شبکه Dvision سومین فروش زمین را در Shopify با استفاده از شبکه Polygon و زنجیره BNB راه اندازی می کند – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. شبکه Dvision سومین فروش زمین را در شبکه Polygon و BNB Chain اعلام کرده است. هیجان انگیزترین جنبه سومین فروش LAND این است که 50٪ از NFT های موجود LAND از طریق بازار Shopify فروخته می شود. علاوه بر این، NFT های LAND از پیش ضرب شده در شبکه Polygon برای

کد خبر : 195136
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۰۰
شبکه Dvision سومین فروش زمین را در Shopify با استفاده از شبکه Polygon و زنجیره BNB راه اندازی می کند – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News


بیانیه مطبوعاتی. شبکه Dvision سومین فروش زمین را در شبکه Polygon و BNB Chain اعلام کرده است. هیجان انگیزترین جنبه سومین فروش LAND این است که 50٪ از NFT های موجود LAND از طریق بازار Shopify فروخته می شود. علاوه بر این، NFT های LAND از پیش ضرب شده در شبکه Polygon برای خرید با کارت های اعتباری در Shopify در دسترس خواهند بود، در حالی که NFT های LAND از پیش ساخته شده در زنجیره BNB برای خرید با توکن های DVI در بازار Dvision قابل دسترسی خواهند بود.

سومین فروش زمین رسماً شامل متا سیتی برلین و سن پائولو می شود که پنجمین و ششمین شهر در خط لوله شهرهایی هستند که توسط Dvision World به هم متصل شده اند. به این ترتیب، فروش زمین در 19 آوریل 2022 در ساعت 08:00 KST انجام می شود.

درک LAND NFT

به طور طبیعی، مهم است که از قبل درک کنید که به چه چیزی وارد می شوید. “LAND” به املاک دیجیتالی که می توان به دست آورد اشاره دارد. نه تنها این، بلکه این املاک و مستغلات نیز به طور کامل در Dvision Metaverse قابل تنظیم است. به طور خلاصه، Dvision World را می توان به عنوان دروازه اصلی هر متا سیتی در نظر گرفت. هر شهر به نوبه خود از چند متا فضا تشکیل شده است و بهترین چیز در این مورد این است که کاربران همیشه در کنترل کامل هستند. همچنین، به هر کاربری که مالک LAND است، در صورت تمایل، این فرصت داده می‌شود که محتوا را شخصی‌سازی و عرضه کند، که به Meta-Space مربوطه می‌رود.

تاکنون دو فروش LAND قبلاً رخ داده است. در حالی که اولین فروش زمین تنها توسط زنجیره هوشمند Binance (BEP-721) پشتیبانی می‌شد و دومین فروش زمین فقط در شبکه Polygon انجام شد، سومین فروش زمین به نظر می‌رسد با انجام فروش در هر دو زنجیره، ابتکار عمل را به دست می‌گیرد، در نتیجه تا حد زیادی. افزایش دسترسی

همچنین همکاری در کنار شرکت ها و سازمان های برجسته در این بخش به همان اندازه مهم است. بنابراین دیویژن با شرکای ضروری مختلف در این پروژه همکاری کرده است تا برای سومین فروش زمین آماده شود، که مانند هر ابتکار قابل توجه دیگری، موانع زیادی را شامل می شود که برای موفقیت فروش باید بر آنها غلبه کرد. همچنین، Shopify به طور فعال در فروش شرکت نخواهد کرد، زیرا فقط به عنوان یک بازار معمولی عمل می کند و نه بیشتر. با این وجود، Dvision گواهی تجاری Shopify Plus را به منظور امکان پذیر ساختن کل رویداد از طریق برنامه Shopify NFT Beta دریافت کرده است.

جزئیات بیشتر در مورد سومین فروش زمین

اولین متا سیتی ها لندن، توکیو، نیویورک و سئول بودند که تعداد کل شهرها 20 شهر بود. در سومین فروش LAND، طرفداران دیویژن می توانند منتظر راه اندازی سائوپائولو و برلین، پنجمین و ششمین شهر در این شهر باشند. دنیای دیویژن

تا آنجا که فروش پیش می رود، اولین حراج LAND 5800 لات در سئول و نیویورک (PARCEL) فروخت، در حالی که حراج دوم 4600 لات در توکیو و لندن فروخت. با در نظر گرفتن این موضوع، فروش سوم تقریباً 3800 لات NFT را از طریق بازار اولیه ارائه می دهد.

برای کسانی که علاقه مند به شرکت هستند، دو روش اصلی برای شرکت در سومین فروش زمین وجود دارد. آن‌ها می‌توانند این کار را از طریق بازار Dvision انجام دهند، جایی که می‌توانند NFT‌های برلین LAND را پیدا کنند که NFT‌های مبتنی بر زنجیره BNB هستند و می‌توانند با توکن‌های DVI (BEP-20) به دست بیاورند، یا ممکن است NFT‌های LAND سائوپائولو را خریداری کنند. از طریق بازار شبکه Polygon مبتنی بر Shopify با استفاده از کارت‌های اعتباری مانند PayPal یا Coinbase Commercials قابل دستیابی است.

مشارکت های کلیدی

Dvision با تیم Pacifiq IQ همکاری کرده است تا بازار Shopify را برای سومین فروش زمین آماده کند. در مورد اینکه چرا Pacific IQ انتخاب شد، شرکت مشاوره مستقل در سال 2016 تأسیس شد و در تجارت الکترونیک Shopify، بازاریابی و راه‌حل‌های ERP مبتنی بر ابر تخصص دارد. از این رو، تیم Pacific IQ مسئولیت تمام وظایف مربوط به Shopify را بر عهده گرفت که شامل راه‌اندازی محصول NFT، راه‌اندازی درگاه پرداخت و حتی طراحی برای UX/UI می‌شد. تیم Pacific IQ همچنین تا حد زیادی مسئول تولید محلی است که سومین فروش LAND با استفاده از پلت فرم Shopify در آن برگزار می شود.

شبکه Dvision همچنین یک شریک ضروری دیرینه Curvegrid بوده است، که به Dvision راه حلی ارائه می دهد که در حال حاضر از ویژگی چند زنجیره ای Dvision پشتیبانی می کند و بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار است. برنامه NFTeapot Shopify Curvegrid به بازرگانان Shopify و کارشناسان یکپارچه سازی مانند Pacific IQ این امکان را می دهد تا به سرعت قابلیت های NFT را به فروشگاه های خود اضافه کنند. این برنامه علاوه بر این، مقابله با اجزای مبتنی بر بلاک چین رویه‌های خرید NFT را برای مصرف‌کنندگان بسیار آسان‌تر می‌کند زیرا به طور خودکار آنها را مدیریت می‌کند.

درباره شبکه دیویژن

شبکه Dvision یک شبکه متاورس NFT مبتنی بر بلاک چین است که تلاش می کند بهترین در صنعت باشد. شبکه Dvision با استفاده از فناوری واقعیت مجازی خود یک محیط متاورس پیشرفته ایجاد می‌کند و در نتیجه موانع ورود برای همه انواع کاربران در سراسر جهان را کاهش می‌دهد. به همین دلیل، طراحان، مشاغل و کاربران عمومی را قادر می سازد تا خود را در یک تجربه متاورس واقعاً پویا غوطه ور کنند. برای اطلاعات بیشتر و به روز رسانی های منظم، حتما به وب سایت Dvision و توییتر، کانال های متوسط ​​و تلگرام.


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.