شبکه دیویژن با پشتیبانی از توکن DVI، بایننس کاستادی را به عنوان حافظ خود اعلام کرد – بیانیه مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. در یکی دیگر از دستاوردهای پیشگامانه، پلتفرم متاورس مبتنی بر بلاک چین Dvision Network به تازگی ورود رسمی خود را در Binance Custody اعلام کرده است. به این ترتیب، بازوی خدمات حضانت بایننس از سپرده گذاری و برداشت توکن بومی دیویژن، DVI، در پلتفرم خود پشتیبانی می کند. پشتیبانی از

کد خبر : 211248
تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
شبکه دیویژن با پشتیبانی از توکن DVI، بایننس کاستادی را به عنوان حافظ خود اعلام کرد – بیانیه مطبوعاتی بیت کوین نیوز

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. در یکی دیگر از دستاوردهای پیشگامانه، پلتفرم متاورس مبتنی بر بلاک چین Dvision Network به تازگی ورود رسمی خود را در Binance Custody اعلام کرده است. به این ترتیب، بازوی خدمات حضانت بایننس از سپرده گذاری و برداشت توکن بومی دیویژن، DVI، در پلتفرم خود پشتیبانی می کند. پشتیبانی از توکن DVI در Binance Custody به صورت زنجیره‌ای متقابل ارائه می‌شود و از هر دو نسخه ERC-20 و BEP-20 توکن اصلی Dvision پشتیبانی می‌کند.

چه چیزی برای دانستن وجود دارد؟

از طریق حساب رسمی توییتر Binance Custody، اعلام شده است که در حال حاضر سپرده‌ها و برداشت‌های رمز DVI را برای شبکه Dvision در سرویس نگهبانی خود می‌پذیرد. پلتفرم Binance Custody در حال انجام یک ممیزی مستقل SOC 2 برای تأیید امنیت عملیاتی آن است. با در نظر گرفتن این موضوع، بایننس از MPC ایمن (محاسبات چند حزبی) برای پراکنده کردن کنترل بر وجوه مشتری استفاده می کند، در نتیجه خطرات مرتبط با تمرکز را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

علاوه بر این، شبکه دیویژن خود را به عنوان ابتکاری تثبیت کرده است که به امنیت و شفافیت در مدیریت توکن ها اهمیت می دهد، زیرا قبلاً خدمات ذخیره سازی سرد را با استفاده از Coinbase Custody در اوایل سال گذشته ارائه کرده بود. با آخرین اعلامیه در مورد Binance Custody، این شبکه به دنبال گسترش نفوذ جهانی خود است و همچنان به ارائه محصولات، ویژگی ها و خدمات ایمن و هیجان انگیز ادامه می دهد.

دارندگان DVI چه مزایایی دارند؟

به لطف نصب فوق الذکر، دارندگان توکن DVI اکنون می توانند با خیال راحت توکن های DVI خود را در انبار سردخانه آفلاین Binance Custody ذخیره کنند. علاوه بر این، Binance Custody به سرمایه‌گذاران نهادی این امکان را می‌دهد تا یک سرویس ذخیره‌سازی کاملاً سازگار را اجرا کنند که می‌تواند با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، پیشرفت‌های امنیتی و رویه‌های نوآورانه، ارزهای مجازی را با خیال راحت ذخیره کند.

علاوه بر این، Binance Custody اعلام کرد که بیمه سردخانه را در ماه مارس تضمین کرده است. این بیمه از ارزهای دیجیتال ذخیره شده در سردخانه در برابر خطرات نامگذاری شده محافظت می کند. این توسط Arch Syndicate در سال 2012 در لویدز لندن نوشته شده است و توسط تیم تخصصی LEAP (محافظت از دارایی های نوظهور Lockton’s Emerging Asset Protection) بزرگترین کارگزاری مستقل بیمه در جهان انجام شده است.

درباره دیویژن

بر اساس فناوری بلاک چین، شبکه Dvision یک شبکه متاورس NFT است که آرزو دارد در کل صنعت بهترین باشد. شبکه دیویژن از فناوری واقعیت مجازی خود برای ایجاد یک محیط متاورس پیشرفته استفاده می کند و موانع ورود همه انواع کاربران را در سطح جهانی کاهش می دهد. در نتیجه، طراحان، شرکت‌ها و کاربران عمومی ممکن است در یک تجربه متااورس واقعاً پویا و به یاد ماندنی شرکت کنند. به وب سایت دیویژن، تلگرام، مدیوم و توییتر کانال هایی برای اطلاعات بیشتر و به روز رسانی های مکرر.


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.