شبکه بیت کوین تحت تاثیر 390000 تراکنش تایید نشده و افزایش کارمزد – بیت کوین نیوز

[ad_1] در کمتر از دو هفته، تعداد تراکنش‌های تایید نشده در شبکه بیت‌کوین از 134000 به بیش از 390000 افزایش یافته است که باعث ایجاد گلوگاه در ممپول شده است. این افزایش در تراکنش های تایید نشده منجر به افزایش خیره کننده 343 درصدی در کارمزد تراکنش ها شده است که از 1.99 دلار به

کد خبر : 356396
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
شبکه بیت کوین تحت تاثیر 390000 تراکنش تایید نشده و افزایش کارمزد – بیت کوین نیوز

[ad_1]

در کمتر از دو هفته، تعداد تراکنش‌های تایید نشده در شبکه بیت‌کوین از 134000 به بیش از 390000 افزایش یافته است که باعث ایجاد گلوگاه در ممپول شده است. این افزایش در تراکنش های تایید نشده منجر به افزایش خیره کننده 343 درصدی در کارمزد تراکنش ها شده است که از 1.99 دلار به ازای هر تراکنش در 26 آوریل به نرخ فعلی 8.82 دلار در هر تراکنش از 7 می افزایش یافته است. استخراج کنندگان بیت کوین در تلاش هستند تا با تقاضا همراهی کنند. ، بسیاری از کاربران را ناامید کرده و نمی توانند تراکنش های خود را به موقع انجام دهند.

شبکه بیت کوین با ترافیک بی سابقه و هزینه های سرسام آور مبارزه می کند

از روز یکشنبه، 7 مه 2023، شبکه بیت کوین به دلیل تعداد زیادی از تراکنش های تایید نشده، با یک ترافیک بزرگ مواجه شده است. آخرین آمار نشان می دهد که 390000 نقل و انتقالات در حال حاضر در بلاتکلیفی گیر کرده و منتظر تایید هستند.

این عقب ماندگی را می توان به جهش ضرب و انتقال کتیبه های Ordinal و توکن های BRC20 نسبت داد که شبکه را سیل کرده است. در واقع، بلاک چین بیت کوین اکنون میزبان بیش از 13000 توکن BRC20 و 4.17 میلیون کتیبه Ordinal است که این ازدحام را بیشتر تشدید می کند.

شبکه بیت کوین تحت تاثیر 390000 تراکنش تایید نشده و افزایش کارمزد قرار گرفت

برای پاک کردن بک لاگ فعلی، باید 179 بلوک عظیم استخراج شود. با توجه به میانگین زمان بلوک 10 دقیقه ای، استخراج تعداد مورد نیاز بلوک تقریباً 1.24 روز طول می کشد. این عقب ماندگی باعث شده است که کارمزد تراکنش ها به میزان 343 درصد در 11 روز گذشته افزایش یابد. طبق داده‌های bitinfocharts.com، میانگین کارمزد تراکنش در حال حاضر 0.00031 BTC یا 8.82 دلار در هر انتقال است.

شبکه بیت کوین تحت تاثیر 390000 تراکنش تایید نشده و افزایش کارمزد قرار گرفت
هجوم تراکنش ها توسط تعدادی از طرفداران بیت کوین “حمله” نامیده می شود.

Bitinfocharts.com همچنین نشان می‌دهد که کارمزد تراکنش بیت کوین در اندازه متوسط ​​در حال حاضر 0.00018 BTC یا 5.16 دلار در هر انتقال است. با این حال، طبق mempool.space، وضعیت بسیار ایده آل نیست. این وب‌سایت نشان می‌دهد که هزینه با اولویت پایین 7.74 دلار به شما کاهش می‌دهد، در حالی که هزینه با اولویت متوسط ​​7.90 دلار است.

برای کسانی که نیاز به پردازش فوری تراکنش‌های خود دارند، هزینه با اولویت بالا 7.99 دلار برای هر انتقال است. بر ناامیدی این واقعیت افزوده می شود که زمان بلوک فعلی بیشتر از میانگین ده دقیقه است و آخرین بلوک ده دقیقه و 55 ثانیه طول می کشد تا کشف شود.

ممپول مسدود شده است موضوع داغ در شبکه های اجتماعی اخیراً با ابراز نظر کاربران در این مورد. در حالی که برخی از افزایش فعالیت ها هیجان زده هستند، برخی دیگر افزایش تراکنش های غیر مالی را به عنوان یک DDoS یا یک حمله برچسب گذاری کرده اند.

علیرغم خوش بینی برخی، افزایش تراکنش های تایید نشده منجر به افزایش قابل توجهی در پذیرش شبکه لایتنینگ نشده است. این به این دلیل است که هنوز است گران قیمت برای باز کردن و بستن یک کانال، و راه حل های غیر حبس هستند کم و دور بین.

دقیقاً در ساعت 11:07 صبح (ET)، بزرگترین صرافی رمزارز در جهان، همانطور که بر اساس حجم تجارت اندازه گیری می شود، برداشت بیت کوین (BTC) را به طور موقت متوقف کرد. صرافی این تصمیم را به “مسئله تراکم” نسبت داده است که شبکه بیت کوین در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می کند.

تیم ما در حال حاضر در حال کار بر روی یک اصلاح است تا زمانی که شبکه تثبیت شود و در اسرع وقت برداشت BTC را باز خواهد کرد. بایننس مطمئن باشید، وجوه SAFU هستند نوشت صبح روز یکشنبه.

برچسب ها در این داستان

حمله، بک لاگ، بیت کوین، استخراج کنندگان بیت کوین، بلاک چین، ارزهای دیجیتال، DDoS، فناوری مالی، شبکه لایتنینگ، ممپول، تراکم شبکه، کارمزد تراکنش ها، تراکنش های تایید نشده

نظر شما در مورد وضعیت فعلی شبکه بیت کوین چیست؟ آیا فکر می کنید افزایش معاملات و کارمزدهای تایید نشده یک عقبگرد موقت است یا نشانه ای از مشکلات عمیق تر؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.