میله بازخرید کند. دارایی ها شامل طلا، نقره، پلاتین، مس و سنگ های قیمتی منتخب است. کاربران می‌توانند آن‌ها را برای نگهداری نگهداری کنند یا سرمایه‌گذاری را که از طریق پیک امن ارسال می‌شود، بازخرید کنند. KYC برای بازخرید پیک تابع ارزش مشخص شده در حوزه قضایی محلی کاربر و قوانین اظهارنامه سفارشی کشور است.

روابطی در سطح محلی در سرتاسر جهان ایجاد می شود که به کاربران امکان می دهد دارایی های دیجیتال خود را با دارایی های فیزیکی در شرکای فروشنده قابل اعتماد و بررسی شده شمش مبادله کنند. این به کاربران امکان تبدیل آسان به یک طبقه دارایی با ارزش فیزیکی را می دهد که می توانند در اقتصادهای محلی استفاده کنند.

اگر کاربر به جای آن تصمیم بگیرد NFT های بازخرید نشده را دوباره به USDT یا $EMCO تبدیل کند، یک بازار ثانویه از طریق EMCO در دسترس خواهد بود که به سایر کاربران امکان می دهد برای این NFT ها با نرخ های تخفیفی پیشنهاد دهند.
به عنوان مثال؛ خریدار ممکن است یک پیشنهاد 10000 دلاری با 3 درصد تخفیف برای خرید ارائه دهد. USDT آنها به قرارداد هوشمند ارسال شده و نگهداری می شود. هنگامی که فروشنده یا فروشنده‌ها با نرخ موافقت می‌کنند، قرارداد هوشمند معامله را تکمیل می‌کند و توکن‌ها و NFT/ها را برای طرف‌های مربوطه ارسال می‌کند. هم خریداران و هم فروشندگان می توانند پیشنهادات خود را با قیمت دلخواه خود در بازار قرار دهند تا از یک اکوسیستم پویا و فراگیر اطمینان حاصل کنند.

ساختار توکنومیک و مدل درآمدی پروژه حول تجارت فلزات گرانبها در سطح B2B ساخته شده است. شبکه EMCO قراردادهای مستقیم با معادن فلزات گرانبها، پالایشگاه ها و مشتریان بخش دولتی دارد. این پروژه از 40 درصد سود برای بازخرید توکن‌های EMCO دلاری استفاده می‌کند و یک حلقه بازتابی برای طول عمر پلتفرم ENERD ایجاد می‌کند و 10 درصد اضافی به صندوق خزانه‌داری می‌رود. این نقدینگی بیرونی حاصل از سود کسب و کار، رشد توکن را تضمین می‌کند و پیشنهادات APY آن بر خلاف بازده فرضی بازار، با سودهای واقعی پشتیبانی می‌شوند.

تیم شبکه EMCO متشکل از متخصصان باتجربه با میانگین 20 سال تجربه در زمینه های مختلف، از جمله منابع فلزات گرانبها، فناوری های مرتبط با بلاک چین و مدیریت کسب و کار است. این تیم چندفرهنگی و متنوع به خلق ارزش برای جامعه و جامعه اختصاص دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره زیر تماس بگیرید:

توییتر: https://twitter.com/EMCO_Network

کاغذ سفید: https://emco-network.gitbook.io/emco-network/

تلگرام: https://t.me/EMCONetwork

اطلاعات تماس:

شبکه EMCO

تماس با ایمیل: [email protected]

سایت اینترنتی: www.emco.network


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.