شبکه بیت کوین شروع به از بین بردن تراکم می کند، هزینه های Onchain تا 90٪ کاهش می یابد – بیت کوین نیوز

[ad_1] در 7 مه 2023، شبکه بیت کوین با 500000 تراکنش تایید نشده مواجه شد که باعث ایجاد یک گلوگاه بزرگ در سیستم شد. با این حال، خبر خوب این است که ازدحام در حال رفع شدن است و منجر به کاهش قابل توجهی در هزینه های زنجیره ای می شود که اکنون به زیر

کد خبر : 358166
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
شبکه بیت کوین شروع به از بین بردن تراکم می کند، هزینه های Onchain تا 90٪ کاهش می یابد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

در 7 مه 2023، شبکه بیت کوین با 500000 تراکنش تایید نشده مواجه شد که باعث ایجاد یک گلوگاه بزرگ در سیستم شد. با این حال، خبر خوب این است که ازدحام در حال رفع شدن است و منجر به کاهش قابل توجهی در هزینه های زنجیره ای می شود که اکنون به زیر 5 دلار کاهش یافته است. در حال حاضر، تنها اندکی بیش از 300000 تراکنش تایید نشده در انتظار تایید هستند و 185 بلاک برای پاک کردن بک لاگ باید استخراج شود.

بک لاگ بیت کوین به تدریج شروع به کاهش می کند

بیت کوین اخیراً مورد بحث قرار گرفته است، زیرا با چالش تامین تقاضا برای فضای بلوک دست و پنجه نرم می کند. همین چهار روز پیش، ممپول، که صف تراکنش های تایید نشده بیت کوین است، به بالاترین حد خود رسید، با بیش از 500000 انتقال تایید نشده در انتظار پردازش

شبکه بیت کوین شروع به از بین بردن تراکم می کند، کارمزد Onchain تا 90٪ کاهش می یابد

این افزایش تقاضا را می توان به شوق اخیر برای کتیبه Ordinal و همچنین ظهور اقتصاد توکن BRC20 نسبت داد. از ساعت 7:00 صبح به وقت شرقی در 11 مه 2023، بیش از 300000 تراکنش تایید نشده در انتظار تایید هستند. برای پاک کردن صف تراکنش فعلی، تقریباً 185 بلوک باید استخراج شود.

خبر خوب این است که عقب ماندگی ها به تدریج در حال پاک شدن است که منجر به کاهش قابل توجهی در هزینه های زنجیره ای می شود. همین چند روز پیش، در 8 می، میانگین کارمزد تراکنش به 31 دلار در هر انتقال افزایش یافت. با این حال، از امروز، یک معامله با اولویت بالا در ساعت 7:00 صبح (ET) فقط 3.00 دلار بود.

کاهش از 31 دلار به 3 دلار در هر تراکنش نشان دهنده کاهش بیش از 90 درصدی است. علاوه بر این، آمارهای اخیر نشان می دهد که یک تراکنش با اولویت پایین فقط 2.23 دلار هزینه دارد، در حالی که انتقال با اولویت متوسط ​​2.65 دلار برای هر تراکنش است. در حال حاضر، زمان‌های بلوک به طور میانگین زیر ده دقیقه بوده است و میانگین آن هشت دقیقه و 28 ثانیه و نه دقیقه و 57 ثانیه بوده است.

هش ریت جهانی در 342 اگزاهش در ثانیه (EH/s) ثابت است و برآوردهای کنونی نشان می‌دهد که دشواری ممکن است در 18 ماه مه، طی هفت روز افزایش یابد. پیش بینی می شود افزایش سختی پیش بینی شده حدود 0.1٪ تا 1.94٪ باشد.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، فضای بلاک، بلاک چین، اقتصاد توکن BRC20، ارز دیجیتال، سختی، هشرات جهانی، ممپول، کارمزدهای زنجیره ای، ثبت سفارشی، کارمزد تراکنش، تراکنش های تایید نشده

نظر شما در مورد تحولات اخیر در شبکه بیت کوین چیست؟ دیدگاه ها و نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.